XXL Nutrition

Aankondiging Train, eet en stap avond in Groningen

hatsieflatsie


  • Totaal stemmers
    3
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Organiseer lekker zelf wat, stelletje zeikwijven. En wat is er hier boven me gepost door hel?
Alsof iemand naar Groningen wilt komen:roflol:

Hell zei dat die naar je toe komt en je in elkaar gaat slaan :trollface:
 
Hij heeft me op negeer, maar wilt toch weten wat ik zeg? Kansloos :roflol: :roflol:
 
Wisten jullie trouwens dat 29 maart mijn verjaardag is. Dus als we die datum kiezen kunnen we na het trainen gaan uit eten en doen jullie me verrassen met allemaal cadeaus enz?
 
Alsof iemand naar een meet toe wilt in dat gat?:D

Volgens mij doen die kuurtjes je karakter geen goed.

Lol deze meet wordt een mislukking

Jouw hoofd is een mislukking, mislukking.

Alsof iemand naar Groningen wilt komen:roflol:

Hell zei dat die naar je toe komt en je in elkaar gaat slaan :trollface:

Dat heb je nou al een paar x gezegd. Waarom reageer je eigenlijk in dit topic als je toch niet komt? Ga zelf wat organiseren ofzo, en doe niet zo apart.

Ivo, ze bood je gratis bj aan, maar helaas jij hebt haar op /ignore.

Idd, wil niks te maken hebben met die aandachtshoertjes die hier naar verkering komen zoeken.

Gast? Ben 2 jaar ouder als jou, meid.

Daten?

Doe aub triest in een ander topic ofzo.

Ook nog bijdehand? Hoef jou sowieso niet meer als date dus stop aub met pm's sturen nu

Hahahaha zeggen dat je iemand niet hoeft nadat je een blauwtje hebt gelopen :roflol:

Wisten jullie trouwens dat 29 maart mijn verjaardag is. Dus als we die datum kiezen kunnen we na het trainen gaan uit eten en doen jullie me verrassen met allemaal cadeaus enz?

Niemand geeft om jou en je verjaardag please leave.


Je hebt nu 10x in een topic gepost waarvan je vanaf het begin al zei dat je niet zou komen blijf maar weg want ik heb sowieso liever geen kurende sukkeltjes op de meet maar serieuze mensen die normaal willen sporten.

Tot ziens :wave:

lol ik heb je foto's eens bekeken :roflol: ****ing triest dat je voor dat iele schrale lichaampje van je gekuurt heb zeg whahahhahahahahahah en dan dat bijschrift "Knapste boy van Nederland" je borst steekt niet eens verder uit dat de blokjes op je buik :roflol: onvoorstelbaar dat je zo het podium op durft en dat je zulke foto's op het internet zet!!! En dan probeer je je gezicht te verbergen want dat zal wel helemaal op niks trekken hahahaha.
 
Laatst bewerkt:
what about twente? kunnen we eerst koeien gaan melken, daarna schapen scheren en misschien nog wel verstoppertje doen tussen de hooibalen.

Hee hee, vergeet de boerengolf niet! Altijd leuk in Twente hoor!

Weetnog niet of ik het aandurf jullie allen te ontmoeten, maar vind idd goed initiatief om het wat noordelijker/oostelijker te houden.
 
Hee hee, vergeet de boerengolf niet! Altijd leuk in Twente hoor!

Weetnog niet of ik het aandurf jullie allen te ontmoeten, maar vind idd goed initiatief om het wat noordelijker/oostelijker te houden.

Dat bedoel ik, en wordt gewoon leuk gemoedelijk sfeertje. En ik heb sowieso al mensen erbij geregeld die het een en ander kunnen uitleggen hoe oefeningen moeten enzo voor mensen die er nog niet zoveel vanaf weten.
 
Dat bedoel ik, en wordt gewoon leuk gemoedelijk sfeertje. En ik heb sowieso al mensen erbij geregeld die het een en ander kunnen uitleggen hoe oefeningen moeten enzo voor mensen die er nog niet zoveel vanaf weten.
Zul je vast wel de hele tijd vragen gaan stellen :trollface:
 
als ik kan blijven slapen ben ik sws in, ovos..

@moes, boerengolf heeft ook wel swag idd :rolleyes:
 
als ik kan blijven slapen ben ik sws in, ovos..

@moes, boerengolf heeft ook wel swag idd :rolleyes:

Zoals ik al zei neem je eigen slaapspullen mee en een blinddoek dan is het geen probleem. Ik verstop me supplementen wel bij de buren.
 
Zoals ik al zei neem je eigen slaapspullen mee en een blinddoek dan is het geen probleem. Ik verstop me supplementen wel bij de buren.

ye dat zei je tegen iemand anders, wist niet of je mij ook wel wou hebben :p maar sure, in dan :D
 
ovosnovo, welke gym wordt de meet gehouden?
of is dat nog niet bekend?
 
Kelderwerk, maar weet niet of het wel zo'n goed idee is. Als er maar 2 mensen willen komen op verschillende dagen, dan is het handiger om een x met een mannetje of 10, 15 uit de stad af te spreken.
 
Heb hier wel zin in! Dan wel ergens in April, exacte datum maakt mij vooralsnog niet heel veel uit.

neem wel mijn ghettoblaster mee met negermuziek, gemaakt door en voor negers:trollface:
 
PLeister, dan heb ik een leueke verjaardag voor je m8.

Moh topic hierboven zie je daar dan wel volgensmij ben je wel van dat genre :P muziek

of ik moet het heel ver naast zitten maar denk het toch niet
 
Heb hier wel zin in! Dan wel ergens in April, exacte datum maakt mij vooralsnog niet heel veel uit.

neem wel mijn ghettoblaster mee met negermuziek, gemaakt door en voor negers:trollface:


We kunnen gewoon liedjes aanklikken op youtube. Als er genoeg negers komen kunnen we wel wat Rick Ross enzo draaien.
 
We kunnen gewoon liedjes aanklikken op youtube. Als er genoeg negers komen kunnen we wel wat Rick Ross enzo draaien.

Whahaha:roflol:

Dat is nou net niet de negermuziek wat ik luister, bij rick ross, lil wayne etc.. gaat het alleen maar over money, bitches e.d.. Dat klinkt nergens naar;)

Beetje hardstyle/hardcore is prima tijdens het trainen hoor;)
 
Whahaha:roflol:

Dat is nou net niet de negermuziek wat ik luister, bij rick ross, lil wayne etc.. gaat het alleen maar over money, bitches e.d.. Dat klinkt nergens naar;)

Beetje hardstyle/hardcore is prima tijdens het trainen hoor;)


Komt goed ik zorg wel voor wat autowrakken voor de echte ghettoervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven