MuscleMeat

Train je tussen kerst en oud en nieuw?

Train je tussen kerst en oud&nieuw

  • mijn sportschool gaat dicht en ik train niet

    Stemmen: 9 19,6%
  • mijn sportschool gaat dicht, maar ik heb een alternatief (leg uit!)

    Stemmen: 5 10,9%
  • mijn sportschool blijft open, maar ik neem vrij

    Stemmen: 5 10,9%
  • mijn sportschool blijft open, dus ik blijf lekker trainen

    Stemmen: 18 39,1%
  • ik train thuis maar doe dan ff niets meer

    Stemmen: 1 2,2%
  • ik train thuis en blijf doortrainen

    Stemmen: 8 17,4%

  • Totaal stemmers
    46

Bezoekers in dit topic

Ik train gewoon door ! Als ik niet kan trainen word ik verschrikkelijk sjachgo :nut:
Alleen als ik op vakantie ga word het wat minder. (neem nl dan altijd m'n dumbles mee)

ciao
 
Ik train gewoon zwaar door en ben vandaag weer lekker met de benen aan de gang gegaan.

Doordat er veel gegeten wordt tijdens de feestdagen hoop ik wat extra te kunnen opbouwen, voor deze ene keer in het jaar mag er ook wat vet bij.
 
Keuze 2

Mijn sportschool gaat dicht, maar ik heb de sleutel !
 
me > train. heute abend.
 
Gewoon doortrainen! Vind het klote als je met die vreetdagen niet traint. Dan voel ik me gewoon vetter worden.
 
En ik ben wat kilo's kwijt geraakt wat ik erg genoeg vind.
 
Avg, het is mij gelukt om gewoon, tussen het kerstvreten door, mijn havermoutpap e.d. te nemen (met als gevolg een buikje :rologen: maar hopelijk ook iets meer spieren). Is dat bij jou niet gelukt? Dit is ook het eerste jaar dat ik een buikje krijg .. Wel een interessant wetenschappelijk experiment, met als uitkomst dat mijn (normale) bulkdieet best wel goed is, omdat ik daar wel zwaarder van word (langzaamaan), maar zonder buikje, en nu ineens in 1 week lovehandles erbij met vette (verzadigd vet) troep(die ik binnenkort ff weg ga lijnen).
 
zo iets heb ik ook, zat goed met mijn bulkdieet kwam langzaam aan zonder veel vet.

Alleen nu met de kerst en zo paar kilo aangekomen en volgens mij alleen maar vet :mad:

Maar zal wel weer goedkomen nu ik weer volgens schema eet:D


groeten bigboy25.
 
Back
Naar boven