MuscleMeat

Train en voeding schema

Bezoekers in dit topic

Salahaddin

Novice
Lid geworden
9 jan 2013
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Hallo sporters,

Ik ben vanaf april 2012 aan het trainen met als doel massa te genereren, ikzelf ben 27 jaar en 1.80 lang en had een gewicht van 75kg.
Ik had zelf een schema in elkaar gezet tot en met nu waardoor ik 5 a 6 kg van ben aangekomen met supplementen ( whey isolaat van XXL, Animal M Stack - amino tabletten ).
Ik weet nu niet of deze supps mij hebben geholpen of de schema zelf maar ik merk dat ik de laatste tijd blijf hangen op gewicht en resultaat.
Ik heb ook niet de juiste eetpatroon omdat ik van alles en nog wat naar binnen vreet en dit zal ook 1 van de redene zijn dat dit niet werkt natuurlijk.

Ik zou enorm graag een goede Voeding schema willen hebben/vinden/krijgen waarmee ik kan knallen en de juiste stoffen binnen krijg vanaf de ochtend tot het slapen gaan.
Graag hoop ik dat iemand mij hiermee kan helpen of zijn eetschema kan posten waarmee ik hardcore aan de slag kan.
Hoelang het ook de tijd mag nemen maar mijn doel is 90 tot 95kg en ik zal hier alles aan doen om dit te willen bereiken zonder troep als steroids te gaan gebruiken.

Ook zou ik een hardcore train schema willen wat het maximale uit mij haalt om mijn doelen te bereiken.
Hopende dat een deskundige of BB'er zijn schema wil posten zodat ik meteen aan de slag kan.

Ik zal ook even mijn schema posten voor een beeldgeving van mijn situatie.

Ik train elke oefening 4 sets met 12-10-8-8/6 van laag naar het maximale gewicht wat ik aankan.

Maandag : Borst : Liggend stang en soms dumbels.
: Schuin dumbels.
: Liggend flys
: Zittende apparaat met verticale grepen ( push )
: Push ups schuin tegen een bankje aan.
Triceps : Deze doe ik 3 soms 4 verschillende oefeningen. ( kabels )


Dinsdag : Rug : Chin pulldown
: Vleugels pull zittend.
: Optrekken met handen kort bij elkaar
: Cable pull met 1 hand en op mijn knie van boven naar mijn middel ( vleugel range )
Biceps : Deze doe ik 3 soms 4 verschillende oefeningen ( bijna alleen maar dumbbell of stang )


Woensdag : Schouders : Dumbbell press zittend.
: Apparaat press zittend met stang achter in mn nek.
: Dumbbell raise zijkant.
: Dumbbell raise voorkant.
: Schrugs
: cable pull chin staand.
Benen :Quads stang
: front raise zittend
: rear pushdown zittend
: Kuiten.

Donderdag : Rust



Vrijdag : Als ik niet hoef te werken herhaling van maandag en een beetje dinsdag erbij maar dan wat minder oefeningen of minder gewicht.


Dit doe ik een maand en daarna gooi ik mijn schema om voor "nieuwe prikkelingen" en dit ziet er als volgt uit.

: Ik dacht dat ze dit dropsets noemen maar ik kan het fout hebben.

Schema is hetzelfde dus 4 sets alleen ik begin met het zwaarste gewicht 6 tot 8 reps, en dan minder gewicht en dan meer reps.

6 reps : max gewicht
8 reps : minder gewicht
10 reps : nog minder
12 reps : nog minder

Hierna schakel ik weer over op de vorige manier etc.


Graag kunnen jullie mij verder helpen met mijn eetschema en trainschema want dit is denk ik niet super wat ik zelf in elkaar heb geflanst :D

Ik zie alle info graag tegemoet en kritiek op mijn trainschema is ook welkom want ik moet nog veel leren :)

Alvast super bedankt!!!!!
 
je traint maar 1 spiergroep per dag dit is weinig
 
Nope, ik train er 2, zie mijn schema.
 
sorry goed schema zorg nog voor een voedingsschema en je zit op de goede weg
 
Laatst bewerkt:
Hmm ok,

Verder niemand die kan/wil helpen? :)
 
Topic sluiten aub, niemand die hier aandacht aan wil besteden........
 
Back
Naar boven