MuscleMeat

traindirty on juice

Bezoekers in dit topic

Vandaag borst getrained; (uiteraard blijf ik gewoon doortrainen, maar meeste dagen vergeet ik te loggen of geen zin)

vandaag wel echt kut, net voordat ik wou gaan viel ik inslaap op de bank, om 8uur werd ik wakker en meteen gegaan.

tussen elke set tot fail small pushups

begon met incl db press
20x32kg
20x40kg
12x46kg
8x50kg

ging best netjes.

hierna slow benchpress
15x70kg
8x80kg
8x80kg laatste rep ging ik bijna dood haha kreeg hem echt heelmaal niet meer omhoog was echt 8sec ofso met laatste rep bezig om hem omhoog te krijgen kreeg verzuring in onderarm en al.

hierna 3x incline hammer benchpress 15x20kg perkant

3x 12x20kg perkant cable fly

sitted military press 4x 15x40kg
z bar front raise 3,75kg perkant 3x12 reps

2 oefeningen triceps en naar huis gegaan.

best sterke training gehad voor mij db press doen, echt heel lang niet meer gedaan en sinds vorige week weer mee begonnen.

doe trouwens smorgens vroeg sinds vandaag op lege maag 20min cardio.

dieet is nog zelfde, zo nu en dan laat ik rijst eruit en vervang ik die met vlees.

gewicht 99,4kg.

injectie van maandag zet ik op zondag omdat ik maandag vroeg bloed ga prikken.
 
bloed resultaten zijn binnen;

Test primus is in iedergeval legit, en leverwaardes zijn goed. Iets verhoogde rode en witte bloedcellen.

4eojnqfqyos.jpg


ndrpzua2rv0.jpg
 
Ziet er goed uit ;) Normale waardes tijdens gebruik van aas.
 
Ziet er goed uit ;) Normale waardes tijdens gebruik van aas.
Oke thnx, ik maakte me wel een beetje zorgen om de t3, ik neem 75mcg hg t3 van uni-pharma, die zou toch veel hoger als de 2.0 waarde moeten vallen?
 
Oke thnx, ik maakte me wel een beetje zorgen om de t3, ik neem 75mcg hg t3 van uni-pharma, die zou toch veel hoger als de 2.0 waarde moeten vallen?

Als die onder gedoseerd is zou het goed moeten zijn ;) Of er kan ook niets in zitten.
 
zit nu op 100mcg van uni sinds 1,5 week hiervoor abdi ook 100mcg daarop zweette ik me de tering en nu amper
 
zit nu op 100mcg van uni sinds 1,5 week hiervoor abdi ook 100mcg daarop zweette ik me de tering en nu amper
Denk niet dat ze t3 gaan faken kost 1euro inkoop in apothekers
 
Hey man, ik heb je log niet echt bijgehouden en ga hem ook niet helemaal doorlezen ;)

Hoe gebruikte je de clen en heb je het idee dat het iets extra deed?
 
Als die onder gedoseerd is zou het goed moeten zijn ;) Of er kan ook niets in zitten.
Denk niet dat ze t3 gaan faken kost 1euro inkoop in apothekers

heb hem uur voor t bloedprikken genomen, dus eigelijk zou die toch flink hoog moeten zijn. 75mcg btw smorgens vroeg op lege maag. Denk nu indd wel dat er niets in heeft gezeten.
 
Hey man, ik heb je log niet echt bijgehouden en ga hem ook niet helemaal doorlezen ;)

Hoe gebruikte je de clen en heb je het idee dat het iets extra deed?
uhm ff denken

begon op 40mcg, elke 3-4 dagen verhogen met 40mcg. Op t einde zat ik op 120mcg en deed wel netjes zn werk. maar voor 2weken is het nog te vroeg denk dat je toch wel 2-3x moet cyclen van 2 weken om echt mooi resultaat te boeken. Qua kracht niet echt iets gemerkt sommige worden er slapper op maar ik drukte 50kg db weg incline en dat is best nice. wel iets betere conditie.
 
10sssc4foxi.jpg


Ik wist wel dat t niet van de tren kwam, gewoon geen halalvlees meer kopen.
 
Denk dat er niets in zitten helaas.
 
Mag hopen van wel mss over 2 weken maar eens bloed prikken
:p
 
Laatst bewerkt:
ff log updatejte;

vandaag 80mg winny als preworkout erbij genomen en 20mcg clen smorgens vroeg.

rug traps en biceps getrained;
deadlifts;
70kgx 20
110kgx 15
140kgx12
160kgx 12 ( was na de 8e rep helemaal stuk, toevalig kwamen er 2 meisjes langs, eentje ben ik al langertijd aan t proberen te regelen maar ze zegt telkens dat ze niet met buitelanders thuis mag komen haha, en ik heb ook nog een dikke terror baard dus nu is het al helemaal niet regelbaar maar kon plotseling nog 4 reps eruit trekken en hierna voelde mn pols echt branderig aan door straps)

machine rows apart per hand
50kgx 20
75kg 15
75kg 9

lattpulldowns superset met behind the neck
65kgx 20 vs 55kgx9
75x 12 vs 60kgx8
75x 12 vs 60kgx12

reverse lat pulldowns
3x 100kgx15

reverse fly machine
3x55kg x 15

one arm db front row
3x 16kg x12kg

shrugs
3x 70kgx 15

2 oefeningen biceps supersetten en 20min cardio

leuke training.
 
gister borst getrained;

incline bench press
60kg x30
80kgx20
100x12
120x10

flat bench press
3x100kg x12

hammer incline machine
30kg perkant 3x 15reps

cable flys en machine flys

hierna nog wat schouder getrained en tricep.

vandaag rug getrained;
deadlift
70kg x30
120kgx 15
170kgx 10
170kgx 9

barbel row
3 sets 70kgx15

one arm bb row helemaal uitstrekken en allemaal met 5kg gewichtjes zodat ik volledig kan uitstrekken (net niet grond aanraken)
20kgx20
25kgx15
30kgx20

latpulldown
3x 70kgx15

wat traps en biceps getrained.

kracht begint weer wat te komen maar nog niet op oud niveau.

doe elke dag 2x20min cardio. 20min op lege maag op de crosser thuis en 20min na trainen fietsen.
 
bah cardio :( ik moet t ook doen, maar ben lazy.. hoeveel % sta je ongeveer?
 
10x120kg is gewoon netjes kerel
 
Back
Naar boven