XXL Nutrition

Total Protein body&fit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Product is er nog maar 1 week. Hoe kan iemand nu al aangeven op acné?... trouwens acné van proteine... :/

Denk dat acne juist iets genetische/omgevingsgerelateerd (stress) is.

Bij mij verdwijnt men acne elke dag meer. ^^

Ik geef je inderdaad gelijk dat het een vraag is die misschien wat vroeg wordt gesteld, maar wie weet. Verder is over het algemeen wel bekend dat je last van acné kan krijgen door eiwitshakes door lactose. Dit is natuurlijk verschillend per persoon.
 
Ik geef je inderdaad gelijk dat het een vraag is die misschien wat vroeg wordt gesteld, maar wie weet. Verder is over het algemeen wel bekend dat je last van acné kan krijgen door eiwitshakes door lactose. Dit is natuurlijk verschillend per persoon.
Geloof niet(m.a.w. ben niet zeker en wil niet de onbewezen statement accepteren, maar ook niet ontkennen, uit ervaring kan het kloppen voor sommige) dat lactose de oorzaak is van verstopte poriën. Vind het maar wat raar dat je lichaam stoffen uit je maag gaat halen om daarmee je gezicht te schilderen. xD

Maar goed. Zodra er mensen zijn die zeggen dat ze meer last hebben of minder moet je hen ook gaan vragen wat ze nog anders doen/eten tegenover vorige situatie. ;-) begrijp je.

vriendelijke groet
 
Juist aardbei gedronken valt goed mee zeker voor die prijs:-)
 
Met water is de chocolade niet echt bangelijk. Met melk erg lekker zoals ik voorheen al zei.
 
Nou ik heb de smaak banaan binnen ik nam er een na me workout
ik vond het niet te drinken kreeg het moeilijk door me keel babah
als ik jullie was gewoon aardbei :cool: nemen of chocolade
 
ik heb de vanille smaak,die smaakt goed hoor met water en met melk.
je gaat er wel scheten van laten,dat vind de vrouw wat minder.
 
Hallo ik heb hier een pot chocolade. De smaak is wel te doen maar heb het nu 2 keer genomen en krijg er lichte hoofdpijn van. Iemand die de pot voor een leuke prijs wil overkopen? Er zijn 2 scoops uit dus er zitten er nog 149 in ;)
 
Kan iemand zodra hij zijn bestelling van Total protein binnen heeft iets over de smaak zeggen.
Dat het iets minder is dat snap ik. Maar zou graag reactie horen van andere die het op hebben.
Ik zit te twijfelen namelijk. Maar als het niet te drinken is zit ik straks met 4 of 8 kilo wat ik niet ga gebruiken.

Ik heb de smaak vanille smaakt gewoon precies hetzelfde als de whey perfection vanille, ik vind hem super lekker.
 
Ik zie ze nu op marktplaats verschijnen.
Smaak valt dan toch denk iets tegen.

Zou iemand een zakje op willen sturen tegen betaling?
Of ziet niemand dat zitten.
Smaak: Banaan en Chocola
 
is het nou een goede shake of niet?
 
zag dat de Total protein uitverkocht is,zal wel niet meer verkocht worden denk?
ik heb toch maar besloten de emmer weg te gooien.
kreek ook hoofdpijn,bultjes dus was er echt klaar mee.
ga toch maar voor het zuiveren isolaat.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 11:33 ----------
 
Laatst bewerkt:
zag dat de Total protein uitverkocht is,zal wel niet meer verkocht worden denk?
ik heb toch maar besloten de emmer weg te gooien.
kreek ook hoofdpijn,bultjes dus was er echt klaar mee.
ga toch maar voor het zuiveren isolaat.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 11:33 ----------

Over 2-3 weken hebben ze 'm weer.
 
Smaak is goed heb nergens last van en het is goedkoop
 
zag dat de Total protein uitverkocht is,zal wel niet meer verkocht worden denk?
ik heb toch maar besloten de emmer weg te gooien.
kreek ook hoofdpijn,bultjes dus was er echt klaar mee.
ga toch maar voor het zuiveren isolaat.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 11:33 ----------
Over plusminus 2-3 weken komt deze inderdaad weer. Het is absoluut geen slecht eiwit, maar bevat goedkopere bronnen. Waardoor je een scherpere prijs hebt. De kwaliteit is inderdaad iets minder goed waardoor je bijv. bij lactose intollerantie acné etc kunt krijgen. Als je per shake 1,5-2 scheppen neemt heb je een eiwit met een goed profiel en variërend van snel naar langzaam opneembaarheid.
Smaak is goed heb nergens last van en het is goedkoop
Bedankt voor je complimenten. Heb vrijdag een shake cookies en cream gehad, ondanks de verwachting dat deze behoorlijk naar soja zou smaken, viel het me echt mee! :) Toppertje voor mensen met een iets lager budget maar toch hun eiwitten in willen nemen.

Ralf
 
Samen met een vriend van me allebei een pot besteld, smaak banaan. Ik vond hem niet te doen dus de onaangebroken pot gaat terug ;)
 
Potverdomme heb 10 dagen geleden 2 potten besteld, kom ik nu achter dat er 50% vegetarische eiwitten inzitten...ik dacht dat het zelfde zou zijn als perfect protein mix met 40% whey en 40% casseine en 20% andere bs.
 
Heb hem.. is me eerste keer eiwitshake's gebruiken dus kan niet vergelijken.
maar koop iig een andere hierna haha.
chocolate met melk is idd wel lekker.
met water wat minder maja eiwitten he ;)
niemand die mij verteld savonds zijn kwark vol plezier op te eten ;p
 
Back
Naar boven