Fitness Seller

Tot schrijfs.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Nou, over 10 min ga ik er voor de duur van 7 weken vandoor tot ik weer begin april terug zal zijn hier in het kikkerlandje.
'k Ga naar de VS om er te trainen. Uiteraard veel fietsen, maar hopelijk ook 3x per week naar de sportschool (Gold's Gym of zo?).

Maar ik ga nog niet gelijk, de vlucht is dinsdag pas.. vandaag ga ik naar Frankrijk om even een fiets-shirt-fabriek te bezoeken waar een kennis van mij vlak naast woont en we (de fietsende Esperantisten) laten daar een fietsshirt voor ons kluppie ontwerpen. Daarna naar Londen via Calais en vanuit Londen vlieg ik naar San Francisco (Heathrow is erg chaotisch, dus overstappen is GEEN optie voor mij en mijn fietsie van 3000 pleuro.

Maar voor ik daar ben.. poe hee! Tenminste 10x overstappen en dat betekent vanaf België dat ik me de pleuris zal sjouwen omdat in Frankrijk het in bijna alle treinen verboden is om een fiets mee te nemen. Vandaar dus die kleinere fiets van mij.. ik ga nu even naar broerlief om een gigantische fietstas op te halen en alles moet er in. Ik sjouw me waarschijnlijk een breuk of loop een hernia op.. probeer zoiets groots maar eens fatsoenlijk te tillen.. dus ik zal wel extra training krijgen zo..

Heb ook maar 3-4 uur geslapen vannacht. Zat te veel te tutten natuurlijk..

O ja, heb nieuwe foto's in mijn eigen draad geplaatst. Wateengedoe heeft ze gisteren genomen. Benen, armen en ook gluteus zien er steeds beter uit, maar de buik is een wereldramp.. maar goed, dat wist ik al...

Espi
 
Veel succes en plezier toegewensd....
als je terugkomt wordt het al weer bijna zomer... :D
 
Veel plezier op je train reisje espi.
We zullen je missen hier, maar misschien heb je de gelegenheid om daar ook nog een op internet te komen en het board op te zoeken?

In ieder geval wens ik je succes toe het lijkt een hele onderneming als ik het zo lees.
 
succes en laat je ginder achter maar eens goed gaan!!!!!
MAAR doe het wel veilig he...
 
veel fietsplezier enne.... waarom fiets je eigenlijk niet naar Frankrijk? :)
 
Veel plezier en succes :thumb:
 
Succes groot voordeel is dat de supplementen er erg goedkoop zijn in verhouding tot hier.

Verder doe alle pro s die je iin golds gym ziet de groeten :D
Maak eventueel wat foto s als het mag zou leuk zijn.

Ga je daar ook werken ?
 
succes!
tot over 6-7 weken :D
 
Sorry jongens dat ik hier een tijdje afwezig was.. ben nu net een half uur terug en baal in meerdere opzichten als een stekker.
Te weinig getraind met fietsen omdat ik heel veel onderweg (2 weken totaal in trein gezeten) was en ook 2 weken ziek was (longontsteking). Verder heb ik ook maar ong 2,5 week totaal in de sportschool gezeten, voor de rest was ik of net te ver er vandaan of te ziek of was het abonnement verlopen (vanaf 12 maart).
En op de allerlaatste dag van mijn verblijf is mijn peperdure racefiets gestolen!

Afijn, ik hoop dat de verz uitbetaalt, maar voorlopig zien ze me in de VS niet terug.
Wel klopt het idd dat supplementen er goedkoper zijn. Ik heb voor eigen gebruik een klein voorraadje zuivere ephedrine en caffeïne aangeschaft. Ik heb ook plm 5 kg weipoeder mee teruggenomen en 1 kg glutamine.. was beetje dom geweest. De eerste zending was niet aangekomen en ik had me laten ontvallen in SF te zijn.. sturen ze het gelijk daar naar toe en kon ik me een breuk sjouwen aan dat poeder.

Is er nog wat positiefs te melden: ja, het weer was er voor het merendeel geweldig. Ik heb kennissen en vrienden kunnen opzoeken en datgene wat ik wel heb kunnen doen aan training was wel heel geslaagd. En dan met name in Malibu, waar ze giga-heuvels hebben.. moest zelfs 1x een hele pot ijs leegeten om mezelf moed in te spreken voor de klim.
Ben ook verder afgevallen, maar door de stress is dat vnl spiermassa geweest.
O ja.. en ik heb een idool ontmoet, nou ja, idool. De auteur van het boek over ketogene diëten Lyle McDonalds woont in Austin, Texas en toen ik daar was, heb ik 'm opgebeld en we hebben een avond zitten kletsen. Erg interessante man is dat, weet ongelooflijk veel van voeding voor BB-ers en KT zelf.

Groetjes

Espi
 
hey espi :D you're back!

longontstekings? aarg hopelijk geen sars!! :D
 
Espi,

Heb je een vriendje gehad op je reis?? Toch ook wel belangrijk...
 
nee, dat niet en gelukkig ook geen virale longontsteking want dan ben je volgens info die ik van getroffenen kreeg wel een paar maanden zoet. Je kunt zowel longontsteking van een virus als van een bacterie krijgen en blijkbaar (maar dat is ook maar van andere 'leken' ) ben je dan na 2 weken weer beter met of zonder antibiotica. In dit geval zonder, maar het was wel k.... vooral omdat ik het laatste deel van de tijd in Texas was waar ik heel veel had willen fietsen.. in plaats daarvan 2,5 dag bijna volcontinu geslapen. Ik was volkomen uitgeteld na 5 dagen reizen per trein vanaf Vancouver.

Maar ik 'zie' je zo wel in je eigen hoekje want ik heb weer een paar (domme?) vragen
 
Nee, helaas Oli.. juist toen ik eindelijk eens een behoorlijk aanbod van aantrekkelijke mannen voor de neus had, lag ik het grootste deel van de tijd ziek in bed.. zul je net zien.
 
Originally posted by Olimantado
Espi,

Heb je een vriendje gehad op je reis?? Toch ook wel belangrijk...

Espi een vriendje kom op he laat me niet lachen :D


haha grapje hoor espi :D
 
Originally posted by Esperantisto
Nee, helaas Oli.. juist toen ik eindelijk eens een behoorlijk aanbod van aantrekkelijke mannen voor de neus had, lag ik het grootste deel van de tijd ziek in bed.. zul je net zien.

jaja zeggen ze allemaal :D
 
Back
Naar boven