Fitness Seller

traindirty on juice (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vandaag langs de huisarts geweest, ik heb een ontsteking aan mn bindweefsel tussen mn ribben wat de spieren (borst en buik) en ribben aan elkaar verbinden. Gelukkig niet zo ernstig, maakte me al zorgen dat ik een darminfectie, galsteentjes of gekneuste rib had.


verder mocht ik even niet trainen, maar ga toch even trainen tot ik op vakantie ga en daarna 2 weken rusten.


vandaag rug getrained zieke pomp gehad.

4 setjes bb row begon eerst met 70kg voor 25reps, vervolgens 90kg voor 20reps, 110 voor 20 reps en 130kg voor 6 reps en daarna dropsets tot faillure en lege stang.

3 setjes reverse bb row op 110kg begonnen voor 10reps, daarna 2x 90kg voor 12reps.
3 setjes row machine op laag gewicht (doordat ik tege de leuning leunde kreeg ik weer super veel last vn mijn ribben) 40kg perkant 20reps.

3 setjes pulldowns 60kg voor 12reps volledige strek en focus op de negatieve reps.
3 setjes reverse pulldown machine 40kg perkant 12reps. volledige strek.

hierna nog wat hyperextension en daarna na huis gereden.
 
Hoe is t maat?

erg goed bro, voel me beter als ooit.. aders op schouders en benen armen. T6 gestopt voel me weer een levend wezen.

Ga a.s zaterdag avond vertrekken naar mallorca en als ik terug kom op lange esters. Heb nu 1ml tren e e3d erbij gezet en e3d 0,5ml test e zodat ik in spanje nog wat test en tren in mn lichaam heb om geen dip etc te krijgen.

hoe is ie bij jou?
 
erg goed bro, voel me beter als ooit.. aders op schouders en benen armen. T6 gestopt voel me weer een levend wezen.

Ga a.s zaterdag avond vertrekken naar mallorca en als ik terug kom op lange esters. Heb nu 1ml tren e e3d erbij gezet en e3d 0,5ml test e zodat ik in spanje nog wat test en tren in mn lichaam heb om geen dip etc te krijgen.

hoe is ie bij jou?

Lekker, man doe eens fysiek update? Beetje ripped voor de chicks daar ;)?
Mij gaat redelijk, beetje aan t kutten met een blessure.
 
Hejs bro gooed te horen dat alles top gaat. Ben uiterst benieuwd naar een foto man. Al lange tijd.. eventueel pm?
 
hey bro's ben al 2 dagen terug maar had vrij weinig tijd moest nog enkele dingen regelen.

vakantie was best ruk, totaal al de gezeur en geld niet waard. we waren volgens mij ooknog op een totale verkeerde datum daar, allemaal 15-17 jarige grietjes. Was eerste dag opgepakt op strand omdat je daar geen s$$ op strand mag hebben (chick was btw 21) en met een boete en waarschuwing vanaf gekomen, daarna naar hotel gegaan met dat griet en bleek dat je geen gezelschap mee mocht nemen, beetje gereld met security, conclusie mocht 1e dag niet in hotel slapen en kreeg officiele waarschuwing gvd.

Vakantie was een 2/10 de laatste 2 dagen was wel fun bootcruise gedaan quad tour en banaantje enso. laatste dag was er wel oudere volk maarja. Was iniedergeval de laatste x dat ik naar mallorca ga.

Heb 10dagen lang 2x perdag een doubble whopper menu @ burgerking gegeten en smorgens vroeg buiten terrasje ontbijt met eieren enso omdat onze hotel gewoon kut eten serveerde.

gewichtsverlies was na 3-4 dagen enorm, ben toen ook gestopt met uitgaan en drank omdat t uitgaan daar ruk was, en niet waard was om daar heen te gaan. Boulevard was wel tof, rond een uur of 02:00 tot 06:00 bomvol.

