XXL Nutrition

Totaal geen energie, niks...

Bezoekers in dit topic

GThomas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
316
Waardering
473
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Beste BB'ers,

Ik merkte een week geleden dat mijn trainingen nogal energie arm er doorgeen gingen, tijdens het trainen was plots de energie weg die er al niet eens zo heel erg was en lijkt het gewoon nergens meer op. Ik heb toen dus ook een weekje rust gehouden en vandaag weer begonnen. Echter weer hetzelfde verhaal. Begon met deadlifts die wel via schema verliepen en deze ook gehaald. Voelde al dat er niet veel energie aanwezig was maar daarna tijdens pullups mijn tweede oefening was het weer raak, energie weer plots helemaal weg en de training verliep daarna weer klote.

Ik baal er erg van en wil me toch eens laten onderzoeken waaraan of dit ligt. Ik ben aan het bulken, voeding is goed, nooit weg van mijn schema en kom netjes nog altijd die 0,3kg per week aan, dus daaraan ligt het zeker niet. Daarom dus mijn vraag of meerdere van jullie hier ervaring mee hebben en weten wat hier de oorzaak van kan zijn en wat er evt aan te doen valt? Ik baal er heel erg van want kom zo niet veel verder...

Info is meer dan welkom, erg bedankt dan ook alvast!
 
Tja, als ik op de eerste oefening alles geef ben ik op de rest ook een stuk minder energiek.
 
Haha dat snap ik, maar daar had ik anders nooit last van. Maar het is niet zo dat er een beetje weg is, het is ook gewoon compleet weg, kan dan echt niks meer... Gripkracht is ook nul dan...
 
Dus als je gewicht verlaagd krijg je nog niets weggeduwd?
 
Precies, ook als ik laag gewicht pak wat ik normaal heel makkelijk kan voelt het loodzwaar, en gripkracht is ook gewoon weg
 
Overtraind?
 
Geen idee, misschien even bloed laten prikken?
 
Ga ik dinsdag eens even achteraan ja, laat het nog even weten hier!
 
Wat je hier beschrijft zijn duidelijke signalen van overtraining, maar je geeft aan een rustweek te hebben genomen. Bloedonderzoek lijkt mij in dit geval het beste idee inderdaad!!!
 
Dat is dus ook het punt, die week rust en dan toch weer raak... Verder is mijn schema normaal en allemaal in orde net als mijn voeding etc dat is iets waar ik me al lang geen zorgen meer over hoef te maken haha. Ga dus even een onderzoekje laten doen ja en zal hier dan zoals gezegd de eventuele oorzaak plaatsen
 
Dat is dus ook het punt, die week rust en dan toch weer raak... Verder is mijn schema normaal en allemaal in orde net als mijn voeding etc dat is iets waar ik me al lang geen zorgen meer over hoef te maken haha. Ga dus even een onderzoekje laten doen ja en zal hier dan zoals gezegd de eventuele oorzaak plaatsen

Ik ben heel benieuwd. Keep us posted.
 
Kan een vit D tekort zijn, voel je je ook een dweil. Met een beetje mazzel ben je er dan een week na diagnose vanaf
 
Nou, bloedtest gedaan en schijn te hoge leverwaarden te hebben, ALAT zogenaamd. Zit op 102% bij mij. Nou kreeg ik verder niet veel info dus vandaar wat vragen aan de kenners.

Heeft dit te maken met de lack aan energie of staat dat er zelfs los van?
Waar zou het aan kunnen liggen? Supps die ik gebruik zijn whey, beta alanine, HMB, multi vit.
En moet ik me zorgen maken?

Daarnaast heb ik 8 uur fysiek gewerkt voor het bloedonderzoek, heeft dit een verband?

Bedankt voor de hulp!
 
ALAT is niet zo boeiend voor lever. Wat was je waarde van Ygt(gamma gt) die zegt meer over de toestand van je lever. Verder denk ik niet dat je supps veel doen op je lever. Of je moet er elke dag flink bij zuipen ;)
 
Back
Naar boven