MuscleMeat

Train jij met vrije gewichten of met machines? (1 bezoeker)

Train Jij Met Vrije Gewichten Of Met Machines?


  • Totaal stemmers
    564

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gecombineerd.. free, machine en kabel
 
cable flyes, leg curl, leg extension, lat pulldown (straight arm) en rear delt
flyes op machine. Voor de rest voor zover ik nu op kom allemaal los. Ook vaak calves in smith
 
Voor benen heb je eigenlijk alleen leg curl nodig, zou niet weten hoe je die functie van je hams met losse gewichten doet?

Gebruik ook nog wel vaak kabels voor diverse spiergroepen en sindskort hacksquat.

Goodmornings? of zeg ik dan wat geks..
 
Nee, is ook met gestrekte benen he.
 
Voor benen heb je eigenlijk alleen leg curl nodig, zou niet weten hoe je die functie van je hams met losse gewichten doet?

Gebruik ook nog wel vaak kabels voor diverse spiergroepen en sindskort hacksquat.

Als je überhaupt al benen traint en ook nog eens squat mag je best een machientje pakken :D

vergeleken met de rest van de gym dan ;)
 
Liggende leg curl kan ook op bankje met dumbbell tussen je voeten Ab
 
Die machines zijn ook ontwikkeld met een reden hoor. Ik zie pro's ze ook gewoon gebruiken. Vind het een beetje raar dat gezeur over vrije gewichten
 
Liggende leg curl kan ook op bankje met dumbbell tussen je voeten Ab
Ik heb dat nooit gedaan, dus ik zeg vast iets doms..... maar dat is toch geen doen, is toch een hoop geklooi? Zodra die een beetje zwaar wordt, glijdt het gewicht weg?
 
Ik heb dat nooit gedaan, dus ik zeg vast iets doms..... maar dat is toch geen doen, is toch een hoop geklooi? Zodra die een beetje zwaar wordt, glijdt het gewicht weg?

Is ook geklooi ;) Daar hebben ze tegenwoordig machines voor :D
 
goede benen kweken is nooit makkelijk;)
 
Machines voor het einde van een training om het maximum eruit te halen of bij kwetsuren om toch stevig te kunnen trainen zonder de stabilisatoren te hard te laten afzien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven