Fitness Seller

Topcrimineel Gwenette Martha doodgeschoten in Amstelveen

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.607
Bij een hevige schietpartij in Amstelveen, op de hoek van de Van Spaenstraat en de Amsterdamseweg is de bekende Amsterdamse beroepscrimineel Gwenette Martha doodgeschoten.

De politie kan nog geen informatie geven over wat precies is voorgevallen. Een woordvoerder kan alleen bevestigen dat een man is doodgeschoten. Ooggetuigen spreken van een 'gruwelijke schietpartij.'

Martha was in het gezelschap van drie mensen toen het vuur rond 22.00 uur op hem werd geopend. De Van Spaenstraat is een zijstraat van de Amsterdamseweg, ter hoogte van de Kalfjeslaan.

Getuigen zeggen zeker een twintigtal schoten gehoord te hebben en dat Martha ter plekke overleed. In de buurt is zeer veel politie aanwezig. In een huis vlakbij het plaats delict zijn kogelinslagen te zien.

Martha zou begin dit jaar al doelwit van een aanslag zijn geweest. Een onbekend gebleven man zou in een zijstraat van de Zeilstraat zijn pistool op Martha hebben gericht en de trekker hebben overgehaald, maar het wapen weigerde dienst. Martha wist zichzelf in veiligheid te brengen.

Begin april zat Martha nog enige tijd vast nadat bij hem een vuurwapen was gevonden. Martha zat in een auto met een geheime bergplaats met twee vuurwapens.

Staatsliedenbuurt
Martha was een van de bekendste criminelen van Nederland. Volgens justitie verdiende hij veel geld met de handel in drugs. Hij wordt gezien als de spil in de onderwereldoorlog die Amsterdam de afgelopen jaren teisterde en waarin verschillende doden vielen. Hij zou betrokken zijn geweest bij de schietpartij in de Staatsliedenbuurt, in december 2012.

De liquidatiereeks in de Amsterdamse onderwereld begon 18 oktober 2012 met de moord op Martha's vriend Najeb Bouhbouh. Die werd door twee mannen doodgeschoten voor een hotel in Antwerpen. Zowel de onderwereld als justitie houdt de groepering rond crimineel Benaouf A. verantwoordelijk voor die moord. De schietpartij in de Staatsliedenbuurt zou een vergelding zijn geweest voor de dood van Bouhbouh. A. zou het doelwit zijn geweest.

In 2010 werd Martha veroordeeld tot acht jaar cel voor witwassen, heroïnehandel en betrokkenheid bij het in elkaar slaan van een vrouw en haar neef. In 2008 werd Martha landelijk gezocht nadat hij op spectaculaire wijze wist te ontsnappen uit het Huis van Bewaring.


http://www.parool.nl/parool/nl/224/...ette-Martha-doodgeschoten-in-Amstelveen.dhtml


We kennen hem hier nog van
https://www.youtube.com/watch?v=XPL90gVdXuA
 
gwenette-martha_thumb%5B1%5D.jpg


best grote neger, daarom moesten ze zovaak schieten denk ik.
 
Zat vroeger bij mij op school, kende hem niet verder, amigos van mij wel
 
Betekent dit dat mijn aanbetaling voor anaboeloes weggegooid geld is? :mad:
 
Tja als je zoveel op je kerfstok hebt, ben je vroeg of laat toch aan de beurt.. Aardig doorzeeft zo te zien, fokt op G
 
Inb4 Politie was het beu en heeft hem undercover doorzeeft


Niet dat ik daar iets op tegen heb
 
Beroepscrimineel staat er in RTV link......blijkbaar verkeerde beroep gekozen :p

Niet goed werken ---> He got fired!
 
Laat het duidelijk zijn dat ze deze meneer echt dood wilden hebben, hij had al een paar aanslagen overleefd! Taai ventje
 
****
 
Laatst bewerkt:
gangstashit bij onze noorderburen
 
Zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk.
 
Back
Naar boven