Fitness Seller

Serie: Trafiek Axel: AAS

Bezoekers in dit topic

Ook een stukje gezien, niets nieuws onder de zon toch?
Het is niet goed voor je lijf, dat is algemeen geweten denk ik...
Natuurlijk is het een beetje dom om er alsnog mee verder te doen als je na vier weken al zo'n afwijkende bloedwaarden hebt.
Maar ja, dergelijke programma's staan niet onmiddellijk gekend om de meest intelligente mensen te volgen en trekken het meestal ook in het extreme...
Jammer dat ik het niet kan zien. Had een account aangemaakt en dan staat er dat het niet beschikbaar is voor het buitenland. Beetje jammer, was wel benieuwd.
 
Jammer dat ik het niet kan zien. Had een account aangemaakt en dan staat er dat het niet beschikbaar is voor het buitenland. Beetje jammer, was wel benieuwd.

Teamviewer sessie doen met een gekke Belg die het voor je kan laten afspelen :p
 
En als jullie met mijn account zouden inloggen? :thinking:
 
Die kerel had ook veel te weinig kennis om een kuur te doen. Aardige pens had ie wel.
 
Jammer dat er altijd zo'n domme gebruikers meewerken aan dit soort docu's. Helpen vooral het stigma versterken van de gemiddelde AAS gebruiker. Die gyms (en waarschijnlijk de rest in vlaanderen) zullen binnenkort ook wel weer een hoop dopingcontroles mogen verwachten. Sustanon de schuld geven voor extreme leverschade, en zeggen dat hij er verschillende esters in gevonden heeft dus dat de gebruikers moeten oppassen... en dat dan nog door een toxicoloog aan het UZ Leuven.. sjongejonge.
 
Ik heb de stream gedownload, weet iemand een goeie plek om hem te uploaden? Wil men YT account hier niet voor gebruiken als ze het naderhand eraf gaan gooien

Kerel test dianabol en vind hier ook Oxandrolon in, vond ik wel raar
 
Ik heb de stream gedownload, weet iemand een goeie plek om hem te uploaden? Wil men YT account hier niet voor gebruiken als ze het naderhand eraf gaan gooien

Kerel test dianabol en vind hier ook Oxandrolon in, vond ik wel raar

https://vimeo.com - basic is gratis
 
Ik heb de stream gedownload, weet iemand een goeie plek om hem te uploaden? Wil men YT account hier niet voor gebruiken als ze het naderhand eraf gaan gooien

Kerel test dianabol en vind hier ook Oxandrolon in, vond ik wel raar

Vind ik niet raar. Had wel beter geweest mochten ze er de percentages bij vernoemen.
 
Filmpje is geupload, gaat wel nog een uur duren om te converteren.
Bij deze de link :)

Upload en verwerking zijn klaar, dus kijken maar zolang het online blijft :D
 
Laatst bewerkt:
Nu al offline, of fout in het linkje?
 
Back
Naar boven