Fitness Seller

Tot hoe hoog winstrol

Bezoekers in dit topic

Reverz

Cool Novice
Lid geworden
27 feb 2011
Berichten
212
Waardering
4
Lengte
1m91
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Heb gezocht, maar kon niet op een duidelijk antwoord komen

Ik zit nu in mijn laatste weken van mijn kuur (2e kuur, zelfde als 1e)

1-12 test e 500 mg
9-14 winstrol 50 mg
14-17 1 tab arofixen

Zit nu in mijn tweede week van winstrol. En begin nu de pomp wel goed te voelen.. Maar mijn vraag is, tot hoe hoog kan de winstrol gedoseerd worden..?
Vorige kuur ben ik de laatste week op 60mg gegaan en dat ging echt heerlijkk.. kan ik nu al naar de 60 mg..?
En valt dit eventueel nog meer te verhogen..?

edit: stats nu
103 kg
191cm
12%
22jaar

greetings
 
Ja kan makkelijk. Ik zit altijd op 90-100mg pd. Maar is natuurlijk wel wat belastender voor je lever dan 50mg.
 
""wat belastender???"" kom op kerel,dat ga je toch niemand adviseren?
 
Ja kan makkelijk. Ik zit altijd op 90-100mg pd. Maar is natuurlijk wel wat belastender voor je lever dan 50mg.

Oke, duidelijk.. Hoe ben je dan naar die dosering gegaan..? ik neem aan niet in 1 x pats boom 90mg

""wat belastender???"" kom op kerel,dat ga je toch niemand adviseren?


Hahhah, Of je lichaam/lever het trekt, valt eigenlijk alleen maar te controlen dmv een bloedtest ?
 
je kan zo hoog gaan als je zelf wilt , De dosis ligt meestal tss 30 en 150 mg /dag .
 
je kan zo hoog gaan als je zelf wilt , De dosis ligt meestal tss 30 en 150 mg /dag .


150mg/dag flikker op man gek. je lever gaat kapot als je dat doet.
 
'ligt tussen ' staat er ...
 
is zeker geen onzin , dat is een feit . Hier opt forum alleen al zijn er 3 gasten die al zo hoog gezeten hebben .


wat is daar zo vreemd aan dan ?? Denk je dat 50 mg de maximale dosis is ?

Voor beginners natuurlijk wel ja . :)
 
Laatst bewerkt:
is zeker geen onzin , dat is een feit . Hier opt forum alleen al zijn er 3 gasten die al zo hoog gezeten hebben .


wat is daar zo vreemd aan dan ?? Denk je dat 50 mg de maximale dosis is ?

Voor beginners natuurlijk wel ja . :)
Het is z'n 2e kuur, dat sommigen zonodig 150mg aan orals naarbinnen willen gooien moeten ze vooral doen, lekker verantwoordelijk bezig. Heb nog nooit van iemand gehoord die boven de 100mg ging.
 
is zeker geen onzin , dat is een feit . Hier opt forum alleen al zijn er 3 gasten die al zo hoog gezeten hebben .


wat is daar zo vreemd aan dan ?? Denk je dat 50 mg de maximale dosis is ?

Voor beginners natuurlijk wel ja . :)

feiten bestaan niet zonder bronnen.

ik wil jou wel eens 150mg zien kauwen voor 6 weken, dan breng ik je daarna een bezoekje en gaan we bloedwaardes meten.
 
Zat vandaag op de AS poli, ken het goed met de Dr vinden. Hij kent mensen opzijn poli die 1000 en 1 kuurtjes gedaan hebben, nooit problemen, vaak jonge gasten met begin kuurtjes hoge doseringen die echt problemen hebben, dus ook echt. Wees gewoon de eerste jaren vorzichtig met hoge dosis en blijf van zware middelen af. Eenvoudige boodschap. Er bestaan meer dingen dan trainen en juicen, ff jaarte of 2 zonder is ook ok.
 
""wat belastender???"" kom op kerel,dat ga je toch niemand adviseren?


Ik adviseer het zeker niet. Ik zeg alleen wat ik doe. Hij heeft het over verhogen naar 60mg. Wat hij zelf doet moet hij weten. En ik doe dat alleen max 3 tot 4weken met bloed testen.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 18:27 ----------

Oke, duidelijk.. Hoe ben je dan naar die dosering gegaan..? ik neem aan niet in 1 x pats boom 90mg




Hahhah, Of je lichaam/lever het trekt, valt eigenlijk alleen maar te controlen dmv een bloedtest ?


Jawel gelijk naar de 90. Maar als je nog niet veel kuur ervaring hebt zal ik niet zo veel nemen. Zou op 60 gaan zitten als ik jou was. En ik had er wel lekker wat bij gestackt als 2e kuur. Maar test only kan ook genoeg zijn.

Waarom wil je eigenlijk weten hoe hoog je winny kan nemen als je test only zet? Ik zou dan liever een lekker middel bij stacken. Mast ofzo op 400-600mg.
 
gozer jou zie ik binnenkort met een nieraandoening veel plezier

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 19:38 ----------

met injects is dat niet zo probleem ook belastend maar niet zo erg dan met tabs
 
Ik heb een leverafwijking dus leverwaarden gaan direct hoog vorige keer 4 weekjes 80mg waarden vielen mee hoor, op dbol of tbol waren ze meer ****ed op lagere dosis.
 
Tbol is moordend voor mijn lever enzymen, wat een bunk

Wat de AS poli gaat uitzoeken als er geld vrijgegeven wordt, is waarom de een vreselijk acne, gevaarlijk hoge enzymes, of zelfs psychoses door tren krijgt, terwijl een ander niets heeft. Daar wil de medische wereld onderzoek naar doen.
 
Waarom wil je eigenlijk weten hoe hoog je winny kan nemen als je test only zet? Ik zou dan liever een lekker middel bij stacken. Mast ofzo op 400-600mg.

Twijfelde nog .. Mast werd me met afgeraden ivm acne terwijl ik toen der tijd nog bezig was met roa..

Test E leverde mij prima resultaten op.. waarom meteen wat erbij stacken

gozer jou zie ik binnenkort met een nieraandoening veel plezier

met injects is dat niet zo probleem ook belastend maar niet zo erg dan met tabs

Had je dat tegen mij?
En denk dat je leveraandoening bedoelt..!



Ik vroeg me gewoon af hoe er bepaalt wordt wanneer je je dosis gaat verhogen. Iedereen die neemt 40 / 50 mg , omdat dat hier gezegt wordt.. Maar misschien trekken sommige dit wel niet.. Of vinden dit juist te weinig..

Wat ik zei ik ging mijn vorige kuur de laatste week super op 60 mg.. Maar misschien vind mijn lever dat wel niet zo leuk..

Al met al.. er wordt dus gecontroleerd of je hoger kan met orals dmv bloedonderzoek...
 
Dat dachten ze in de jaren 50 na de uitvinding van Ziegler ook, als 10-20 mg al werkt waarom dan niet 100+? groei je 10xsneller....
 
Back
Naar boven