XXL Nutrition

Topsport (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Invincible

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
292
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Wie doet naast bodybuilding/krachttraining aan een topsport?
Hoe combineer je dit?
Hoe ga je om met pip?

Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Bodybuilding is topsport! Dus samen en pip heb ik niet!

Graag gedaan!
 
Denk eerder dat echte topsporters krachttrainig ter ondersteuning van hun hoofd-sport doen?
 
Denk eerder dat echte topsporters krachttrainig ter ondersteuning van hun hoofd-sport doen?

dit bodybuilding is voor veel sporten niet echt nuttig krachttraining wel
 
Heb het veranderd, hopelijk krijg ik nu wel antwoorden.
 
Bodybuilding is topsport! Dus samen en pip heb ik niet!

Graag gedaan!

BB is topsport. Toch wel lichtjes overdreven. Topsporters trainen uren per dag, een body builder een uur, misschien anderhalf uur. Je gaat een body builder toch niet vergelijken met iemand die 6 uur per dag moet zwemmen, fietsen of turnen.
 
BB is topsport. Toch wel lichtjes overdreven. Topsporters trainen uren per dag, een body builder een uur, misschien anderhalf uur. Je gaat een body builder toch niet vergelijken met iemand die 6 uur per dag moet zwemmen, fietsen of turnen.
Vertel dat aan Arnold. Daarnaast is BBing meer intens.
 
Ik wil zelf na de zomer wedstrijd boksen. Als er boksers zijn of oude boksers en hun ervaring mee willen delen zou ik het erg fijn vinden.
 
je eerste wedstrijd of ben je al van NK klasse?
 
Eerste wedstrijd. Ik wil nog een cut kuur nemen en dan een bulk kuur voor wat droge spiermassa, maar ben bang dat ik door de pip niet zal kunnen boksen.
 
Ik wil zelf na de zomer wedstrijd boksen. Als er boksers zijn of oude boksers en hun ervaring mee willen delen zou ik het erg fijn vinden.

Je moet heel je krachttraining dan gaat richten op snelheid en explosiviteit. Dus veel herhalingen en niet te zwaar. Als je te zwaar blijft trainen met weinig reps wordt je te langzaam en raak je snel uitgeput in je wedstrijd of bokstraining.
 
Pip en topsport?
Gaat volgens mij niet echt samen die twee, voornamelijk met betrekking tot dopingcontrole op topsport niveau...

Wat is jouw definitie van topsport?
 
BB is topsport. Toch wel lichtjes overdreven. Topsporters trainen uren per dag, een body builder een uur, misschien anderhalf uur. Je gaat een body builder toch niet vergelijken met iemand die 6 uur per dag moet zwemmen, fietsen of turnen.

Het eten het leven ernaast en dan heb je het over de echte grote jongens. Nou toch een soort van topsport. Want dat een voetballer 6 uur per dag traint is ook klinklare onzin....
 
Je moet heel je krachttraining dan gaat richten op snelheid en explosiviteit. Dus veel herhalingen en niet te zwaar. Als je te zwaar blijft trainen met weinig reps wordt je te langzaam en raak je snel uitgeput in je wedstrijd of bokstraining.

haha wat een onzin zeg

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Het eten het leven ernaast en dan heb je het over de echte grote jongens. Nou toch een soort van topsport. Want dat een voetballer 6 uur per dag traint is ook klinklare onzin....

Ik vind het meer een wetenschap. Een wedstrijd wie de meeste AAS en andere medicijnen kan vedragen en het beste er op reageert en wie de beste spieraanhechtingen heeft
 
Beetje recreatief bodybuilden is geen topsport, net zoals boksen of hardlopen of tennis of whatever geen topsport is zolang als je het niet competitief op hoog niveau doet. De rest is gewoon butthurt
 
1e wedstrijd topsport noemen :roflol:
 
Ik denk komt er eindelijk een prof. voetballer hier, gaat hij 1 wedstrijdje boksen
 
Haha als dit idd je definitie is van topsport :roflol:
 
BB is topsport. Toch wel lichtjes overdreven. Topsporters trainen uren per dag, een body builder een uur, misschien anderhalf uur. Je gaat een body builder toch niet vergelijken met iemand die 6 uur per dag moet zwemmen, fietsen of turnen.

Bodybuilding is volgens mij officieel erkend als mogelijke 'topsport'

En alsof 'topsporters' per definitie zo ongelofelijk gruwelijk hardcore dedicated zijn, weet niet waar mensen dat idee vandaan halen.
 
Bodybuilding is net zo goed een top sport;)

Daarnaast hebben topsporters naast hun specialiteit neem bijvoorbeeld turnen zwemmen ook krachttraining. Dus is zeker te combineren.
 
Back
Naar boven