MuscleMeat

Train je fit schema van defensie combineren met krachttraining

  • Topic starter J.
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 2K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Risky. Uiterst risky.
Vraag Japio eens, die complete lunatic heeft zich ook naar binnen gelult bij defensie namelijk.
Als het goed is krijg je meerdere gesprekken, ze stellen veelal dezelfde vragen op andere wijze. Je valt dan echt door de mand als je fantaseert.
(ervaring marinierskeuring van 1 hele week 1988)
 
Als het goed is krijg je meerdere gesprekken, ze stellen veelal dezelfde vragen op andere wijze. Je valt dan echt door de mand als je fantaseert.
(ervaring marinierskeuring 1988)
Ja, gewoon alles bij elkaar liegen en denken dat je je slimmer bent en toch niet door de mand valt.

Top idee, van en voor een nukubu!
 
Zou me niet zo'n zorgen maken om die keuring. Maatje van me werkt bij defensie en dat is echt de grootste compleet losgeslagen mongool die ik ooit gezien heb.
Zouden ze echt een full time begeleider aan vast moeten plakken zo'n josti is die kerel.

En die werkt er ook al jaren :thumb:
 
Niet compleet geflipt zijn? Geen fucked-up shit zeggen? Niet zeggen dat je rare stemmetjes hoort? Niet zeggen dat je ongelofelijk vaak rare moord gedachtes hebt? Niet zeggen van je extensieve verleden met de GGZ?

Gewoon vooral de shit zeggen die ze willen horen dus.
🤣🤣
 
Zou me niet zo'n zorgen maken om die keuring. Maatje van me werkt bij defensie en dat is echt de grootste compleet losgeslagen mongool die ik ooit gezien heb.
Zouden ze echt een full time begeleider aan vast moeten plakken zo'n josti is die kerel.

En die werkt er ook al jaren :thumb:
Goed om dit soort reacties te lezen 🤣
 
Zou me niet zo'n zorgen maken om die keuring. Maatje van me werkt bij defensie en dat is echt de grootste compleet losgeslagen mongool die ik ooit gezien heb.
Zouden ze echt een full time begeleider aan vast moeten plakken zo'n josti is die kerel.

En die werkt er ook al jaren :thumb:
Er zijn verschillende takken binnen defensie.
 
Als het goed is krijg je meerdere gesprekken, ze stellen veelal dezelfde vragen op andere wijze. Je valt dan echt door de mand als je fantaseert.
(ervaring marinierskeuring van 1 hele week 1988)

Waardevolle tip, thx!
 
Er zijn verschillende takken binnen defensie.
Er zit idd wel een verschil tussen iemand die de administratie bijhoud en iemand die met een automatisch wapen werkt. 🤣
 
Er zit idd wel een verschil tussen iemand die de administratie bijhoud en iemand die met een automatisch wapen werkt. 🤣
Met zo'n automatisch wapen in het bos kunnen ze weinig kwaad, er is toch geen munitie. Iemand met budgetbevoedheid....
 
Thx voor de tips! Hoe zit het met de psychologische keuring? Heb je hier nog tips voor misschien?
Geen dank man!
Inderdaad gewoon jezelf blijven, heb je al een sportkeuring gehad?
Het is wel een pluspunt als je stevige schouders hebt omdat je veel kilo's in je rugzak moet dragen, je bent immers een soort van pakezel😁
 
Back
Naar boven