XXL Nutrition

Total Protein body&fit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan iemand zodra hij zijn bestelling van Total protein binnen heeft iets over de smaak zeggen.
Dat het iets minder is dat snap ik. Maar zou graag reactie horen van andere die het op hebben.
Ik zit te twijfelen namelijk. Maar als het niet te drinken is zit ik straks met 4 of 8 kilo wat ik niet ga gebruiken.
 
Waarom niet gewoon isolaat? Die paar euro op een hele pot maakt het ook niet
 
100% Soja eiwit tastes like shit, dus ik zou niet heel optimistisch zijn. Een paar € meer en je heeft een goede smaak en veel hoogwaardigere eiwitten.

In Duitsland zeggen zij: wer billig kauft, kauft teuer.
 
Ben benieuwd naar de smaakvergelijking chocolate tussen total protein en whey perfection!
 
En heeft iemand dat spul al binnen en geproefd?
 
De nieuwe shake wordt al volledig afgebroken en niemand heeft hem al getest...typisch dbb hahaha
 
lijkt me een goede shake om als weight gainer basis te gebruiken, beetje fine oats erbij van body en fit en een lepel pindakaas. ik gebruik elke ochtend soja melk icm whey perfection en ik heb nog geen last van bitchtits....... zolang soja wordt aangevuld met BCAA's is er geen probleem want dan is het een volwaardig aminozuurprofiel. En omdat de total protein van zichzelf al een goed profiel heeft hoeven mensen zich er geen zorgen om te maken, enige wat tegen zou kunnen vallen is de smaak. Binnenkort mn cut starten, daarna evt kijken of k gebruik zal maken van home made gainers.
 
Heb zojuist de eerste genomen.

Smaak is minder lekker dan Whey Perfection ed maar goed te doen.
Oplosbaarheid is prima.
 
welke smaak had je genomen? en is het aan te raden om een soort weight gainer van te maken? voor de prijs is namelijk een mooi product...
 
Door meer soya en tarwe eiwitten aan een product toe te voegen krijg je een goedkopere blend minder kwaliteits eiwitten ect. Heb niks tegen B&F maar er zijn concurrenten die een beter alternatief hebben welliswaar duurder maar wat is beter kwaliteit of kwantiteit;)
 
Door meer soya en tarwe eiwitten aan een product toe te voegen krijg je een goedkopere blend minder kwaliteits eiwitten ect. Heb niks tegen B&F maar er zijn concurrenten die een beter alternatief hebben welliswaar duurder maar wat is beter kwaliteit of kwantiteit;)

Dus omdat soja en tarwe goedkoper zijn, zijn ze daarom gelijk van mindere kwaliteit ?? ???
 
Door meer soya en tarwe eiwitten aan een product toe te voegen krijg je een goedkopere blend minder kwaliteits eiwitten ect. Heb niks tegen B&F maar er zijn concurrenten die een beter alternatief hebben welliswaar duurder maar wat is beter kwaliteit of kwantiteit;)
true, maar voor een goedkope whey kun je zowiezo bij BF terecht. dit is meer een protein die je goed kunt gebruiken als je voeding voor de rest op orde is en je gwn wat extra's wilt buiten je voeding om, lijkt me? heb verder geen idee, leef vooral op voeding...


zoals ik al eerder zij kun je soja goed combineren met bcaa om goede profiel te krijgen, omdat het hele aminozuur profiel wel goed is is er verder geen probleem. het is idd een stuk goedkoper maar zeker geen troep. de biologische waarde kan wel een rol spelen , heb daar verder geen kennis over tot nu toe, hoe dat zit met zoon blend. weet wel dat je dmv verschillende bronnen te combineren met normale voeding het al beter is voor de bruikbaarheid van de eiwitten.

zo is rijst op zichzelf waardeloos qua eiwitten, en hetzelfde geld voor bruine bonen. Maar combineer je de twee dan lijken de aminozuren al een stuk meer op die van het menselijk lichaam

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 12:16 ----------

Dus omdat soja en tarwe goedkoper zijn, zijn ze daarom gelijk van mindere kwaliteit ?? ???
de eiwitten van tarwe en soja zijn idd eens stuk minder in kwaliteit, maar zolang ze worden gecombineerd met verschillende bronnen hoeft het verder niks uit te maken, dat heb ik althans geleerd op mn opleiding.
 
Laatst bewerkt:
welke smaak had je genomen? en is het aan te raden om een soort weight gainer van te maken? voor de prijs is namelijk een mooi product...

Aardbei ;)

Lijkt me prima geschikt om een weight gainer van te maken!

Gewoon wat hoogwaardige koolhydraten aan toevoegen en evt wat siroop voor de smaak :)
 
Aardbei ;)

Lijkt me prima geschikt om een weight gainer van te maken!

Gewoon wat hoogwaardige koolhydraten aan toevoegen en evt wat siroop voor de smaak :)
haha, is goed, zal er na mn cut over gaan nadenken om t te gana gebruiken buiten mn vaste voeding om :)
 
Ik heb deze aangeschaft en wel in de smaak Cookie, moet zeggen.... valt niet tegen maar... vond de vorige versie "Protein Perfection Mix" toch beter!

Kwa prijs zoals hij nu is (introductieprijs 40 eurie's) kan je er niet aan mispakken, maar ik zou er zelf nooit geen 60 euro voor betalen!
 
Vind het qua prijs tevens goed zoals die nu is. Zou makkelijk 3 per dag kunnen drinken van de chocolade. Hij heeft een vollere smaak dan andere proteïne shakes vind ik. Je smaakt de plantaardige producten zoals de tarwe er wat in zodat je het gevoel hebt brood te eten. Best wel lekker valt zeer goed mee als mijn post-workoutshake. (25 gr total chocolate + 350 ml halfvolle melk)

Zeker een aanrader. Vraag me af hoeveel er nog in voorraad zijn. Want denk er alvast aan om een volgende te bestellen. Hoe lang blijven deze emmers goed?

Groeten
unkie
 
vegetarische mannen zijn vaak watjes toeval??
don't think so:trollface:
Ja... 50 % vegetarische aminozuren... denk je dat die watjes zijn omdat die vegetarisch eten?

Bull... het is omdat die niet genoeg mineralen binnenkrijgen die in vlees zitten en tevens een hoop andere aminozuren en daardoor is hun profiel incompleet gedurende de ganse periode dat ze vegi zijn. Dit vangen ze op door melk of eieren. Als ze dat niet doen... tjah...

Je statement is dus ongenuanceerd. Dus hierbij een aanvulling op je leeg bericht. Graag gedaan.
 
Iemand die deze shake al heeft gebruikt en gevoelig is voor acné/jeugdpuistjes? Wat zijn de resultaten?
 
Iemand die deze shake al heeft gebruikt en gevoelig is voor acné/jeugdpuistjes? Wat zijn de resultaten?
Product is er nog maar 1 week. Hoe kan iemand nu al aangeven op acné?... trouwens acné van proteine... :/

Denk dat acne juist iets genetische/omgevingsgerelateerd (stress) is.

Bij mij verdwijnt men acne elke dag meer. ^^
 
Back
Naar boven