MuscleMeat

traindirty on juice

Bezoekers in dit topic

hahah wat zijn je stats bro ben best wel benieuwd. en wat is je afkomst?

83kg @ 1.68m ongeveer :D VP weet ik niet maar schat rond de 16/17 nu, moet wel drastisch omlaag met deze cut periode

dl 180
sq 140
bp 120

ben turks, maar eigenlijk ben ik gwn watermeloen

B-dpNlmCQAAmNd-.jpg
 
hahahahahaha watermeloen hahahah

lekker stats bro, vp tot 10% is best easy heb je zo voor elkaar. daarna word het wat lastiger.

met 10 ben ik dik tevreden denk ik ;)
ik ga even aan de waterpijp, spreek jullie niggaz later
 
met 10 ben ik dik tevreden denk ik ;)
ik ga even aan de waterpijp, spreek jullie niggaz later

hhahaha ik zit er nu ook aan
wat rookje? ik appelkaneelmint teirng lekker hahaha
 
Waterpijp zonder thc is niks man.
 
hhahaha ik zit er nu ook aan
wat rookje? ik appelkaneelmint teirng lekker hahaha

heb nu eentje met appelmint, en dat mondstukje heeft onderin ook een stuk waar ze een ijsblok in zetten.
aparte smaak :D

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:28 ----------

Waterpijp zonder thc is niks man.

doe geen drank/drugs, behalve aas
 
En doe je ook schapen :trollface:
 


Hahaha nooif drugs geprobeerd zal het hopelijk ook zo houden.


Vandaag btw 20min borst getrained verveelde me thuis.

5 serjes incline hammer press 15kg perkant 25reps
Supersrt met 20kg cable flys 20reps

5 serjes decline hammer machine press 20kg perkant 25 reps
Superset met machine flys 55kg 20 reps

Was hierna helemaal opgepompt, nog ff opgedrukt tegen een bankje aan om bovenborst wat voller te krijgen. Voorde rest goeie inject gehad, begin weeer last van backpumps te krijgen sinds ik tren van roodwit gebruik en tepels heledag stijf (van de mast denk ik), schouders zijn al flink ronder geworden.

Inject van vandaag in rechter glute;
500mg bold
100 tren ace
100 mast orop
50mg test prop


Nog niet geslapen, moet over anderhalfuur werkenn en na werk helpen met keuken verbouwen. Nieuwe keuken komt er en wooonkamer word in augustus vernieuwd.
 
Ik had het in begin heel erg en dacht dat het zelfs gyno was. Toen zat ik trouwens nog niet aan de mast. Maar trekt wel bij en de vrouwtjes vinden het lekker ;-)
 
Ik had het in begin heel erg en dacht dat het zelfs gyno was. Toen zat ik trouwens nog niet aan de mast. Maar trekt wel bij en de vrouwtjes vinden het lekker ;-)

nee zeker geen gyno, vind t wel fijn lijkt net alsof je heledag met een pumped chest rondloopt.

verder nieuwe tren ace van roodwit is ingekickt, agressie is verhoofd, huid is warmer en zweet me de tering.

nooit meer aan de stier merk, ace was tering hard ondergedoseerd met 2ml kwam ik niet eens aan 1ml van deze merk gvd. heb nog wat bold en testprop van stier, denk niet dat ik die ga gebruiken ik zie wel.


vandaag halve vial mast laten vallen, precies op de tegels vial stuk best wel kut. zat gelukkig wel nog +1ml in de risico gewoon genomen en geinjecteerd hahaah.

vandaag benen getrained;
6 sets low weights deep front smitch squat 30+ reps, zieke pomp abnormaal gewoon,
5 sets low weights machine leg extension 20reps
5 sets legpress 20reps,

ging toen bijna out, naar wc gegaan gelukkig niet gekotst. training gestopt, ga me hamstrings overmorgen met rug trainen.
 
Hehe als je van de bolt af moet ;-)

Ga het low dose proberen en kijken wat het met de conditie doet ;-)
 
Hehe als je van de bolt af moet ;-)

Ga het low dose proberen en kijken wat het met de conditie doet ;-)


Zal nog nie van de bold afgaan, denk dat ik op 1gr bold ga cruise zonder test, haha.

Libido is trouwens supergoed sinds gisteren, komt van de mast prop maybe in combinatie van fatsoenlijk tren
 
Zal nog nie van de bold afgaan, denk dat ik op 1gr bold ga cruise zonder test, haha.

Libido is trouwens supergoed sinds gisteren, komt van de mast prop maybe in combinatie van fatsoenlijk tren

Hehe de meid heeft dus niet meer te klagen. Ik zit in het einde van mijn blast en libido wel iets minder nu. Maar zal straks wel weer beter worden :-)
 
Hehe de meid heeft dus niet meer te klagen. Ik zit in het einde van mijn blast en libido wel iets minder nu. Maar zal straks wel weer beter worden :-)


Nee gelukkig niet meer hahah.

Fucktop bro, wat was je blast ookalweer??
 
Back
Naar boven