MuscleMeat

Train jij met vrije gewichten of met machines?

Train Jij Met Vrije Gewichten Of Met Machines?


  • Totaal stemmers
    564

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral met machines. Altijd ****ing grappig om van die beginners met losse gewichten te zien stoeien. Eerst zijn ze uren bezig om het gewicht aan de stang te krijgen, en dan zit het er eindelijk op en dan hebben ze weer moeite met balans enzo :D Ik prik me pin in het steekgewicht en kan direct pompen.

:roflol:
 
Alleen maar met vrije gewichten (homegym).
 
Met gewichten doe ik meestal warming-up, vervolgens gebruik ik machines.
 
ik gebruik beide
 
Normaal gezien alleen met vrije gewichten.
 
Alles vrij, alleen met sommige rug en been oefeningen gebruik ik machines
 
50-50 denk ik, train hamstrings/kuiten in machines en train ook vaak met zo'n cable ding (borst/rug/triceps etc) Verder zoveel mogelijk losse gewichten.
 
Ik probeer zoveel mogelijk met losse gewichten te werken, maar soms gebruik ik ook wel een machine
 
Tussen optie 2 en 3 maar heb gestemd op "Alleen maar met vrije gewichten "
 
vrije + machines
 
Vrije gewichten, als je de cable en smith ook tot vrije gewichten rekent. Maar smith is maar 1 oef en cable is toch redelijk vrij..
 
gebruik beide, maar toch wel meer gewichten. ik denk dat dumbbells gewoon beter zijn :)
 
In principe alleen met vrije gewichten
 
Alleen leg-press geloof ik is machine, de rest losse gewichten.
 
"Vooral met vrije gewichten en een beetje machines".
 
Vrijwel alleen vrije gewichten, maar soms wel apparaten, bijvb kabel-oefeningen, seated rows af en toe, leg extensions. Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen al een aardig tijdje alleen oefeningen met vrije gewichten in mn schema heb.
 
vrije gewichten. En sommige dingen machines. Maar is toch wel echt een minimum probeer machine zoveel mogelijk te elimineren
 
Heb niks anders dan vrije gewichten en me eigen body weight.
 
Vooral met losse gewicht, en een paar machines .
Varieer zo veel mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven