AndroidHealthClinic

Tour Topic...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idd respect. En mooie sport ook. Vooral bergetappes. Zit nu te kijken en die Rasmussen mag ik wel. In het verleden ook al veel mooie aanvallen alleen heeft 'ie het nooit gered uiteindelijk...
Bolletjestrui zit iig voorlopig goed voor 'm en nu maar hopen dat 'ie het haalt, maar ben bang dat Armstrong tekeer gaat als 'ie ze trui (tijdelijk) dreigt kwijt te raken.

EDIT: :clap: :banana:





(Overigens heb ik wel het idee dat wielrenners niet oud worden. Zoals Knetemann in de vijftig :(
En ook wel de nodige Italianen in de 30 overleden. Zou het zo ongezond zijn die roofbouw op je lichaam? Is hun sporthart de reden? Of extreem veel doping?)
 
Laatst bewerkt:
Rabo!!!!!!!!!!!!!!!
 
vergeleken met gister een saaie etappe vond ik. wel mooi dat rabo weer won, maar had er toch meer van verwacht.
 
Mooie eteppe-overwinning voor Rasmussen! Had alleen toch wel een aanval verwacht op de laatste beklimming.
 
Laatst bewerkt:
Aan het front mooie etappe, maar de kopstukken hebben verzaakt. Jammer, maar wel te verwachten nu er twee zware Alpen etappes aan komen.
 
EricR zei:
Aan het front mooie etappe, maar de kopstukken hebben verzaakt. Jammer, maar wel te verwachten nu er twee zware Alpen etappes aan komen.
Inderdaad, nu begint het pas.
 
wazzup zei:
Sorry, broekie :D, je hebt zwaar mijn respect, 17 jaar, Europees kampioen, wereldrecordhouder, etc (en nog maar net begonnen), maar ik ben 22 jaar ouder dan je, dus je blijft een broekje.

Maar om even on topic terug te gaan, Als je op je 22e in je eerste tour zit ben je een broekje in het peleton.. tussen al die ervaren gasten in een etappe winnen (en hoe) heeft uitermate veel respect (maar het blijft een broekje) Ik ken hem trouwens al een paar jaar langer, dus in mijn geheugen is hij nog steeds echt een broekie

respect voor de broekies !!

dat dagelijks 150 rijden zou me misschien nog wel lukken, maar kijk eens naar wat een achtelijk tempo... 47 km/h GEMIDDELD... holy ****. en dat zonder vetreserves om van te spreken. Dat van die armen was alleen maar omdat ik de laatste tijd gewend ben te kijken naar mannen met toch tenminste 40 centimeter armen, en dan is het verschil wel ineens heel erg groot, (begrijpbaar, logisch zelfs, maar desalniettemin). Dat heeft geen snars met al dan niet respect te maken.
volgens mij is hij 24
 
Santoz zei:
Ongelooflijk is het inderdaad, ik heb eens gehoord dat ze heel de avond moeten eten, soms zo'n 3à4000 'schone' kcal binnenspelen op een heel korte tijd, geloof me dat is geen vanzelfsprekendheid voor zo'n 'skinny' gasten...

.
zitten lekker aan het infuus 's avonds
 
Wielrennen is OK hoor. Maar. Ik kijk liever naar de klassiekers zoals 'de Ronde van Vlaanderen' dan naar de tour. De tour is vaak voorspelbaar. Armstrong wint het eindklassement. En de eerste dagen zonder bergen weet je van te voren dat het een massasprint wordt. Toch slagen die commentatoren er dan in drie tot vier uur vol te praten tot aan de meet.
 
Marc W zei:
Wielrennen is OK hoor. Maar. Ik kijk liever naar de klassiekers zoals 'de Ronde van Vlaanderen' dan naar de tour. De tour is vaak voorspelbaar. Armstrong wint het eindklassement. En de eerste dagen zonder bergen weet je van te voren dat het een massasprint wordt. Toch slagen die commentatoren er dan in drie tot vier uur vol te praten tot aan de meet.
omdat commentatoren slap kunnen lullen kijk liever naar de belgische tv die commentatoren hebben nog een beetje verstand er van btw ik kijk alleen het laatste half uur ernaar dan is het wel boeiend. ben roerend met je eens klasiekers zijn veel interesanter maar een criterium en dan vooral een amateurcrit zijn nog veel boeiender voor de toeschouwer
 
thanks 4 the karma wazzup
 
Marc W zei:
Wielrennen is OK hoor. Maar. Ik kijk liever naar de klassiekers zoals 'de Ronde van Vlaanderen' dan naar de tour. De tour is vaak voorspelbaar. Armstrong wint het eindklassement. En de eerste dagen zonder bergen weet je van te voren dat het een massasprint wordt. Toch slagen die commentatoren er dan in drie tot vier uur vol te praten tot aan de meet.
Ik vind het juist omgekeerd, ik hou van de tour. De rest van het seizoen interesseert me weinig of minder.
 
Santoz zei:
Ik vind het juist omgekeerd, ik hou van de tour. De rest van het seizoen interesseert me weinig of minder.

En dat komt niet omdat er dan geen voetbal op TV is??

Ik denk dat de tour namelijk ook wel populair is omdat het het enige is wat uitgezonden wordt in komkommer-tijd. Tussen het einde van het voetbal, de grote tennistournooien en het begin van het nieuwe voetbal seizoen in.
 
Santoz zei:
Ik vind het juist omgekeerd, ik hou van de tour. De rest van het seizoen interesseert me weinig of minder.

En dat komt niet omdat er dan geen voetbal op TV is??

Ik denk dat de tour namelijk ook wel populair is omdat het het enige is wat uitgezonden wordt in komkommer-tijd. Tussen het einde van het voetbal, de grote tennistournooien en het begin van het nieuwe voetbal seizoen in.
 
Ben benieuwd wat het vandaag wordt!

Zal DC het volhouden tegenover Tmobile? en wat doet Riis?
 
Hoop dat Ullrich volledig door het ijs zakt, ben nooit echt een fan geweest van hem. Dat strak tempo omhoog draaien komt nog uit de tijd van Indurain en Riis, maar het zorgt niet voor vuurwerk meestal.
 
EricR zei:
Hoop dat Ullrich volledig door het ijs zakt, ben nooit echt een fan geweest van hem. Dat strak tempo omhoog draaien komt nog uit de tijd van Indurain en Riis, maar het zorgt niet voor vuurwerk meestal.


Idd ja, tis een leuke gozer met waarschijnlijk meer talent als Lance maar minder mentale capaciteiten. In 2003 toen hij bij Bianci zat, was hij veel beter dan nu vind ik, en hij had daar moeten blijven met een team wat echt voor hem werkt, nu moet hij alles delen met twee andere toppers.
 
Marc W zei:
En dat komt niet omdat er dan geen voetbal op TV is??

Ik denk dat de tour namelijk ook wel populair is omdat het het enige is wat uitgezonden wordt in komkommer-tijd. Tussen het einde van het voetbal, de grote tennistournooien en het begin van het nieuwe voetbal seizoen in.
Nee ik denk dat ik met alle eerlijkheid mag zeggen dat het daar weinig mee te maken heeft, al kijk ik ook graag voetbal.
 
Ben diep teleurgesteld, ik denk dat we toch mogen zeggen dat de spanning er af is nu.
Armstrong die zeker wel sterk reed maar echt z'n beide handjes mag kussen met zo'n sterk team. Ullrich was zwak en Vino...tja ik had van hem verwacht dat hij de gevaarlijkste concurrent zou worden.
 
Back
Naar boven