MuscleMeat

traindirty on juice

Bezoekers in dit topic

Alles pakken wat je pakken kan :D

Dat klinkt niet als iemand met laag libido ;)

Aangezien je high carb zit is de cut voorbij?


Libido is nog steeds sleht gebruik kamagra.

Nee cut altijd op high carbs.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Heb nog steeds geen enkele Side effect na 2 weken tren a. Ook geen vermoeidheid.

Wel 2,7kilo extra op de weegschaal [emoji3]

Je zet nu 200mg tren a ED of EOD?


Uhh nee 150mg ed, maar in werkelijkheid is t 100mg maybe.
Lekker bezif pumpie
 
Heb nog steeds geen enkele Side effect na 2 weken tren a. Ook geen vermoeidheid.

Wel 2,7kilo extra op de weegschaal [emoji3]

Je zet nu 200mg tren a ED of EOD?

haha wacht maar af tren sides vooral mentaal kicken pas na 4 weken in en het wordt telkens erger:eek:
 
haha wacht maar af tren sides vooral mentaal kicken pas na 4 weken in en het wordt telkens erger:eek:

Sorry opa ik moet je tegenspreken. Ik had het juist de 1e weken en nu alle mentale shit weg. Geen agressie of wat dan ook. Alleen na 5 weken opeens begonnen met keihard zweten :|
 
Hangt ook erg af van welke ester je gebruikt.
 
tren enanthate maakt mij gek in iedergeval haha laats Tren a gepakt eod 100mg nergens last van.
Heel gek
 
tren enanthate maakt mij gek in iedergeval haha laats Tren a gepakt eod 100mg nergens last van.
Heel gek

Hehe zo zie je maar weer hoe verschillend het kan werken. Bij mij andersom en zit nu op de E. Alleen de bigorexia nekt me.... Ben aan het cutten gegaan uiteindelijk, maar twijfel nu om de laatste 6 weken weer te bulken haha... Maar ga doorzetten en zo laag mogelijk proberen te komen :-)
 
ben benieuwd naar je vorderingen !

beetje laat maar I'm in ! :D
 
ben benieuwd naar je vorderingen !

beetje laat maar I'm in ! :D

bedankt bro,


sorry dat ik de afgelope tijd niet gereageerd heb. Ben nog 2x uitgeweest en nu ga ik weer de handrem erop zetten. Beetje sparen voor vakantie.


Vandaag niet kunnen trainen, omdat ik middag dienst had, had wekker om 9uur gezet om te sporten maar had me verslapen. Ga dat morgen (dinsdag) inhalen en alles schuift een dagje na voren.
 
Waarom probeer je niet ff wat shit uit dan, als je libido zo slecht is?
Bold dr uit.
Testo hoger dan tren (dit heeft voor mij gewerkt)
 
Waarom probeer je niet ff wat shit uit dan, als je libido zo slecht is?
Bold dr uit.
Testo hoger dan tren (dit heeft voor mij gewerkt)

ik heb test iets hoger gezet tijdje, libido werd er gek genoeg nog slechter van, op 50mg eod is t duidelijk beter. Bold tijdens operatie eruit gegooid, libido werd meteen beter maar heb nog veel bold vials dus ff opmaken. Ga mast erbij doen als ik beetje geld heb.



vandaag armen getrained, super zieke pomp. Armen waren helemaal vol, daarna gaan werken meteen.

uitgaan is weer op stop gezet, merk dat ik gewoon veelste veeel uitgeef als ik uitga. En ga niet meer elke 5dagen naar de kapper, probeer eens in de 10dagen nu te gaan, scheelt weer minimaal 20euro perweek.

Zonnebank mag ik nog niet dus dat is wel een besparing weer hahaha.
 
Maandje niet uitgaan en je hebt je centjes voor de mast, prioriteiten stellen....
 
Maandje niet uitgaan en je hebt je centjes voor de mast, prioriteiten stellen....

heb me centjes voor de mast wel, maar ik ga nog op vakantie, en werk pas weer een weekje. Wil eerst ff de helft van mijn vakantiegeld hebben (+- 500euro) en dan ga ik mast halen.

