AndroidHealthClinic

Train jij alleen of met iemand anders?

Train Jij Alleen Of Met Iemand Anders?


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Train jij alleen of met iemand anders / met vrienden?
 
ik train alleen, trek mn eigen plan en schema's... als een maat een keer mee wilt doen is dat leuk meegenomen (gezelliger). maar ik pas me zeker niet aan een ander zn schema oid aan...
 
Alleen, wil gewoon m'n eigen routine etc doen en me nergens aanpassen. En je kunt andere mensen altijd vragen of ze even willen spotten.
 
Samen met een vriend van me..

Gaat super!
 
wie er mee wil gaan...maar 50% vd keren gewoon alleen.
 
Ik train alleen, met een ander werkt niet. Ik ben er niet om te ouwehoeren, maar om te sporten...tot zo ver niemand kunnen vinden die mij kan motiveren en wederzijds... Dus ik laat het maar bij "mezelf motiveren" en lekker "goed" sporten :)
 
Meestal met mijn man en diens trainingspartner.
En anders alleen m/ één van hen als spotter.
 
Laatst bewerkt:
Train samen met een paar mensen uit de sportschool. Vind alleen trainen behoorlijk saai. En als ik samen train met iemand wil ik altijd beter zijn. Dus motiveerd me om harder te trainen.
 
Alleen,maar heel af en toe met mijn coatch als mijn trainingsschema weer even aangepast moet worden o.i.d maar heb wel het gevoel dat ik dan meer mijn best doe en dat ik dan meer kan als hij er bij is.met squatten vind ik het soms wel even wat minder want heb dan geen spotter en squat nu al stuk zwaarder dus dan voel je je toch wat veiliger als je een spotter hebt.
Verder zou ik niet met iemand samen kunnen trainen denk ik(naja hangt er denk ik van af met wie)maar train graag alleen.
 
ik heb verschillende spotters/vrienden gehad waar ik mee trainde. nu ook weer met iemand maar vaak vinden ze dat is "vervelende" oefeningen doe. de meesten willen bankdrukken of wat bicep curlen en als ze moeten squatten dan krijg je bij de gemiddelde puber vaak te horen, ik voetbal blabla dus eigelijk moet je wel iemand hebben die net zo hard wil werken als jezelf.
 
Homegym.
vriendin raakt wel meer en meer geïnteresseerd.
 
Alleen >> thuisgym
 
samen met een kameraad @ homegym.
meestal gaat dit echt goed. schijven wisselen gaat vlugger, je bent gemotiveerder om harder te gaan en je voelt je toch iets geruster wetende dat er nog een spotter in de buurt is.
 
Traing alleen in homegym. Heb ook nooit een echte trainingspartner gehad. Gewoon omdat niemand er dezelfde ideeën over training op nahield en er maar weinig waren die echt serieus trainden. Liefst train ik wel met iemand samen.
 
Alleen. Af en toe met ''Xlarge''. Over een tijdje vast met Kukishu :)
 
Sinds kort samen met een vriend. En moet zeggen het is wel gezelliger maar ik merk dat ik toch harder ging wanneer ik alleen trainde.
 
Samen met 18fitie, vroeger altijd alleen.
 
thuis train ik natuurlijk alleen, in de gym ook nog alleen, maar een spotter heb je direct bij ons, je moet maar roepen naar iemand, het is eigenlijk een hechte sfeer bij ons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven