MuscleMeat

Trailer Ryan Kennelly's Training DVD "The Road to the Arnolds" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
[Link niet meer beschikbaar]

Deze koop ik zeker als hij er is :D
 
Coming Spring 2005 - The Road to the Arnold! Ryan "BenchMonster" Kennelly's premier training video! Tighten up your lifting belt, bust an ammonia cap up your nose and hang on because your grasp on iron sanity is about to get ripped outta your freakin' skull! Watch The King of the Monster Benchers blow up 900+ pound board breakers, dominate the competition with 800+ pound platform lifts and jackhammer reps with 400-600 pounds like it was bitch weight! The heavy metal madness will blow up your living room as the BenchMonster and his Den of Benching Beserkers wreck havoc in the gyms they march through. This movie will have you screaming like a madman as you tear down the road to your gym to hit the bench before you go insane with iron inspiration! Stay tuned to our website for details on how to get this movie rushed to your house as soon as it's released from our secret laboratory we've hidden under the volcano.
 
klik nog eens op de eerste link, is een andere trailer nu geloof ik. die wil ik ook, die DVD!!
 
Grove shit!

Der had er daar één het bloed uit zijn oren gepresst of wat was dat?

En dat gedoe met die plank, waar was dat voor?

Ik ben een PL leek zoals je ziet :o
 
wtf zien jullie dat filmpje dan?
 
tuurlijk, je moet wel quicktime hebben om 'm te zien natuurlijk :)
 
The rebel zei:
Grove shit!

Der had er daar één het bloed uit zijn oren gepresst of wat was dat?

Zijn ader bij z'n slaap was geknapt van de inspanning.

Wat een VETTE clip, je word echt HELEMAAL gehyped als je dat ziet!
 
Jizza zei:
Zijn ader bij z'n slaap was geknapt van de inspanning.

huh?? zijn neus is beginnen bloeden (z"n vriendin heeft r een beetje te direct op gemept), en dat is gewoon langs zijn gezicht gelopen... nog nooit geweten dat zo'n ader zomaar knapt van de inspanning, ook niet in't gezicht of ergens anders.
 
Die dvd moet ik echt hebben :D
 
dit kan toch nooit gezond zijn volgens mij
 
Little Me zei:
dit kan toch nooit gezond zijn volgens mij

jawel hoor, iedere PL'er drinkt 's avonds een glaasje zelfgetapt bloed. word je raastig aggresief van ook...
 
Little Me zei:
dit kan toch nooit gezond zijn volgens mij


misschien niet, maar vergis je niet, ze proberen het zo gezond mogelijk te houden!
 
Deejay_Spike zei:
misschien niet, maar vergis je niet, ze proberen het zo gezond mogelijk te houden!

Daarom dat ze zo dik zijn, zeker?








Sorry, kon het niet laten:D
 
Deejay_Spike zei:
misschien niet, maar vergis je niet, ze proberen het zo gezond mogelijk te houden!
kan ik inkomen , maar wat is zo de gemiddelde leeftijd dat die knallers bereiken ??
 
gn id, ze leven nog allemaal :D

de athleten van dit kaliber zijn bijna allemaal van deze generatie. en die van de generatie ervoor, die leven nog allemaal dacht ik, of toch velen
 
ja ok , was maar een bedenking ,

in ieder geval ziekelijk sterke kerels , damn
 
Back
Naar boven