AndroidHealthClinic

Nieuws Train je VET weg met de zuiverste BCAA’s! Nu met VETTE korting!

Bezoekers in dit topic

Dat vind ik dus jammer van andere boardsponsors, ze vermelden de afkomst van hun product niet. Daardoor ben ik over het algemeen eerder geneigd om bij PS te bestellen dan bij een ander.
Eigenlijk zou daar wetgeving voor moeten zijn dat fabrikanten en resellers hun source moeten vermelden.
mee eens
 
Terecht of ontrecht krijg ik nu het gevoel dat als ik bcaa, l-citrulline, glucosamine etc elders kop dan bij PS dat je genaaid wordt op de kwaliteit. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het me nu financieel kan veroorloven om eerder naar kwaliteit dan naar prijs te kijken.
 
Uit ervaring blijkt dat B&F heel open zijn, zelfs over "geheime" formules van eiwitten, dus niet alle boardsponsors over dezelfde kam scheren :D

Even vragen misschien ?
 
loopt de aanbieding tot vrijdag?

ik ben een bulkgebruiker dus zo'n aanbieding kan ik niet laten liggen ;)

heb je enig idee van de vervaldatum van de potten zodat ik misschien al voor een jaarvoorraad kan bestellen ;)
 
loopt de aanbieding tot vrijdag?

ik ben een bulkgebruiker dus zo'n aanbieding kan ik niet laten liggen ;)

heb je enig idee van de vervaldatum van de potten zodat ik misschien al voor een jaarvoorraad kan bestellen ;)

Hoi Paraman,

De houdbaarheidsdatum is nog meer dan een jaar. De aanbieding loopt nog tot en met zondag.

Kris :)
 
12 potten zijn besteld

kan ik verder tot het einde van 2012, indien we dan nog leven plaats ik opnieuw een bestelling :d
 
12 potten zijn besteld

kan ik verder tot het einde van 2012, indien we dan nog leven plaats ik opnieuw een bestelling :d

Bedankt voor de enorme bestelling !


Na 2012 zullen de wereld en de mensheid wel blijven bestaan. Al leven we t.z.t. misschien in de spreekwoordelijke middeleeuwen. :)

Wellicht is het raadzaam wat waterfilters in huis te halen. De Nederlandse overheid lijkt dat aan te moedigen. Zie dit [Link niet meer beschikbaar].

Kris :)
 
50>26>39gr

Mijn excuses zie dat 2 scoops = 13 gram, dus de helft. Neem bij zware trainingen max. 6 scheppen = 39 gram, en ga daar behoorlijk goed op.

Bij Xtend is de helft maar bcaa, dus van je eerste post met 50 gram blijft nu 13gram over (26 gram xtend waarvan de helft bcaa is) (zware trainingen 19/20 gram)

Wel lekker trouwens die Xtend :P

Maar anders even bij het topic van B&F even vragen over de herkomst van hun BCAA/amino's...

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Deze week in de aanbieding bij Power Supplements:


  • De beste, meest zuivere BCAA’s ter wereld
  • Geproduceerd door Ajinomoto (Japanse topkwaliteit)
  • Voor spiergroei én - dat weet niet iedereen - vetafbraak
  • Instant poeder dus makkelijk mixbaar of in handige capsulevorm




Ik meen mij te herinneren dat Bcaa's de (spier) proteine synthese niet verhogen (staat in de sticky over bcaa's)...dus ook niet voor spiergroei zorgen?????????????????
 
leucine doet dat wel en is een onderdeel van de bcaa's :d
 
Back
Naar boven