MuscleMeat

Topics negeren?

Jouw voorkeur

  • Ja, mogelijkheid om topics te negeren

    Stemmen: 18 72,0%
  • Nee, onnodig

    Stemmen: 6 24,0%
  • Anders

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

Gremlin

Huge Freak
Lid geworden
4 jul 2020
Berichten
9.975
Waardering
15.114
Lengte
1m65
Zou het mogelijk zijn om bepaalde topics in de 'actieve lijst' te negeren? Of ben ik de enige die dat handig lijkt?

Vind het zo zonde dat de actieve lijst bijna altijd bestaat uit energieprijzen, controlestaat, corona, vaccin, politiek, ect 😴
 
Zou het mogelijk zijn om bepaalde topics in de 'actieve lijst' te negeren? Of ben ik de enige die dat handig lijkt?

Vind het zo zonde dat de actieve lijst bijna altijd bestaat uit energieprijzen, controlestaat, corona, vaccin, politiek, ect 😴
100% stemt momenteel tegen.
 
Negeren doe ik zelf wel maar die circlejerk van die paar leden die echt de hele dag die politiek en complottopics lopen te bezetten word ik ook wel een beetje moe van af en toe. Jammer dat die hun tijd niet wat meer besteden aan trainen en daarover posten. Dat laatste doe ik zelf ook niet veel meer trouwens.
 
Zou het mogelijk zijn om bepaalde topics in de 'actieve lijst' te negeren? Of ben ik de enige die dat handig lijkt?

Vind het zo zonde dat de actieve lijst bijna altijd bestaat uit energieprijzen, controlestaat, corona, vaccin, politiek, ect 😴
Welkom op DBB waar de meeste topics gaan over politiek en niet over bodybuilding :o
 
Wat wil je wel wel in die lijst zien? Je kunt namelijk filteren op gevolgde topics, weet niet of dat helpt. Wat favoriete topics of alles behalve die stomme topics volgen zou het dan bereiken maar weet niet of je dat zo moet willen.

Een extra filter met de omgekeerde werking daarvan zou wel mooi zijn.
 
Wat wil je wel wel in die lijst zien? Je kunt namelijk filteren op gevolgde topics, weet niet of dat helpt. Wat favoriete topics of alles behalve die stomme topics volgen zou het dan bereiken maar weet niet of je dat zo moet willen.

Een extra filter met de omgekeerde werking daarvan zou wel mooi zijn.
Goede tip, want je kan dat volgens mij ook voor secties doen, dan kan je alles selecteren je wel wilt volgen.

Nadeel is dat het tot heel veel meldingen leidt.
 
Negeren doe ik zelf wel maar die circlejerk van die paar leden die echt de hele dag die politiek en complottopics lopen te bezetten word ik ook wel een beetje moe van af en toe. Jammer dat die hun tijd niet wat meer besteden aan trainen en daarover posten. Dat laatste doe ik zelf ook niet veel meer trouwens.
Ik vind het jammer dat wij je nog niet hebben kunnen overhalen lid te worden van ons groepje.
 
Ik heb ja gestemd, in de hoop dat dit pavlovesque irrititatie-reacties van bepaalde leden zal voorkomen in de toekomst. ;)
 
Zou het mogelijk zijn om bepaalde topics in de 'actieve lijst' te negeren? Of ben ik de enige die dat handig lijkt?

Vind het zo zonde dat de actieve lijst bijna altijd bestaat uit energieprijzen, controlestaat, corona, vaccin, politiek, ect 😴
Misschien kunnen we een aantal nieuwe topic bedenken om te openen?
 
Ik heb ja gestemd, in de hoop dat dit pavlovesque irrititatie-reacties van bepaalde leden zal voorkomen in de toekomst. ;)

Idem en omdat we natuurlijk gewoon een ander haar rust gunnen :rolleyes:
 
Zou het mogelijk zijn om bepaalde topics in de 'actieve lijst' te negeren? Of ben ik de enige die dat handig lijkt?

Vind het zo zonde dat de actieve lijst bijna altijd bestaat uit energieprijzen, controlestaat, corona, vaccin, politiek, ect 😴

Je noemt op het sport topic na alles waar ik alleen voor kom kijken. :roflol:

Na 20 jaar is wel zo'n beetje alles te vinden en gezegd over bb. youtube en ig is daarvoor ook veel handiger wat de oorzaak is dat er ook geen aanwas jonge nieuwe leden komt.

Om een forum in leven te houden moet je denk ik met zo min mogelijk filters gaan werken.
 
Back
Naar boven