XXL Nutrition

traindirty on juice (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee gelukkig niet meer hahah.

Fucktop bro, wat was je blast ookalweer??

Test/tren/mast alles E
250/600/400 + t3

Nu 5 weken cruise en dan denk ik dat ik 10 weken 500 test ga met low dose bold voor de conditie. Heb ergens een mooie aanbieding gehad en bezig met ander werk met een fysieke test erbij ;-)
 
Hejs bro,

Jij had zeker ook die nieuwe T6?
Heb vd week sample gekregen van mijn connectie. Zou deze straks willen testen. Hor bevalt die tov standaard eca? (t5)
 
Test/tren/mast alles E
250/600/400 + t3

Nu 5 weken cruise en dan denk ik dat ik 10 weken 500 test ga met low dose bold voor de conditie. Heb ergens een mooie aanbieding gehad en bezig met ander werk met een fysieke test erbij ;-)

lekker bro, hoe zijn je gewrichten op mast? ik ben nu volgens mij 6 dagen ofso bezig nu al zieke pijn in knie, enkel en elleboog.

Hejs bro,

Jij had zeker ook die nieuwe T6?
Heb vd week sample gekregen van mijn connectie. Zou deze straks willen testen. Hor bevalt die tov standaard eca? (t5)

heerlijke t6 man, niet gedacht dat ie zo lekker werkte. Moet wel zegge dat ik lui word erdoor maarja

eca nooit gehad bro kan niet zeggen hoe die werkt. maar t6 doet zn werk wel.
 
lekker bro, hoe zijn je gewrichten op mast? ik ben nu volgens mij 6 dagen ofso bezig nu al zieke pijn in knie, enkel en elleboog.



heerlijke t6 man, niet gedacht dat ie zo lekker werkte. Moet wel zegge dat ik lui word erdoor maarja

eca nooit gehad bro kan niet zeggen hoe die werkt. maar t6 doet zn werk wel.
Oke thanks man!
 
t6 is dat alleen voor de cut? of win je ook schone spiermassa?
 
t6 is dat alleen voor de cut? of win je ook schone spiermassa?
Hmm voor even duidelijkheid heb het niet op schildklierhormoon

Maar de benaming van zion labs aan hun eca (T5) en de nieuwe eca stack met 1.3dmma bij(T6)

Met deze supps ga je geen spiermassa aanmaken ^^
 
lekker bro, hoe zijn je gewrichten op mast? ik ben nu volgens mij 6 dagen ofso bezig nu al zieke pijn in knie, enkel en elleboog.



heerlijke t6 man, niet gedacht dat ie zo lekker werkte. Moet wel zegge dat ik lui word erdoor maarja

eca nooit gehad bro kan niet zeggen hoe die werkt. maar t6 doet zn werk wel.

Nergens last van gehad. Alleen helemaal onder de bultjes op mijn schouders momenteel. Maar bijna klaar dus neem het voor lief. Maar mijn aderen met mast!! Heerlijk hoor die look.

Laatste weken wel met voeding kut geweest... Mijn relatie naar de kloten enz je ken het wel ;-)

Maar nu draad weer opgepakt :-)
 
Nergens last van gehad. Alleen helemaal onder de bultjes op mijn schouders momenteel. Maar bijna klaar dus neem het voor lief. Maar mijn aderen met mast!! Heerlijk hoor die look.

Laatste weken wel met voeding kut geweest... Mijn relatie naar de kloten enz je ken het wel ;-)

Maar nu draad weer opgepakt :-)
Hoeveel weken en hoeveel mg?
Zit nu in week 5 op 600mg begint degelijk in te slaan hier op vlak van vasculariteit
 
Hoeveel weken en hoeveel mg?
Zit nu in week 5 op 600mg begint degelijk in te slaan hier op vlak van vasculariteit

9 weken 400 Mg mast gezeten en wat daarnaast staat vlak hierboven. Maar geen last van gewrichten. Maar ben nu weer iets 'vetter' dan twee weken geleden. Maar als je wat dunner staat krijg je echt brute look van de mast/tren :-)
 
sorry bros, laatste tijd weinig updates. mn iphone is gevallen waardoor die niet meer werkt ff op kut verzekering aant wachten dat ze em fixen.

heb een beetje last van rechter rear delts, had een tijdje terug een stijfe nek sindsdien altijd last van rechter schouder gehad.

verder zijn we thuis de keuken en woonkamer aant verbouwen. keuken is bijna af best sick geworden, woonkamer word in augustus helemaal gerenoveerd en verbouwd.

maybe dat mijn slaapkamer ook word vernieuwd maar zit te kijken om naar een klein appartementje te verhuizen.
 
