XXL Nutrition

Tour Topic...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Santoz zei:
Ben diep teleurgesteld, ik denk dat we toch mogen zeggen dat de spanning er af is nu.
Armstrong die zeker wel sterk reed maar echt z'n beide handjes mag kussen met zo'n sterk team. Ullrich was zwak en Vino...tja ik had van hem verwacht dat hij de gevaarlijkste concurrent zou worden.

Ik heb me kapot gelachen. Armstrong die iedereen eraf rijd en op het einde zelfs nog even aanzet en rasmussen en die mancebo nog even op 15 seconden zet in een paar honderd meter. Wel tof dat Valverde won!

t-mobile :roflol:
 
Eindelijk T-Mobile dat weer door het ijs zakt, het betere werk. Altijd een grote mond over aanvallen maar als het er op aan komt liggen ze er bij de eerste beste tempoversnelling allemaal weer vanaf.

Volgend jaar Tour zonder Armstrong, maar Ullrich zal de Tour nooit meer winnen.
 
Wat was het genieten van de trein van DC, helemaal leuk dat Hincapie (of all people) veel schade aanrichtte bij de concurrentie. Zag je die kop van Jan hehehe!!!

Leuk dat Rabo nu met Rasmussen een topper heeft die wel degelijk kans maakt op een goede eindklassering, die Mentsjov was ook niet veel met zijn griepje vandaag.
 
armstrong is ongenaakbaar, onaantastbaar. maar wel een saaie tour zo.moet de koninginnenrit nog komen?
 
het is nu te laat, maar ik denk dat de concurrente echt wel zn kans gehad heeft.
 
Rasmussen maakt een goede kans op een hoge klassering, Valverde moet ook maar blijven aanklampen de komende etappe. Qua klimvermogen is Rasmussen beter, alleen moet zijn inspanningen zich eens gaan wreken. Hij lijkt echter in topvorm, hoop voor die gozer dat hij in de Pyreneen nogmaals kan vlammen.
 
EricR zei:
Rasmussen maakt een goede kans op een hoge klassering, Valverde moet ook maar blijven aanklampen de komende etappe. Qua klimvermogen is Rasmussen beter, alleen moet zijn inspanningen zich eens gaan wreken. Hij lijkt echter in topvorm, hoop voor die gozer dat hij in de Pyreneen nogmaals kan vlammen.
hij zal wel veel tijd verliezen in de tijdrit?
 
Dat wel ja, maar als hij mee kan met Armstrong pakt hij nog aardig wat minuten op de rest. Jammer dat het morgen geen aankomst bergop is, die afdaling zorgt er waarschijnlijk voor dat er weinig aanvallen zullen zijn.
 
Vandaag niet echt boeiend, gunde de etappe meer aan Botero, temeer omdat ik die Vino totaal geen ene ruk vind uitstralen. Nu is Tmobile ook weer happy, als DC echt tempo had gemaakt dan hadden ze het nooit gered. Jammer dat Boogerd niet eens meekon met de groep van Armstrong, een aantal jaar geleden had hij daar echt geen moeite mee.
Denk dat we nu pas weer vuurwerk kunnen verwachten in de loop van volg week
 
Boogerd richt zich niet op het klassement, heeft weinig zin om op hangen en wurgen mee te gaan.

Vuurwerk komt zaterdag weer, nu tijd voor wat ontsnappingen die voor de verandering ook eens slagen. Morgen renners als Bodrogi, Chavanel, Cancelara, Flecha, Boogerd etc die wel eens een grote voorsprong kunnen gaan pakken. Zeker letten op de Fransen, het is quatorze juillet.
 
EricR zei:
Boogerd richt zich niet op het klassement, heeft weinig zin om op hangen en wurgen mee te gaan.

Vuurwerk komt zaterdag weer, nu tijd voor wat ontsnappingen die voor de verandering ook eens slagen. Morgen renners als Bodrogi, Chavanel, Cancelara, Flecha, Boogerd etc die wel eens een grote voorsprong kunnen gaan pakken. Zeker letten op de Fransen, het is quatorze juillet.


Ja maar dat bedoelde ik ook, niet voor het klassement maar a la 2002 zegmaar, was ook op deze bergen. Hij deed nl goed mee in het begin.

Ik zie dat jeje renners voor morgen al weer hebt ingevuld dus......
 
Vino heeft zich vandaag terug bewezen, (al heb ik enkel het einde van de rit gezien), hier zie ik Ullrich mentaal nooit toe in staat.
We kunnen zeker nog vuurwerk verwachten in de Pyreneën maar de nummer 1 is toch reeds bekend denk/vrees ik...
 
De etappe is pas begonnen maar nu al erg spannend, had dit zeker niet van Ullrich verwacht.
 
Metal_Wolf zei:
De etappe is pas begonnen maar nu al erg spannend, had dit zeker niet van Ullrich verwacht.


Wat? Dat hij weer niet kon volgen in de laatste km?
 
Ik vond het een goede rit vandaag. Armstrong heeft laten zien dat hij het ook zonder team prima af kan. Dikke klasse zoals die man heeft gereden. Ullrich hield hem totaal niet meer bij en storte vrolijk in de laatste km-ers.
Ik was teleurgesteld om Rasmussen. Had gehooopt dat die knakker meer kon dan hij heeft laten zien.
 
ik heb vooral zin in de tour van volgend jaar. lijkt me echt spannend :)
 
waarom werd vinokourov steeds terug gereden door zijn "team"maten.... damn, als je eigen teamgenoten je terug halen als je demareert zal dat een lekkere sfeer geven in het hotel.
 
Denk dat Vino te hard doortrok, hij heeft niet de benen voor dit steile werk. Leek me meer de bedoeling om pact los te schudden maar Vino knalde dus hard weg.

Morgen de zwaarste rit op papier, hoop dat ze ook aangaan vanaf col 1, maar helaas rijdt iedereen berekenend. Een Landis of een Leipheimer valt alvast niet aan en Basso heeft meestal ook maar enkele tempoversnellingen. Op zich begrijpelijk, zo'n kopman kan het ook niet maken om zijn klassement om zeep te helpen door een verkeerde aanval. Rasmussen lijkt de kracht nu te missen, misschien dat hij morgen iets beter is dan vandaag.
 
EricR zei:
Denk dat Vino te hard doortrok, hij heeft niet de benen voor dit steile werk. Leek me meer de bedoeling om pact los te schudden maar Vino knalde dus hard weg.

Morgen de zwaarste rit op papier, hoop dat ze ook aangaan vanaf col 1, maar helaas rijdt iedereen berekenend. Een Landis of een Leipheimer valt alvast niet aan en Basso heeft meestal ook maar enkele tempoversnellingen. Op zich begrijpelijk, zo'n kopman kan het ook niet maken om zijn klassement om zeep te helpen door een verkeerde aanval. Rasmussen lijkt de kracht nu te missen, misschien dat hij morgen iets beter is dan vandaag.


een juiste analyse Eric, ik denk dat we ons alvast bezig kunnen gaan houden met volgend jaar zoals Boogie al zei; dat wordt erg leuk
 
wie denken jullie dat volgend jaar de tour wint dan?
ik gok basso, vino maakt ook een kans denk ik als hij in een andere ploeg terecht komt.
 
Back
Naar boven