XXL Nutrition

Tour Topic......

Bezoekers in dit topic

Hoe dan ook. Voor de super Vino maakt het niet uit! Hij heeft gewonnen en verdiend zijn 5e plaats volledig. Ik heb genoten deze Tour van de renners. Er zijn zat spannende dingen gebeurd en ik kijk uit naar de volgende. Een Tour zonder Lance.....ben benieuwt hoe dat gaat worden. Ik gok dat we een hardere Tour gaan krijgen.
 
Vind het eigenlijk wel balen voor Ullrich, zonder Armstrong was hij al 5x Tour Winnaar geweest ofzo. Zo zie je dat je in sport kan zuigen, gewoon door externe factoren :(
 
MonsterStrength zei:
Vind het eigenlijk wel balen voor Ullrich, zonder Armstrong was hij al 5x Tour Winnaar geweest ofzo. Zo zie je dat je in sport kan zuigen, gewoon door externe factoren :(

Ullrich heeft een k*t voorbereiding vergeleken met Armstrong. Als Ullrich op het niveau waar hij nu zit vanaf het begin van de Tour zou zitten zou hij ook een kans maken. Maar Armstrong is gewoon zijn betere.....
 
Ik gun het Vino meer..
Elke keer is Ullrich de kopman, terwijl Vinokourov naar mijn inzien meer kans maakt dan Ullrich zelf. Maar we zullen zien
 
Azrael zei:
Ik voelde mee met Rasmussen. Wat er met die jongen gebeurde was niet plezant...


moet ie maar niet zo met gewicht bezig zijn en beginnen freaken als het zijn aangepaste fiets niet is :)
 
MonsterStrength zei:
Vind het eigenlijk wel balen voor Ullrich, zonder Armstrong was hij al 5x Tour Winnaar geweest ofzo. Zo zie je dat je in sport kan zuigen, gewoon door externe factoren :(
Dat is topsport, zonder Merckx of Hinault had Zoetemelk de Tour misschien 6 of 7 keer gewonnen. Maar ja ieder tijdperk kent zijn heerser, om die heerser van zijn voetstuk te laten vallen moet je van zeer goede huize komen. Ullrich mist gewoon iets en ik denk dat zijn onvermogen om tempoversnellingen te volgen volgend jaar er zal toe leiden dat hij wederom de Tour niet wint. Enige wat hem kan redden is dat hij vroeg de goede vorm te pakken heeft in de Tour en zo al veel voorsprong pakt.

Vino gaat in ieder geval naar een andere ploeg, in zekere zin ene uitholling van de T-Mobile ploeg. Ullrich moet het straks weer alleen doen, geen plaagstoten van Vino die een aanval kan inleiden.
 
Heeft Lance Amstrong nou al gewonnen?
 
Ach, Lance heeft het verdiend, hij was gewoon de sterkste.
Ik ben wel blij dat zijn imperium nu ten einde komt want eerlijk is eerlijk het was toch maar niets voor de spankracht van het wielrennen...
 
Zag die Nederlandse kneus trouwens reageren op de vraag wat hij van Armstrong vond. Boogarth heette die vent volgens mij. Wat een jaloerse dwaas.
 
EricR zei:
Vino gaat in ieder geval naar een andere ploeg, in zekere zin ene uitholling van de T-Mobile ploeg. Ullrich moet het straks weer alleen doen, geen plaagstoten van Vino die een aanval kan inleiden.

nouja Vino had niet echt een rol van meesterknecht. Daarnaast viel Kloden dit jaar heel erg tegen! waar hij vorig jaar nog zijn meester voor wist te blijven, kon hij hem in deze tour geenszins hulp bieden. Daarnaast is Vino eigenlijk een beetje een eenmansploeg, zo aanvallend en onvoorspelbaar...
Al zal hij het natuurlijk niet meer moeten hebben van ontsnappingen op het moment dat hij kopman is van een nieuwe (franse?) ploeg.

ik gun het der Jan, maar ik verwacht dat Ivan de verschrikkelijke hem gaat pakken in 2006.
 
Armstrong heeft gewonnen he
 
Back
Naar boven