MuscleMeat

Totofuts trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

totofut

Cool Novice
Lid geworden
18 mrt 2012
Berichten
59
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
57kg
Vetpercentage
14%
Ik heb een log aangemaakt om wat bij te kunnen leren en om na te kunnen kijken, hoeveel kg ik de vorige training heb gedaan. Elke training doe ik voor benchpress 2,5kg erbij, voor deadlift 5kg en train 2-3 x per week. Ik heb me al aardig ingelezen op het forum(sticky's enz.) en ben een beginner die net één week traint. Wel is voetbal een probleem, waardoor ik nu geen beentraining kan doen(train 4x +1 wedstrijd in de week). In de toekomst zal ik zeker ook beentraining gaan doen, in de zomervakantie wanneer de voetbal paar maanden stil ligt.

Dit is mijn trainingsschema:

deadlift
benchpress
lateral raise
dumbbell overhead extensions
dumbbell curl
 
Laatst bewerkt:
Vandaag (04-05-2012)

deadlift 10x10kg - 8x30kg - 6x50kg (2e keer dat ik deze oefening heb gedaan, maar wel onder parallel)
benchpress 10x10kg - 8x15kg - 6x20kg
lateral raise 10x5kg - 8x5kg - 6x5kg
dumbbell overhead extensions 10x5kg - 8x5kg - 6x5kg
hammer curl 15x5kg - 10x8kg

Weet niet wat gewicht van stang is maar ben uitgegaan van 10 kg.
M'n ouders vooral m'n vader zegt dat ik de deadlift niet mag doen, omdat dit een hernia o.i.d. op zou leveren op latere leeftijd, maar daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft zelf ook jarenlang aan bodybuilden gedaan op hoog niveau. Wat vinden jullie hiervan?
 
Laatst bewerkt:
Als je deadlift techniek goed is niet naar luisteren, niet teveel willen pakken en goed oefenen op de techniek, komt wel goed
 
Oké bedankt voor je reactie zal ik doen!
 
Training van gister 06-05-2012

deadlift 10x10kg 8x50kg 6x55kg
benchpress niet gedaan brandde nog van vorige keer.
lateral raise 10x4kg - 8x6kg - 6x6kg
dumbbell overhead extensions 10x4kg - 8x5kg - 6x6kg
hammer curl zo vaak als ik kon 8 kg en dan 7kg tot 3kg

De deadlift kan ik voorlopig niet meer doen, mijn vader kent veel mensen in sportschool waarmee hij over de deadlift heeft gesproken. Misschien iemand anders nog een goede rugoefening?
 
Training vandaag:09-05-2012

deadlift(toch maar gedaan)10x10kg 8x50kg 6x60kg
benchpress 10x20kg 8x25kg 6x30kg fail
lateral raise 10x5kg - 8x7kg
dumbbell overhead extensions 10x4kg - 6x5kg
hammer curl zo vaak als ik kon 8 kg en dan 7kg tot 5kg

Dramatische training(gisteren ziek en vandaag te weinig gegeten). Volgende keer beter.
 
hoe deadlift je onder parralel
 
ja
 
:roflol:

ja heb ik niks aan, vraag me toch af, hoe deadlift je onder parralel? of bedoel je squats? want je zou de eerste zijn die ik zie deadliften onder par.
 
gewoon met m'n kont tot onder m'n knieën en ik bedoel de deadlift :p
 
doe toch maar zo :roflol: onder par met je kont zitten heb je niks aan. VOlgende keer dat je deadlift even filmen, kunnen we je tips geven :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha ja zou ik proberen, maar ik heb wel heel vaak de deadlift bekeken hoor:). Maar extra controle kan geen kwaad.
 
Als jij onder par deadlift weet ik 100% zeker dat degene die er naar gekeken hebben er weinig verstand van hebben ;)
 
Hahaha, ik zat met de squat door de war:p
 
Ah, dan moet je gaan deadliften,

en je schema is btw ook ruk
 
Ow wat kan ik verbeteren??
 
overgaan naar simpel schema

squat 5x5
bench 5x5
deadlift 5x5
military press 5x5
pull ups 5x5

Alles beginnen met een lege stang, en elke week de squat en deadlift met 5kg verhogen en de MP en DL met 2.5kg. Pull ups als je 5x5 kan met 5kg verhogen, totdat je weer 5x5 kan, en dan weer met 5kg verhogen.
 
Ok moet ik met deadlift en benchpress helemaal opnieuw beginnen?
 
Back
Naar boven