Oja werd gek van al die kut proppers, in t begin was t oke, maar na enkele dagen werden ze gewoon lastig, heletijd plakken.


al met al gewoon een kut vakantie,

Na mn vakantie thuis nog een waarschuwing gehad, dat ik dit jaar mn school MOET afmaken anders mag ik nu t huis verlaten (zoals ik al eerder heb vermeld mn ouders zijn zeer streng als t om school gaat).

Met mn ouders enkele afspraken gemaakt;
1; SCHOOL MOET GEHAALD WORDEN,
2; ik mag vanaf nu niet meer werken, word door mn pa financieel gesteund zodat ik me 100% op school kan focussen.
3; niet meer uitgaan en stoppen met drinken

doe ik dit niet is het game-over en moet ik op kamers en het zelf gaan uitzoeken.


Dat gezegd te hebben ga ik nu verder met mijn log.

heb vandaag rug getrained, ga nu weer hard en zwaar trainen.
vanmiddag 1ml test e gezet, en ga volgend week of de week erop op ;
1gr tren e
250mg test e


vandaag 4 setjes deadlift (heel lang niet meer gedaan) begon op 70kg 25reps, ging easy dus verhoogde naar 110, hier haalde ik 20reps. Daarna naar 150 3 reps en dropsett tot 70kg weer. Dit deed ik 2maal. Merk toch wel dat mn grip echt weg is normaal deed ik 180kg easy voor 12 reps maarja.

hierna over naar bb rows op 110kg 3 setjes van 12reps

daarna db rows begon op 32kg 15reps, 46kg 15reps en 50kg 13reps. (ook al erg lang niet meer gedaan)

pulldowns op 80kg 12reps 3 setjes en als laatst reverse pulldown machine 100kg 12reps.


wil nu niet meer in de breedte gaan groeien omdat ik al volle schouders heb, heb al best veel massa op mn rug dus probeer nu volume puur op mn rug te krijgen, en zo min mogelijk op mijn vleugels.

borst moet eens gaan groeien, denk dat ik ze nu 2x perweek ga trainen.
 
maar als je niet mag werken betaalt je pa je gear?:D
 
Mijn pa betaalt ook mn HGH. Echt lekka man!
 
Nou succes met alles bro :-)
 
maar als je niet mag werken betaalt je pa je gear?:D

g4p :rolleyes: haha neej krijg een bepaald bedrag, moet t daar dan de gehele maand van doen, verzekering en tel abbo staan daar los van.

komt uit op ongv 10kg kipfilet permaand (50euro)
1 pot shake (ben eigelijk niet een fan van shakes maarja moet aan mn proteins komen) 50eu +-
eiere rijst enso hoef ik niet te betalen.
En mn gear gebruik is nu relatief goedkoop, doordat ik op lange esters ben doe ik met 1 vial test e 9 weken en 1 vial tren e 2.5 weken ongv.

Nou succes met alles bro :-)

thnx bro!
 
ff een update;

ben nu 97kg, heb afgelopen week flink weer getrained, kracht is vooruit gegaan en afgelope vrijdag 1gr tren e en 250mg test geinject. inject was 2.5ml linker glute en 2.5 rechter glute. gekgenoeg kwam er flink wat olie eruit heel raar.

Maandag start mn dieet weer. clean en 1 cheat day perweek.

smorgens vroeg;
2 eieren
1 eetlepel pindakaas (gezonde vette)
1 shake van gold whey
1 glas halfvolle melk

smiddags;
50g ongekookt rijst
150gr kipfilet
50gr aardappelen
50gr broccoli

voor t trainen;
50gr ongekookt rijst
150gr kipfilet
50gr aardappelen
50gr broccoli


na t trainen;
1 shake
1 glas druivensap


voor t slapen
500gr magere franse kwark


cals;2400 ; 250gr protein 209gr carbs en 62gr vetten.

sups vit d3, visolie 2 caps.


ik heb bewust deze lage cals gekozen omdat ik naar de 90kg droog wil geraken en hierna probeer ik yearround shredded te blijven.
 
25/50 mcg T3 overwogen?

Aangezien je er toch genoeg aas bijzet
 
ff een update;

ben nu 97kg, heb afgelopen week flink weer getrained, kracht is vooruit gegaan en afgelope vrijdag 1gr tren e en 250mg test geinject. inject was 2.5ml linker glute en 2.5 rechter glute. gekgenoeg kwam er flink wat olie eruit heel raar.

Maandag start mn dieet weer. clean en 1 cheat day perweek.

smorgens vroeg;
2 eieren
1 eetlepel pindakaas (gezonde vette)
1 shake van gold whey
1 glas halfvolle melk

smiddags;
50g ongekookt rijst
150gr kipfilet
50gr aardappelen
50gr broccoli

voor t trainen;
50gr ongekookt rijst
150gr kipfilet
50gr aardappelen
50gr broccoli


na t trainen;
1 shake
1 glas druivensap


voor t slapen
500gr magere franse kwark


cals;2400 ; 250gr protein 209gr carbs en 62gr vetten.

sups vit d3, visolie 2 caps.


ik heb bewust deze lage cals gekozen omdat ik naar de 90kg droog wil geraken en hierna probeer ik yearround shredded te blijven.


2400 cals? Dat is behoorlijk laag. Niet de standaard -500 cals onder onderhoud gok ik zo.
 
25/50 mcg T3 overwogen?

Aangezien je er toch genoeg aas bijzet


Heb voorheen altijd hg t3 op 75mcg bij genomen, ga nu nog even 4-6 weken wachten om mn schildklier beetje te laten herstellen. Heb nu 3 weken geen t3 genomen. Daarna zal ik weer 75mcg hg t3 erbij nemen.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

2400 cals? Dat is behoorlijk laag. Niet de standaard -500 cals onder onderhoud gok ik zo.


Klopt, omdat ik vrijweinig ga bewegen aankomende periode doordat ik 7-8 uur in de bieb ga studeren dus heb ik vrij weinig verbruik. Vandaar de lage cals, en cardio zie ik niet zo zitten.
 
Gisteren was de 1e dag dieet, ging we lekker niet gecheat. Rond 8u begon ik wel echt honger te krijgen maar uiteindelijk is dat hongersgevoel langzaam rustiger geworden.

gistere ook armen getrained;
Dumbble curls 4 setjes /14kgx20, 16kgx15 18kgx12 20kgx10

Superset met cable tricep pushdown 4setjrs 20kgx15

2oefening
Hammer curls 18kgx15reps
Superset met skullcrusher 7.5kg perkant 2 setjes 15 reps daarba 10kg perkant 15reps

3e oefening
Bicep curl machine
35kg x12

Superset met machune dips
140kgx12

4e oefening 3sets
Z-bar curls 10kgx12

Superset close grip press 25kg perkant x15

Laatste oefening
Cable curls 20x15

Superset tricep pushdown
40x15
 
ff updatetje, gister 2 biologie toetsen gemaakt voor 1tje een 10 gehaald en de andere 9,5 dus een goed begin. Ben hier erg blij mee en hoop dit voor te kunnen zetten.

Verder verloop dieet erg lekker, alleen vanaf donderdag begin ik echt moeilijk te krijgen en op zaterdag ben ik half afgetrapt. Op zondag cheat ik gewoon en eet ik waar ik zin in heb.

dosis is nog steeds;
1gr tren e
250mg teste
50mcg t3

en neem deze supps;
5000iu vit d (vit d is enorm laag)
2caps visolie
1 vit pil


trainingen gaan goed, kracht word met de dag hoger,

gisteren armen getrained;

bicep curls 20x16kg, 15x18kg 12x20kg 10x20kg
superset met
skullcursher op zbar stang 10kg perkant 4x15reps

bicep hammer curl 15x20kg
superset met
tricep cable pushdown 12x25kg

bicep curl machine 3x12x45kg
superset met
machine dipps 60kg perkant 15reps

zbar curls 10kg perkant 3 setjes van 12 reps
superset met
close gripp benchpres 20kg per kant 15reps

hierna nog onderarmen getrained.

vandaag legday zal die vanavond als mogelijk is loggen.
 
Hoe bevalt die tren op een gram? Neem je er een AI bij?
 
Back
Naar boven