XXL Nutrition

Toremifene als nakuur

Bezoekers in dit topic

vivendi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2010
Berichten
21
Waardering
6
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Ik ben bezig om mijn spullen bij elkaar te krijgen voor mijn test-e cycle.

Nu ben ik opzoek naar Nolvadex, maar ik kan in elk geval met mijn bronnen niet aan een HG versie komen zonder zelf naar het buitenland te moeten. Dan kom je dus al snel bij een UG lab uit.

Degene waar ik mijn spullen koop heeft alleen geen nolvadex/tamoxifen, maar heeft 'toremifene citraat'.

Weet iemand of dit prima om mee te nemen in mijn nakuur in plaats van Nolvadex/tamoxifen?

Het staat er natuurlijk wel zo bij dat dit het geval is. Maar ik ben benieuwd of mensen hier dat in de praktijk ook zo hebben ervaren.
 
Ja, dit kan je als nakuur nemen.
 
Tegenwoordig kan je toch alles online bestellen, volgende dag in huis.
 
Tegenwoordig kan je toch alles online bestellen, volgende dag in huis.

Ik neem aan dat je dan online van een UG lab bedoelt? Anders mag je me best een pm sturen met waar ik dit online bij een apotheek kan bestellen zonder recept ;-)

Tot die tijd ga ik voor torem. Lijkt in theorie het zelfde te doen als tamoxifen, terwijl het ook nog eens milder voor je lever lijkt te zijn.
 
Bij medicijnen kies je beter voor HG.
 
Ik neem aan dat je dan online van een UG lab bedoelt? Anders mag je me best een pm sturen met waar ik dit online bij een apotheek kan bestellen zonder recept ;-)

Tot die tijd ga ik voor torem. Lijkt in theorie het zelfde te doen als tamoxifen, terwijl het ook nog eens milder voor je lever lijkt te zijn.
Ik heb geen idee of het UG of HG is wat je krijgt via zo een webshop. Is UG replica? en HG authentiek?
 
Ik heb geen idee of het UG of HG is wat je krijgt via zo een webshop. Is UG replica? en HG authentiek?

Als je dit niet weet moet je misschien niet gaan kuren.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik neem aan dat je dan online van een UG lab bedoelt? Anders mag je me best een pm sturen met waar ik dit online bij een apotheek kan bestellen zonder recept ;-)

Tot die tijd ga ik voor torem. Lijkt in theorie het zelfde te doen als tamoxifen, terwijl het ook nog eens milder voor je lever lijkt te zijn.
Ja want je supplier krijgt alles uit de apotheek.
 
Heeft iemand even de beleefdheid, om kort samengevat uit te leggen wat het verschil is tussen UG en HG (lab) ?
 
Heeft iemand even de beleefdheid, om kort samengevat uit te leggen wat het verschil is tussen UG en HG (lab) ?
zoek eens een beetje...
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
zoek eens een beetje...
Dank, alleen lijkt mij dat je toch nooit weet of je nou UG of HG koopt.
 
Dank, alleen lijkt mij dat je toch nooit weet of je nou UG of HG koopt.
Wel als je gewoon bij een apotheek koopt/of op recept krijgt.
Anders niet.
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Bij medicijnen kies je beter voor HG.
Als je zomaar kan kiezen, ga je natuurlijk altijd voor HG. Je doet nu net of je zonder recept dat zomaar kunt kopen.
 
Je doet nu net of je zonder recept dat zomaar kunt kopen.
Onder andere HG Nolvadex kan je in ieder geval zomaar kopen.

Geen PMs alstublieft :fluit:

Mmm yes, drown me in the sweet water of your envy!
 
UG Nolva zal ook prima werken.
 
Back
Naar boven