Ik ga 1000eu meenemen op vakantie, voor 10dagen/ 9 nachten moet dit wel genoeg zijn denkik.
 
heb me centjes voor de mast wel, maar ik ga nog op vakantie, en werk pas weer een weekje. Wil eerst ff de helft van mijn vakantiegeld hebben (+- 500euro) en dan ga ik mast halen.

Ik ga 1000eu meenemen op vakantie, voor 10dagen/ 9 nachten moet dit wel genoeg zijn denkik.


Dat hangt er vanaf naar waar je op vakantie gaat :p
 
Dat hangt er vanaf naar waar je op vakantie gaat :p

spanje, mallorca. Ga met 2 andere vrienden en hun nemen ook 1000eu mee. moet opzich wel genoeg zijn.
 
spanje, mallorca. Ga met 2 andere vrienden en hun nemen ook 1000eu mee. moet opzich wel genoeg zijn.

Ja als je het niet te gek maakt met elke avond luxe uiteten en flessen tijdens het uitgaan is het prima te doen.
Hoe ga je het doen met drank etc., en je libido die nul is op vakantie?
Btw. je gaat met jouw fysiek aardig wat bekijks hebben daar, drie jaar geleden nauwelijks een goed fysiek zien lopen.
 
Ja als je het niet te gek maakt met elke avond luxe uiteten en flessen tijdens het uitgaan is het prima te doen.
Hoe ga je het doen met drank etc., en je libido die nul is op vakantie?
Btw. je gaat met jouw fysiek aardig wat bekijks hebben daar, drie jaar geleden nauwelijks een goed fysiek zien lopen.

mwuah uit eten zal t niet worden. Ik drink btw erg weinig, Meestal 3 glaasjes en ik stap over op water of sprite. Ik vind t niet prettig als ik lam ben, meestal licht aangeschoten en dan bijhouden meer.

Libido wou ik opvangen met masteron, de laatste x dat ik op mast was had ik echt de hele dag een stijfe. meen ik trouwens echt. Als dat t niet word probeer ik caber en anders drop ik bold eruit dan neem ik die weer nadat ik van vakantie terug ben.
 
sorry bro's dat ik afgelope dagen niet helemaal heb gelogt, maar werk bijna 12uur perdag. Train 3x perweek pak rug en traps schouders samen, armen en chest calf en benen. als ik meer tijd heb pak ik ze los. ligt aan werk week. Werk nu bij dhl maak echt tering veel uren, opzich wel chill financieel ff beter worden en voor vakantie geld opzij zettten.
 
vandaag benen getrained, ziekste pomp.

4 setjes arnold squat, (andere barbel heel fijn lijkt net frontsquat). begon met 20kg perkant verhoofd naar 40kg perkant daarna op 30kg perkant 2 setjes helemaal laten burnen.
daarna 4 setjes one leg extension 20kg perkant 25reps.
3 setjes legpress benen dichtbij en 20+ reps, 200kg totaal aan platen.
daarna nog 3 setjes legpress benen wijd en 15+ reps (ging hier letterlijk bijna out).

nog hamstrings getrained begon hier echt misselijk te worden, benen liepen vol met bloed en aders waren zichtbaar maar moet benen ff trimmen weer hahaha.


vanmorgen nog wat gear besteld van blauwe merk,
3-4 vials tren ace
7 vials mast prop en 2 bold.

ook nog t6 geregeld is een fatburner met dmaa + effedrine caffeine en asprine.

morgen ga ik borst trainen en triceps, en wat kuiten.
 
Gaat Lekker hier zo te lezen.

Dus nu eindelijk over op het nieuwe merk ;)

T6? Is dat iets nieuws van blauw - wit?
 
Gaat Lekker hier zo te lezen.

Dus nu eindelijk over op het nieuwe merk ;)

T6? Is dat iets nieuws van blauw - wit?

gaat indd erg lekker, als ik train heb ik sickste pump maar ivm werktijden ben ik verplicht om enkele trainingen samen te voegen.

t6 is niet van blauw-wit, heb hem besteld nog geen foto van gezien eigelijk. Via een gozer uit de gym gehaald hij is eigenaar van een supp shop, onder de toonbank verkoopt hij t5, t6 en wat gear maar erg duur.

nog 1 vial tren ace van stier over dus als t goed is vanaf vrijdag blauw-wit en heb nog 3 vials van roodwit over van de erg goede batches die ik in t begin van t jaar had.
 
Back
Naar boven