XXL Nutrition

Tour Topic......

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
Even een nieuw topic, aangezien er hier veel Tour liefhebbers zijn en het andere draadje toch meer gaat om EricR zijn superklassering in een of ander poule-etje ;) dan om het hele sportieve gebeuren.

Ik moet zeggen dat vandaag een uitermate boeiende dag was, heerlijk om naar te kijken. Met natuurlijk een zeer geslaagde overwinning van onze man uit Harkema (of all places).
Opvallende punten van vandaag, DC ploeg niet meer te bekennen in de laatste 20 km en dat we meer van Vino kunnen verwachten dan van Jan. In ieder geval is de druk eraf voor de Rabo's en dat beloofd nog wat voor avonturiers als Boogerd en Rasmussen.

Wat wordt het morgen voor rit btw?
 
Poule-tje ;)

Gelet op de drukte daar kan je net zo goed in dat topic verder gaan overigens, Tour leeft hier niet.
 
We'll see;)
 
Ik word helemaal gelukkig als ik zie dat er meer Tour liefhebbers zijn! In mijn omgeving ben ik de enige lijkt het wel.

Zijn jullie ook al eens naar eteppes wezen kijken? Ik wel, aangezien ik in totaal 40 weken op vakantie ben geweest in Frankrijk in mn jeugd ;)
 
De tour en dan vooral de bergetappes kunnen heel boeiend zijn! Alleen best jammer dat de winnaar al de eerste dag duidelijk was.
 
Vandaag het laatste gedeelte gekeken, en ik heb voor het eerst weer genoten.
Ik hoop echt dat het alsnog een spannende tour wordt.
Ik ben niet echt een Armstrong-fan, respect voor de man en voor wat ie bereikt heeft na z'n ziekte maar ik vind dat het tijd wordt voor andere gasten, bovendien vind ik hem vrij arrogant en de spanning was eraf de laatste jaren...
Ik heb wel ff staan kijken bij die actie van Ullrich, die gast liep gewoon weeral z'n eigen ploeg een beetje in't zak te zetten. Ik hoop dat hij in de bergen iets slimmer is.
Anyway, ik kijk met veel ongeduld uit naar het échte gebergte...
 
Morgen komt een leuke bergetappe! Maar ik moet zeggen dat ik vandaag ook al heb zitten genieten haha. Leuk voor die jongen, met een beetje geluk had ie ook nog de bolletjestrui gehaald!
 
Hej, harkema is in friesland, stukje doorfietsen naar leeuwarden! en dan kunnen we samen trainen :D
 
Is er geen subforum voor andere sporten?
 
zullen we t anders ook over curling hebben...geweldige sport :thumbs:
 
Leuk om dat broekie te zien winnen, damn, 185 lang oid, en maar 66 kilo zwaar (maar dat zag je ook wel aan die armpjes) Het feit dat ze nog spieren lijken te hebben komt omdat ze maar 6% vet hebben oid, geen wonder dat die jongens het de hele dag koud hebben op de fiets. (leuk ook zo'n verbruik van 6 a 7 duizend calorieen per dag).
 
wazzup zei:
Leuk om dat broekie te zien winnen, damn, 185 lang oid, en maar 66 kilo zwaar (maar dat zag je ook wel aan die armpjes) Het feit dat ze nog spieren lijken te hebben komt omdat ze maar 6% vet hebben oid, geen wonder dat die jongens het de hele dag koud hebben op de fiets. (leuk ook zo'n verbruik van 6 a 7 duizend calorieen per dag).

Laten we ze geen broekies noemen aub, laat elke sporter in zen waarde, je moet cycling niet uit BB perspectief gaan bekijken. Ik heb respect voor die gasten, je moet het maar doen 3 weken aan een stuk dagelijks 150+km!
 
MonsterStrength zei:
Laten we ze geen broekies noemen aub, laat elke sporter in zen waarde, je moet cycling niet uit BB perspectief gaan bekijken. Ik heb respect voor die gasten, je moet het maar doen 3 weken aan een stuk dagelijks 150+km!

Sorry, broekie :D, je hebt zwaar mijn respect, 17 jaar, Europees kampioen, wereldrecordhouder, etc (en nog maar net begonnen), maar ik ben 22 jaar ouder dan je, dus je blijft een broekje.

Maar om even on topic terug te gaan, Als je op je 22e in je eerste tour zit ben je een broekje in het peleton.. tussen al die ervaren gasten in een etappe winnen (en hoe) heeft uitermate veel respect (maar het blijft een broekje) Ik ken hem trouwens al een paar jaar langer, dus in mijn geheugen is hij nog steeds echt een broekie

respect voor de broekies !!

dat dagelijks 150 rijden zou me misschien nog wel lukken, maar kijk eens naar wat een achtelijk tempo... 47 km/h GEMIDDELD... holy ****. en dat zonder vetreserves om van te spreken. Dat van die armen was alleen maar omdat ik de laatste tijd gewend ben te kijken naar mannen met toch tenminste 40 centimeter armen, en dan is het verschil wel ineens heel erg groot, (begrijpbaar, logisch zelfs, maar desalniettemin). Dat heeft geen snars met al dan niet respect te maken.
 
Ok met broekie bedoel je jonge kerel, dacht dat je het meer had over vieze ecto's :D
 
hahaha MS wat ben je toch een rare vent. broekie is idd een jonge gast in het Nederlands :)

maar het was echt een heerlijke rit. Vooral dat moment dat er in de groep Armstrong continu gedemareerd werd, een soort van orgasme van verrukking maakte zich van mij meester, prachtig!

Wat de tour ook extra mooi maakt is dat het toch veel herrinneringen laat boven drijven van allerlei vakanties in Frankrijk in mijn jongere jaren, een soort van nostalgie. Ik ruik de geur van stokbrood en croissants bij wijze van spreken door het televisiebeeld heen.

Ben van plan om volgend jaar zomervakantie of anders het jaar daarna samen met wat vrienden of anders wel alleen toch eens naar Frankrijk af te reizen en een tourrit te gaan kijken :)
 
boogie zei:
Wat de tour ook extra mooi maakt is dat het toch veel herrinneringen laat boven drijven van allerlei vakanties in Frankrijk in mijn jongere jaren, een soort van nostalgie. Ik ruik de geur van stokbrood en croissants bij wijze van spreken door het televisiebeeld heen.

Heel herkenbaar!
 
MonsterStrength zei:
Rare nederlanders, wie zegt er nu broekie ???:D
neem het maar van mij aan: zo zal je nog vaak reageren als je met hollanders omgaat ;)
 
Ik was wel blij dat kloden zo goed reed gister, hopelijk vandaag ook komt er weer een beetje spanning de laatste jaren met armstrong waren maar saai.
 
wazzup zei:
Leuk om dat broekie te zien winnen, damn, 185 lang oid, en maar 66 kilo zwaar (maar dat zag je ook wel aan die armpjes) Het feit dat ze nog spieren lijken te hebben komt omdat ze maar 6% vet hebben oid, geen wonder dat die jongens het de hele dag koud hebben op de fiets. (leuk ook zo'n verbruik van 6 a 7 duizend calorieen per dag).
Ongelooflijk is het inderdaad, ik heb eens gehoord dat ze heel de avond moeten eten, soms zo'n 3à4000 'schone' kcal binnenspelen op een heel korte tijd, geloof me dat is geen vanzelfsprekendheid voor zo'n 'skinny' gasten...

Wielrennen is één van de zwaarste sporten die er zijn imo, tour de france is élke dag telkens meer dan 150km koersen (tegen een verschroeiend tempo), elke dag weer! Akkoord de jongens trainen er een heel jaar voor maar zelfs dan nog, ik blijf het ongelooflijk vinden.
Het verwondert me dan ook niet dat sommige naar verboden middelen grijpen, het kan gewoon onmogelijk echt gezond zijn namelijk.
 
Back
Naar boven