AndroidHealthClinic

Tr3nbolon3

Bezoekers in dit topic

Tr3nbolon3

Novice
Lid geworden
9 jan 2021
Berichten
18
Waardering
16
Goedenavond,

Voor sommige onder jullie zal mijn nickname misschien nog bekend in de oren klinken.

Destijds met deze naam al lid geweest maar omdat ik dan gezonder ben gaan leven (lees: gestopt met anaboeloes), heb ik deze een aantal keren gewijzigd naar o.a. Tidus en Unleashed Animal. Veel te veel uurtjes doorgebracht hier in die periode en het vaak wat te serieus genomen allemaal.. :D

Uiteindelijk heel veel gains verloren na het off gzan door minder dieet/training. Op een gegeven moment zelfs volledig gestopt met krachttraining na de geboorte van mijn zoontje.

Er kwam dan een moment waarop ik mezelf afgemeld heb van het forum. Ik trainde amper, had veel massa verloren en vond dat ik niks meer te zoeken had hier.

Deze zomer echter weer de kriebels te pakken gekregen. Ik train weer met plezier en ben sinds een paar maand weer on gegaan. Fysiek begint zich aardig te herstellen maar is nog niet wat het geweest is.

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Nou dat ging rap lol.
 
Begon het weer te kietelen?
 
Dus toen je besloten had gezonder te gaan leven zonder anabolen ben je maar een slecht dieet gaan volgen en gestopt met sport. Makes sense

Welkom terug!
 

Thanks :thumbs:
Kloon account, ban.
:roflol:
Begon het weer te kietelen?
Het bleef altijd wel kietelen :D
Dus toen je besloten had gezonder te gaan leven zonder anabolen ben je maar een slecht dieet gaan volgen en gestopt met sport. Makes sense

Welkom terug!
Thanks.

Sporten ben ik altijd blijven doen (lopen). Dat is wat onduidelijk geformuleerd in mijn OP. Ik bedoelde dat ik met krachttraining gestopt was.
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug
 
Welcome back!:D
 
Back
Naar boven