Fitness Seller

Topgear filmpjes waar te downen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Homer17

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2003
Berichten
4.783
Waardering
0
Hey,

Ik ben op zoek naar Topgear filmpjes... Ik heb een aantal sites gevonden, waarvan deze de beste is :
[Link niet meer beschikbaar]

Maar downloaden gaat zóóóó ****ing sloom... Wie kent een site met dat soort filmpjes (Véél filmpjes dus, inclusief nieuwe filmpjes van Top Gear).

Thx in advance yo!
 
ik heb een tijdje geleden hier een filmpje vanaf geplukt: [Link niet meer beschikbaar]

weet alleen niet zeker of alle nieuwe filmpjes er ook op staan.
 
[Link niet meer beschikbaar]


had er nog een aantal die ik gisteren toevallig tegenkwam maar weet de site ff niet meer. Post ze vanavond als ik thuis ben.
 
Toch gevonden:

[Link niet meer beschikbaar]

Staan 6 filmpjes van top gear. 4 hele afleveringen van elk 256mb + 2 kortere stukjes.
 
idd, deze is gaaf maar om alle filmpjes van 256 mb te downloaden kost ff tijd.....;)
 
Thx pascal!!

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Pascal opnieuw punten kan geven.
 
Met LimeWire kan je er ook een hoop downen. Is wel vet, topgear.
 
ik heb het complete seizoen 2004 gedownload op bittorent!
moet je ook doen
 
Ik heb het 2005 seizoen gedownload van http://www.mininova.org/sub/155
Behoorlijk goeie kwaliteit tv-rip en nog vrij snel ook. Vanaf 2000 heb ik zowat alle uitzendingen op videoband opgenomen, maar dat is nu niet meer nodig. 1 dag na de uitzending kun je 'm al vinden op mininova.
 
Helaas is het nu weer even een paar maanden wachten op de nieuwe afleveringen...
 
Ah bedankt mannen!
En idd, Topgear pwnt de keet.
 
Back
Naar boven