XXL Nutrition

Train jij met vrije gewichten of met machines?

Train Jij Met Vrije Gewichten Of Met Machines?


  • Totaal stemmers
    564

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben tegenwoordig (lees: sinds een week of wat) vooral op de vrije gewichten over gestapt. Ik merk dat er bij sommige oefeningen gewoon een stuk meer spieren worden aangesproken dan bij de machine.
(Squats, to name one of my fave's :3)
 
Alleen met vrije gewichten, omdat ik de latpully, legext/curl heb stukgetrokken.:o
 
Uitsluitend gewichten en bodyweight. Mijn doel is dan ook powerliften en niet echt bodybuilding.
 
Losse gewichten, voel ik de spier die ik train beter. Met machines heb ik vaak last van men schouders.
 
Losse gewichten gecombineerd met machine op het eind voor de dropset
 
Vooral met vrije gewichten en een beetje machines, probeer alles met vrij gewichten te doen maar kuiten enz...
 
optie 2, een machine is altijd goed om nog even je laatste kracht eruit te persen.
 
Alleen vrije gewichten.
 
Nu alleen met barbells (fullbody) hiervoor in split vooral vrije gewichten behalve voor benen/rug paar machines (lat pulldown, leg curl etc)
 
alleen machines, dumbbells zijn voor zwetende vieze mannen. :trollface:
 
Train thuis, heb alleen losse gewichten..:D
 
Alles met losse gewichten. Alleen cable machine op het moment.
 
Vooral met vrije gewichten en een beetje machines
 
heb de eerste 2 jaar vrijwel alleen maar machines gepakt. stomste fout die ik ooit gemaakt heb want ik maak nu veel meer progressie met ''losse gewichten oefeningen''....
 
mooie bump trouwens:D, maar heb zelf alleen vrije gewichten ingevult!:p
 
Vrije gewichten en machines waarvan de werking min of meer is onderzocht zoals de Peck Deck en leg press
 
Knappe kerels die alle been en rugoefeningen met losse gewichten doen hoor
 
Knappe kerels die alle been en rugoefeningen met losse gewichten doen hoor

Rug oefening is toch prima te doen zonder apparaten.. Op de latpulldown na, gebruik ik nooit machines. Voor benen weer wel ; legpress, leg extensions.
 
Voor benen heb je eigenlijk alleen leg curl nodig, zou niet weten hoe je die functie van je hams met losse gewichten doet?

Gebruik ook nog wel vaak kabels voor diverse spiergroepen en sindskort hacksquat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven