XXL Nutrition

Tourpools, subleague DBB gemaakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
[Link niet meer beschikbaar]

Even inschrijven, regels doornemen en je renners selecteren. Ik heb een subleague gemaakt genaamd dbb, password : dbb

Wielerpools heeft nog niet alle renners beschikbaar, je definitieve selectie moet je dus vlak voor het begin de Tour de France invullen.

[Link niet meer beschikbaar]

Ook een league aangemaakt

DBB.com
password : dbb1

Rondemaster betekent wel iedere dag actief zijn, dus als je op vakantie gaat tijdens de Tour heeft deelname weinig zin.
 
ah cool!

en wanneer is de proloog eigenlijk?
 
2 juli, met Rondemaster van het AD moet je iedere een ploeg kiezen die het beste uit de voeten komt in de betreffende etappe.

Ik heb voor de proloog :

Bradley McGee
Lance Armstrong
Levi Leipheimer
Michael Rich
Fabian Cancellara
Óscar Pereiro
Michael Rogers
George Hincapie
Floyd Landis

Kunst is daar om niet alleen de dure renners te nemen, kosten zijn namelijk iedere keer 5% startgeld en als je renner dan niet hoog eindigt vreet dat je budget op voor de volgende etappe.
 
Zoutzak doe je mee? Ben ik in ieder geval niet alleen in de league :D

Verder iedereen gewoon meedoen, wielerkennis of geen wielerkennis maakt niet uit. We kunnen in dit topic tips doornemen.
 
wil best meedoen, maar (letterlijk) elke dag online gaat me niet lukken
 
ik ben ook een grote wielerfan, ik ga es even kijken hoe alles werkt
 
wat is het emailadres om in te loggen btw?
 
exarchos zei:
wat is het emailadres om in te loggen btw?
Eerst eigen account maken, dan aanmelden bij de league.
 
partysander zei:
wil best meedoen, maar (letterlijk) elke dag online gaat me niet lukken
Wielerpools is dan de beste keuze. Rondemaster alleen als je iedere dag tijd hebt om wijzigingen door te geven.
 
naja heb precies 3 weken vrij waarbinnen de tour valt, dus wellicht kan ik het dagelijks ff updaten. heb me al ingeschreven, als ik het goed begrijp moet je voor iedere dag een team samenstellen met kanshebbers? en waar vallen de punten op te verdienen?
(ik zou ook ff op de site kunnen zoeken, i know :D)
 
Rondemaster, eerste 15 van de etappe krijgen punten en prijzengeld :

Kopieren van de punten en prijzengeld lukt niet, maar hier de regels :

http://rondemaster.pascolo.com/info/rules.html

Prijzengeld van belang om renners te kopen voor de volgende etappes. Zaak is dan ook om zeker in de eerste etappes niet alleen dure renners te nemen, ze kosten namelijk 5% startgeld per etappe. Als die renner dan geen klassering haalt kost je dat budget.
 
Count me in,
ben ingeschreven en ga me er straks even in verdiepen!
 
Heb nu bij Wielerpools 1 deelnemer in de subleague (Zoutzak?) en bij Rondemaster ook een deelnemer (Santoz?).

Schrijf even voor allebei de spellen in, de ene (AD) is iedere dag wisselen van renners terwijl de andere (Wielerspools) een vast team kiezen is.
 
wielerpools.com doet het nu ff niet bij mij. maar ik schrijf me daarbij wel ff in
 
En Armstrong deelt de eerste tikken uit, gelijk alle criticasters het zwijgen opgelegd.

McGee en Rogers vallen tegen, verder in Rondemaster redelijk wat punten bij elkaar gesprokkeld.
 
61ste overall bij AD Rondemaster, op 25K+ deelnemers mag ik tevreden zijn.
 
Spijtig voor Der Jan, ik hoop dat het zijn tour wordt, maar had wel een sterke Armstrong verwacht eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Jan is gedoemd om een bijrol te vervullen, zeker na zijn valpartij. Het wattage van Armstrong is zeer indrukwekkend, hij is gewoon in topvorm.
 
Back
Naar boven