AndroidHealthClinic

Tourpools, subleague DBB gemaakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niks **** die klassering, zo lang ik mee doe om de hoofdprijzen boeit me dat meer dan een mooie rit. Ik geniet wel van de ritten maar wil ook scoren in de poule. Sta wel 5de op 31.000 deelnemers. Vrij uniek, ook al boeit dat verder niemand hier :D
 
Ben helaas zakkende, maar ja kon zoals gezegd maar 1 plek omhoog en vele omlaag. Na mijn slechte dag morgen maar weer een goede, of in ieder geval een redelijke.
 
Ben ook aangelogd..

Gaan er nog meer mensen meedoen?

Nog tips Gianni voor morgen? Ik zit namelijk in mn andere league op de tweede plaats maar moet echt eerste worden?? Je hoeft maar 9 renners te tippen voor me??
 
Is vrij lastig, zeker gelet op vandaag. Ik zat vandaag bijna helemaal mis en dat kan morgen net zo goed weer. Zeker als er nu wel een groepje vooruit blijft. Iets waar ik vandaag op rekende. Had dan ook twee maal goede kansen met Flecha en daarvoor Voigt en Rasmussen.

Je kan morgen voor Vinokoerov, Kloden, Valverde, Kirchen, Horner gaan en dan zelf aanvullen met klassementsrenners. Die eerste vijf eindigen meestal kort in dit soort etappes, ook al is Kloden dan wel degene die moet wegspringen i.p.v sprinten.

Frigo, Karpets, Voigt, Evans, Moreau ook goede kanshebbers voor een korte klassering. Natuurlijk tellen Ullrich, Armstrong en Basso ook mee. Maar die kosten je veel startgeld en moeten dus heel kort eindigen.

Laatste stuk naar de finish is een afdaling en een stuk vlak, dan zal er een redelijk grote groep aankomen verwacht ik. Dus kies de snellere klassementsrenners morgen. Of ga voor ontsnappers, maar gelet op het parcours lijkt me de kans kleiner dan vandaag.
 
Dankje voor de tips. Maar die eerste renners die je noemt zijn nou ook niet echt de goedkoopste. Nou ja we zien wel. In elk geval bedankt!!
 
Niet goedkoop, maar vandaag wees uit dat goedkoop, duurkoop was. Ik wilde ook goedkoop uit zijn en het was gelijk een zwarte dag voor me.
 
Wederom een waardeloze dag voor me, had Moreau en Voigt er uit gehaald op het laatst. Game over.
 
toch wel van de mooie etappe kunnen genieten ouwe!? ;)
 
hehe moest nog aan je denken Eric. Wij allemaal genieten van de winst en jij maar bezig met verliezen...arm arm kinneke
 
Heb wel genoten ja, Rondemaster is maar een spelletje. Sta toch nog 15de, dat met eigenlijk 4 waardeloze dagen achter elkaar.
 
EricR zei:
Sta toch nog 15de, dat met eigenlijk 4 waardeloze dagen achter elkaar.


Kan je nagaan hoe slecht de rest is :P
 
Of hoe goed mijn klassement was, met de nadruk op was ;) Stond echt goed er voor, kan nu nog gaan voor de Rabo wielercap :D
 
EricR zei:
Of hoe goed mijn klassement was, met de nadruk op was ;) Stond echt goed er voor, kan nu nog gaan voor de Rabo wielercap :D


Focus Bugno. Focus!!!!

en geef me tips (en volg ze zelf ook op....)!
 
De focus is volledig pleite, ben mijn touch kwijt geraakt toen Mengin tegen de grond ging. Daarna 1 groot drama. De ritwinnaars op het laatst uit mijn ploeg gooien, dit wordt niks meer. Heb morgen gewoon de top 15 gekopieerd van vandaag, zal dus wel weer eindigen met een grote groep dan en de toppers laten zich niet zien.
 
Graag je commentaar:

Ivan Basso
Cadel Evans
Michael Rasmussen
Francisco Mancebo
Levi Leipheimer
Bobby Julich
Eddy Mazzoleni
Chris Horner
Leonardo Piepoli

Afgelopen dagen heb ik erg last gehad van iets... maar moet nu toch echt weer terug zien te komen. Armstrong kost erg veel en ik hoop maar dat hij niet bij de eerste 5 zit. Wat denk je ervan?
 
Het is bergop, dus gewoon Armstrong er bij.

Mazzoleni had 1 goede dag, maar zie ik niet kort eindigen. Julich is geen top 10 morgen, denk zelfs niet top 15.

Horner heeft te veel gegeven vandaag, die is morgen niet fris genoeg.

Evans weet ik niet, vrij duur en moet zich nog bewijzen in een derde week.

Rest kan ik in komen. Ik mis een Landis of een Sastre. Sastre omdat hij graag aanvalt, zeker nu ze de Pyreneen in gaan. Landis omdat hij toch vrij goedkoop is.
 
Ok heb naar je geluisterd en ben iets ingelopen...

Wat wordt het dinsdag? Zou je een team van vluchters op kunnen stellen? Iets van:

Sandy Casar
Philippe Gilbert
Salvatore Commesso
José Vicente García Acosta
Servais Knaven
Michael Rogers
Sébastien Hinault
Cédric Vasseur
Beat Zberg
 
Vikkel zei:
Ok heb naar je geluisterd en ben iets ingelopen...

Wat wordt het dinsdag? Zou je een team van vluchters op kunnen stellen? Iets van:

Sandy Casar
Philippe Gilbert
Salvatore Commesso
José Vicente García Acosta
Servais Knaven
Michael Rogers
Sébastien Hinault
Cédric Vasseur
Beat Zberg


Het hele spul moet nog een flinke berg op dus zou er sowieso wat klimmers bij doen
 
Back
Naar boven