MuscleMeat

Toegevoegd Topics negeren?

Ideeën die geimplementeerd zijn.

Bezoekers in dit topic

Ano11_01_24

Colossal Veteran
uitgeschakeld
Waardering
21.040
Lengte
1m65
Zou het mogelijk zijn om bepaalde topics in de 'actieve lijst' te negeren? Of ben ik de enige die dat handig lijkt?

Vind het zo zonde dat de actieve lijst bijna altijd bestaat uit energieprijzen, controlestaat, corona, vaccin, politiek, ect 😴

• Like
Waarderingen: BB_, RonnReeves, chrisk en 1 andere persoon
Ik heb mijn stem alsnog gewijzigd in nee.

• Like
Waarderingen: K82
Ah, ik zie dat deze poll al bijna 1½ jaar geleden is geplaatst. Ik vind het (nog steeds) een toffe optie! Als ik voor mezelf spreek, merk ik dat ik toch steeds weer meelees in een aantal topics, vooral in het subforum 'Politiek, Maatschappij, Economie en Religie', waar ik me steeds weer erger aan de nogal extreme standpunten en uitspraken van sommigen.

Het is een beetje als met cutten. Dan kun je bepaalde voedingsmiddelen maar beter goed opbergen, of nog beter, niet in huis halen. Je weet dat ze niet goed voor je zijn, maar pakt ze toch...
'

• Wow
  • Like
Waarderingen: snakeman en bodybuilding.nl
Enge richting zeg. Letterlijk en figuurlijk. Omdat ik de ander extreem vind / storend vind moet ik hem kunnen uitzetten. Werk aan de winkel in jezelf zou ik zeggen, wat discipline kweken.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Ano11_01_24
Enge richting zeg. Letterlijk en figuurlijk. Omdat ik de ander extreem vind / storend vind moet ik hem kunnen uitzetten. Werk aan de winkel in jezelf zou ik zeggen, wat discipline kweken.
Met welk deel doel? Wat heb je er - in dit geval - aan? 🤣

Met welk deel doel? Wat heb je er - in dit geval - aan? 🤣
Is toch eenvoudig? Wat denk jij dat de uitkomst is van dit soort verzoeken inwilligen? Wordt een discussie (forum) daar beter van?

Jezelf eerst beheersen, daar begint het mee. Dan pas kun je de ander bereiken / in gesprek / aanspreken. Ook als je zogenaamd boven het gepeupel staat.

Ik heb dit overigens niet verzonnen hoor. Zijn oude basisbeginselen uit de psychologie, politicologie en filosofie.

Laatst bewerkt:
Is toch eenvoudig? Wat denk jij dat de uitkomst is van dit soort verzoeken inwilligen? Wordt een discussie (forum) daar beter van?

Jezelf eerst beheersen, daar begint het mee. Dan pas kun je de ander bereiken / in gesprek / aanspreken. Ook als je zogenaamd boven het gepeupel staat.

Ik heb dit overigens niet verzonnen hoor. Zijn oude basisbeginselen uit de psychologie, politicologie en filosofie.

Misschien snap je niet goed wat ze wilt/wat er gevraagd wordt?

Ja, ik denk dat de mogelijkheid tot personaliseren het forum aantrekkelijker kan maken voor een bredere doelgroep. De één wil meer bb-gerelateerd, de ander is dol op alle randzaken en de meeste leden zitten er tussenin. Prima toch?

En ja, eens over in gesprek. Maar je hoeft het toch niet altijd met elkaar eens te zijn? :)

Ja, ik denk dat de mogelijkheid tot personaliseren het forum aantrekkelijker kan maken voor een bredere doelgroep. De één wil meer bb-gerelateerd, de ander is dol op alle randzaken en de meeste leden zitten er tussenin. Prima toch?

En ja, eens over in gesprek. Maar je hoeft het toch niet altijd met elkaar eens te zijn? :)
Juist niet eens zijn dat is leuk. Dus ook gewoon zien wat actief is. Daar sloeg ik op aan. Met de logica van Imnewhere zou je ook een frietkot moeten kunnen afschermen omdat je anders zin zou kunnen krijgen in frituur.

Done. Topic negeren verwijderd deze uit nieuwe berichten.

Opties:
- Als je ' Topic niet meer volgen' uitvinkt blijf je nog wel nieuwe berichtenmeldingen ontvangen.
- Als je 'Demp meldingen van topic' uitvinkt blijf je likes en vermeldingen uit het topic ontvangen.

Extra: Als je een lid negeert worden de topics nu ook automatisch genegeerd.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ano11_01_24, Kathlinoo, Hell93 en 1 andere persoon
Mooi, dan ik steks zijn traingslog negeren. er wordt daar zoveel onzin verteld :D

• Haha
  • Like
Waarderingen: Steks en bodybuilding.nl
Done. Topic negeren verwijderd deze uit nieuwe berichten.

Opties:
- Als je ' Topic niet meer volgen' uitvinkt blijf je nog wel nieuwe berichtenmeldingen ontvangen.
- Als je 'Demp meldingen van topic' uitvinkt blijf je likes en vermeldingen uit het topic ontvangen.

Extra: Als je een lid negeert worden de topics nu ook automatisch genegeerd.
Dankjewel, fijn! :heart:

• Bicep
Waarderingen: bodybuilding.nl
Sommige leden willen mogelijk geen anabolen topics tussen de nieuwe berichten? Of bepaalde berichten of foto's uit de prive sectie niet.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: chrisk
Onder voorkeuren kan je nu ook bepaalde (sub)forums verbergen. Dit kan tot 20min duren vooraleer het geupdate wordt.

Deze waren het meest gevraagd, maar ik kan er nog toevoegen op aanvraag.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: imnewhere
Terug
Naar boven