MuscleMeat

Top kwaliteit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Phunikz

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
82
Waardering
0
Ik zou graag willen weten wel merk top kwaliteit creatine heeft? (heb ook al een search gedaan) Maar misschien zijn er nieuwe ervaringen. Met welk merk gingen jullie goed vooruit?
 
Zit nu op natures best 20€ halve kilo. Mag niet klagen....
 
ik hoorde altijd (erg serieuse sporters bij ons) lovende woorden over Dymatize, een vriend van mij heb het ook gebruikt een tijd terug en die had ik 3 weken niet gezien. Wist niet wat ik zag toen ik um weer zag, veel sterker en voller :)
 
welke van dymatize, de gewone creatine, of de powertech?
 
Ik zou gewoon voor de degene gaan die het goedkoopst is met het CreaPURE logo, van SKW.....
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
dus met dit logo zit je altijd goed ???
 
Ik heb scitec-nitrition 500 gr (150 gr extra) voor 40 €
Nou onwijs goede vooruitgang, kan met heel wat oefeningen +/- 30 kg meer tillen/trekken whatever. en ben zoon 4 kg in nog geen 4weken aangekomen.
 
Dymatize is heel erg goed heb ik ook gehoord alleen beetje prijzig
 
Originally posted by AAJ
dus met dit logo zit je altijd goed ???
Als het product dit label heeft voldoet het aan de kwaliteitseisen van dat label, welke hoog zijn.
 
Originally posted by robrecht10
welke van dymatize, de gewone creatine, of de powertech?

Ik dacht de gewone, creatine monohydrate oid, die Powertech is toch een sort of Cell Tech? zo een variant erop?
 
Originally posted by admin

Als het product dit label heeft voldoet het aan de kwaliteitseisen van dat label, welke hoog zijn.

Even ter verduidelijking, als dit logo bijvoorbeeld op je Universal Creatine zit, dan betekent dat logo niet dat ze aan de Universal kwaliteitseisen voldoet (aangezien het een Universal product is zal het dat namelijk altijd wel doen :p ), maar dan voldoet het aan de eisen die gesteld worden door de fabrikant van de puurste creatine die er gemaakt wordt. Er zijn meerdere logo's in de omloop, maar dat logo is volgens mij het officieele (de enige echte zeg maar)....
 
creamon....is perfect. En de prijs (hier) is €17 voor 500gr.
Ook alternatieven van Cell Tech beschikbaar (of cell tech zelf), Rage is echt toppie!
Kwaliteit is prima. Ook duitse grondstoffen (welke hetzelfde zijn als creapure)
 
OK thanx... Ik denk dat ik voor dymatize rx ga kiezen... ik kan die creatine wel vinden op hun site, alleen niet RX... iemand misschien die weet waar ik die kan bestellen?
 
Originally posted by Phunikz
OK thanx... Ik denk dat ik voor dymatize rx ga kiezen... ik kan die creatine wel vinden op hun site, alleen niet RX... iemand misschien die weet waar ik die kan bestellen?

Het is niet Dymatize RX, in een eerdere post was het Dymatize OF Met rx, dat zijn 2 merken
Dymatize
Met rx :)
 
Originally posted by admin
Zit nu op natures best 20€ halve kilo. Mag niet klagen....

Ik heb altijd gehoord dat Natures Best inderdaad één van de betere merken zou zijn. Heb het zelf wel ééns een keertje gebruikt, echter zonder veel resultaat. Maar misschien lag dat wel aan de manier waarop ik die creatine innam. Heb eens iets gelezen dat tijdstippen en manier van inname bijzonder bepalend zijn voor succes. Kan me echter geen details meer herinneren. In ieder geval, zo maar creatine nemen zonder welbepaald plan schijnt niet veel te helpen
 
Idd, als je het verkeerd aanpakt merk je er niets van. Je moet oa de opname versterken door extra suikers omdat creatine niet van zichzelf kan opnemen in de cellen.
Verder dossering en tijdstip spelen ook een rol.
 
Originally posted by WoUz


Ik dacht de gewone, creatine monohydrate oid, die Powertech is toch een sort of Cell Tech? zo een variant erop?

Een soort variant, het werkt ook met een transportsysteem. nl alpha lipon zuur en dat absorbeert de creatine heel goed zodat je geen overvloedig dextroserijke drank hoeft te nemen voor de opname ervan. Check www.dymatize.com
Het is echt een goed product, kheb zelf de tip gekregen van een orthomoleculair bioloogb die zelf nog aan bb heeft gedaan.
Bij bardolino 52€ voor 1 kg, je koopt er best twee, en gebruikt die op dan ff rustperiode wat betreft creatine
 
Ja de powertech goed?
Ik ben namelijk ook op zoek naar een sort of Cell Tech, ik wil me er in januari eens aan gaan wagen, dus ik ben ook een beetje op zoek naar goed spul :D
 
Originally posted by WoUz
Ja de powertech goed?
Ik ben namelijk ook op zoek naar een sort of Cell Tech, ik wil me er in januari eens aan gaan wagen, dus ik ben ook een beetje op zoek naar goed spul :D

Rage is een dergelijk product...
 
als ik voor een oplaadfase kies... dan kies voor zo'n 15 a 20gram verdeeld over de dag. 5gr 's ochtend en 5gr voor en 5gr na de training... ik ga dit dan 7 dagen volhouden.

Hierna ga ik door met zo'n 3gr voor en 3gr na de training. Hoelang moet ik deze fase dan vasthouden?
 
Back
Naar boven