sorry bro's ben de laatste periode echt druk met werk zal binnenkort weer loggen


ik ga nu weer proberen om mijn oude trainingsmethode op te pakken, de afgelope periode teveel geouwehoer tussen de sets door. Begin een beetje teveel vrienden te krijgen in de gym, begint nu echt irritant te worden heletijd faggots die willen samen trainen enso. Hou totaal niet ervan om samen te trainen, altijd geouwehoer om gewicht en oefeningen.


heb disndag en woensdag niet kunnen trainen door kut dhl, ga morgen legs inhalen, en vrijdag chest calfs en schouders. traps doe ik met rug dan op zaterdag.


door de t6 lijk ik op een stonende hippie, helemaal suf en gaar, werkt wel erg lekker.

injects;
0,8ml bold ed (160mg x 7=1120mg per week)
100mg tren ace ed
100mg mast p ed
50mg test p eod
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig en geniet van het weer!!
 
Zullen we een keer samen trainen dan ;) ja man is kut dat gelul. Heb hetzelfde misschien in cognito gaan sporten. Soms heb je drukke weken kan gebeuren, maar rust is ook soms goed. Komt we goed met jou man! Hoe is je kuur?
 
Zullen we een keer samen trainen dan ;) ja man is kut dat gelul. Heb hetzelfde misschien in cognito gaan sporten. Soms heb je drukke weken kan gebeuren, maar rust is ook soms goed. Komt we goed met jou man! Hoe is je kuur?

kan zeker bro, waar train je?

hoe kom je aan t6 app me even

bro mn iphone is kapot stuur me ff een pm.
 
En hoe is t hier?
 
sorry bro's ben tijdje afwezig geweest,

iphone was kapot, en drukke werkschema gehad. Verder zijn mn ouders al tijdje op vakantie en ben ik alleen thuis, dit is best ruk.

train nog wel door en door de t6 voel ik me een fucking stonende otter.


Ga na deze week stoppen met de bold, voel me er niet zo heel goed op en ga volgend week 400tren e erlangs zetten en na mn vakantie voor 7 weken cruise op 250mg test. Hierna ga ik blasten en denk dat ik op lange esters ga eventjes ivm geld en injecties.

denk dat ik 1gr tren e en 250mg test e zet, of maybe sust (nog nooit gehad, en eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar).


deze week goed getrained, weeg nu iets van 96kg en ben echt clean aant eten omdat ik alleen maar kipfilet en rijst in de koelkast heb haha.

morge maybe bbq met vrienden maar dat zie ik dan wel.

oja t6 is echt fucktop spul, 4 uur na inname dikste crash gewooon.
 
yo bro's ff snel een update.

tot nu toe gaat t lekker, begin abs te zien ondanks dat ik ze niet train.

T6 is een fuking bitch ik ga deze spul nooit meer nemen, ben er nu ook mee gestopt. weetniet of t door de combi t3 en t6 komt maar ben enorm veel massa kwijt geraakt. Weeg nu 96kg gvd. bf is rond de 9-10. Zonder inspanning lijkt t of ik niet eens lift, aders zijn allemaal weg, maar wanneer ik train gekke pomp en aders.

manier van trainen iets veranderd, train nu enkel met machines doordat ik mast erin heb gegooid en gewicht is flink omhoog.

injects;
100mg tren ace ed
100mg mast prop ed
600 tren e perweek (vandaag mee begonnen)
250mg test e perweek (vandaag mee begonnen)

lange esters erin gedaan omdat ik na mn vakantie (2aug) op lange esters verder ga, twijfel nog welke middelen. Wil op vakantie geen dip of libido verlies dus lange esters laten meelopen.



na vakantie ga ik op een van deze verder, (jullie mogen natuurlijk advies geven) blast is voornamelijk om flink wat massa te knallen maar wil eigelijk wel nog omlaag qua bf dus vandaar tren.

1gr tren e
250mg test e

of 1gr test e

of 500 test e en 600 deca.

oja net onder mn rechter borst krijg ik dikke steken, tijdens ademen en trainen gewoon uit t niets. kijk even hoelang dit aanblijft maybe dat ik na huisarts ga, maak me toch wel een beetje zorgen.
 
1g test
600 tren

Dit vind ik een lekkere massa bouwer.. Heb t niet zo op
Low test high tren;)
 
1g test
600 tren

Dit vind ik een lekkere massa bouwer.. Heb t niet zo op
Low test high tren;)

ik reageer opzich erg goed op tren, maar je voorstel ziet er wel lekker uit.

hoe gaat ie bij jouw btw nog steeds aant bulke?
 
Back
Naar boven