Fitness Seller

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij? (2 bezoekers)

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

  • Tiener

    Stemmen: 181 20,8%
  • Twintiger

    Stemmen: 233 26,8%
  • 30 plusser

    Stemmen: 99 11,4%
  • 35 plusser

    Stemmen: 170 19,6%
  • 40 plusser

    Stemmen: 157 18,1%
  • 50 plusser

    Stemmen: 25 2,9%
  • 60 plusser

    Stemmen: 2 0,2%
  • 70 plusser

    Stemmen: 2 0,2%

  • Totaal stemmers
    869

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het pas een paar maanden en ben nog heel hard aan het ontkennen. De mensen in m'n omgeving doen daar niet aan mee :)
Haha dat is ongeveer hetzelfde als je grijze haren verven, een collega doet dat al jaren iedereen weet dat ie zo grijs als een postduif is maar toch dapper doorverven.:D
 
Ik zeg gewoon dat ik thuis aan het verven ben en dat er wat in mijn haar is gekomen ;)
Heb ooit 1x mijn haar laten kleuren (moet je doen zeiden ze) maar dat zag er niet uit.
Laat mij maar grijs, mannen werden toch knapper als ze ouder werden?
 
ach bij 40 begint het pas zeg ik maar altijd...
 
ben gister 48 geworden
 
U mag gewoon slaan hoor dat heeft u wel verdiend als u 40 bent.
Aha dus je mag ze slaan, als je 40 bent? Nee dan hou ik het beter bij mijn hobby, en mijn hobby is knaapje vouwen.. Kan het natuurlijk ook heel goed combineren, eerst de lucht eruit slaan en dan pas vouwen. Past het ook prima in de kast op n plankje. whahahaha. Ik heb wel het vage vermoeden, (je mag mij corrigeren als ik het mis heb) dat ze n beetje schrik hebben van je wat buitensporige spiermassa, ja dan zeggen ze u...En ik neem aan dat diezelfde personen dat niet doen als je er uitziet als n anorexia patient met geeuwhonger wheeeehehehe... Wel n mooie zet Yin Yang.................
 
Wie is die 70 plusser eigenlijk? :D
 
ik ben de 52 jaar voorbij en train nog 4 à 5 maal per week
 
33 :D dus ik nog niet :evilnana:
 
32 dus ik evenmin;)
Maar ja dat zal niet echt een verschil geven op trainingsvlak zeker? Er zijn genoeg snotjong op de wereld die enkel wow kennen of zelfs te lui zijn om een brood te gaan halen.
Gewoon karakter denk ik dan.:D
 
Net 43 geworden, train 3 keer in de week thuis.
Doe niet meer zo gek, want ik haat blessures. Heb februari mn knie aan een scherpe rand gestoten en ben nu nog steeds bezig met langzam opbouwen van squats ...
 
Blijft rond deze ja...
 
ach ik ben pas 6 jaar 30
 
Was ik nog maar 35:rolleyes:
 
Was ik nog maar 35:rolleyes:

pfff was ik nog maar 20 als ik zo eens zie wat er nu aan vrouwvollek rond loopt :
het lijkt wel of dat steeds mooier word ;of zijn we minder veeleisend geworden ???
 
pfff was ik nog maar 20 als ik zo eens zie wat er nu aan vrouwvollek rond loopt :
het lijkt wel of dat steeds mooier word ;of zijn we minder veeleisend geworden ???
Haha dat is het jacky....... k*t ja dat is het:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven