XXL Nutrition

traindirty on juice (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gaat indd erg lekker, als ik train heb ik sickste pump maar ivm werktijden ben ik verplicht om enkele trainingen samen te voegen.



t6 is niet van blauw-wit, heb hem besteld nog geen foto van gezien eigelijk. Via een gozer uit de gym gehaald hij is eigenaar van een supp shop, onder de toonbank verkoopt hij t5, t6 en wat gear maar erg duur.



nog 1 vial tren ace van stier over dus als t goed is vanaf vrijdag blauw-wit en heb nog 3 vials van roodwit over van de erg goede batches die ik in t begin van t jaar had.


Die batch rood wit had ik ook ;) Zie mijn logje: goede 4 kilo in 3 weken!

Wat prik je nu per week? Wat ga je per week prikken vanaf vrijdag?
 
Die batch rood wit had ik ook ;) Zie mijn logje: goede 4 kilo in 3 weken!

Wat prik je nu per week? Wat ga je per week prikken vanaf vrijdag?


Lekker bro, zal je log volgen. Ben nu op t werk.

Ik zet nu;
1gr bold
150gr tren ace ed ( voel er minder van als de 100mg van roodwit, zweet alleen meer tijdens t trainen. )
50mg test p van stier eod (deze is wel gewoon goed gedoseerd)
75mcg t3

Vanaf vrijdag neem ik;
1gr bold
100mg tren ace ed
100mg mast p ed
50mg rest p eod
75mcg t3

Als mn bold op is van stier ga ik overstappe op blauw wit die is 300mg per ml, zal dan rond de 1200mg gaan zitten perweek maar zie dan wel.
 
Gaat goed zo te lezen.
 
Vandaag rug en biceps getrained; lang nie meer deze combinatie gedaan weet nu weer waarom, na rug was ik helemaal op kon 2 oefeningen biceps doen en ging na huis.

Begon met 80kg bb row 4 setjes van 15 reps, ging toen meteen verder met reverse grip 3 setjes met zelfde gewicht 12 reps.
Daarna 3x lat pulldowns 60kg 20 reps helemaal uitstrekken en focus op rug houden.

Dan nog wat reverse latpulldown machine ( waanzinnige oefening letterlijk alle bloed in de rug, word hier zo vol van) 3 setjes op 40kg prrkant 15 reps helemaal uitstrekken.
3x Sitted row machine 50kg 20 reps en nog wat hyperextensions voor de onderrug.

Biceps curls 16kg 12 reps en dan nog 3 setjes 18kg 12 reps.
Bicep machine 3 setjes 45kg erop helemaal uitstrekken.

Goeie pomp, voelde echt goed.

Nog 1 jnjectie van tren stier gelukkig, waardeloze tren maarja gelukkig zijn ze nu op.
 
Ik heb me suikerfeest cado al gekregen [emoji322][emoji95][emoji320] zojuist halve vialtje mast prop gevonden. Oenanananana [emoji133] ga zostrax 2ml tren, 1ml mastp en 0,5ml testp injexten
 
Ik heb me suikerfeest cado al gekregen [emoji322][emoji95][emoji320] zojuist halve vialtje mast prop gevonden. Oenanananana [emoji133] ga zostrax 2ml tren, 1ml mastp en 0,5ml testp injexten

Hou je het een beetje vol de ramadan? Lijkt me wel redelijk zwaar! Ooit twee dagen meegedaan om een collega te steunen. Maar voor mij nooit meer :p
 
Hou je het een beetje vol de ramadan? Lijkt me wel redelijk zwaar! Ooit twee dagen meegedaan om een collega te steunen. Maar voor mij nooit meer :p


Ik vast dit jaar niet bro, ivm zwaar werk en kut werktijden is het niet te doen voormij.
 
Ik vast dit jaar niet bro, ivm zwaar werk en kut werktijden is het niet te doen voormij.


En je kuur is zeker geen reden om niet te vasten? ;)

Of heb je tijdens eerdere kuren wel gevast?
 
Volgens mij mag je niet eens vasten als je kuurt
 
En je kuur is zeker geen reden om niet te vasten? ;)

Of heb je tijdens eerdere kuren wel gevast?

nee totaal niet, als ik zou vasten ging ik gewoon fijn verder blasten. Maar op dit moment is het gewoon niet mogelijk om te vasten. Ik werk minimaal 10uur perdag, zware dozen sjouwen en pauzes zijn van 15minuutjes. Verder werk ik in een dhl magazijn, dooor alle dozen heb je er alleen drooglucht en wanneer je een vracht inloopt is het super benauwd omdat de zon de heledag op de vrachtwagens schijnt.

Volgens mij mag je niet eens vasten als je kuurt

je mag indd niet kuren tijdens de ramadan, net zoals je niet naar vrouwen mag kijken met een verkeerde gedachte haha:rolleyes:
 
Volgens mij mag je niet eens vasten als je kuurt

ik vast ook, doe nu gewoon IF style supergrote meals naar binnen werken en snachts trainen.
gym heb ik sleutels van (kennis) dus we trainen lekker rond 11 a half 12.
heb er wel wat test en mast bijlopen trouwens :D
 
ik vast ook, doe nu gewoon IF style supergrote meals naar binnen werken en snachts trainen.
gym heb ik sleutels van (kennis) dus we trainen lekker rond 11 a half 12.
heb er wel wat test en mast bijlopen trouwens :D

lekker bro, bij ons sluiten ze om 11uur en na 9 uur mag je niet meer naar binnen. Heb voorheen natty gevast maar kreeg altijd een opgeblazen buik man, aders op benen enso maar buik gewoon vol met vocht en heletijd vieze scheetjes en diarree.

wat zet je
 
lekker bro, bij ons sluiten ze om 11uur en na 9 uur mag je niet meer naar binnen. Heb voorheen natty gevast maar kreeg altijd een opgeblazen buik man, aders op benen enso maar buik gewoon vol met vocht en heletijd vieze scheetjes en diarree.

wat zet je

375mg test, 600mg mast
50mcg t3

ben nu wel aan t cutten.

heb voor zover nog niet echt problemen gehad met vocht ofzo, eigenlijk voelt het best goed om op deze manier te eten.
 
wrm geen tren bro:o

had ik graag willen doen, maar tren is het enige wat mij gyno geeft...
zelfs combinaties met laag test (250mg) en hoog tren zorge nvoor problemen.
dan heb ik er ook nog dingen als aromasin bij lopen, maar op een gegeven moment heeft dat geen zin.
mast op 600 geeft ook een mooie hardheid en houd vocht heel goed weg, geen AI of iets nodig.
 
had ik graag willen doen, maar tren is het enige wat mij gyno geeft...
zelfs combinaties met laag test (250mg) en hoog tren zorge nvoor problemen.
dan heb ik er ook nog dingen als aromasin bij lopen, maar op een gegeven moment heeft dat geen zin.
mast op 600 geeft ook een mooie hardheid en houd vocht heel goed weg, geen AI of iets nodig.


ah das fucktop bro,
ik heb zelf last van test als ik boven de 250mg ga, heb ik binnen 4 weken gyno.

neem nu op dit moment;
1gr bold
100mg tren ace ed (rood wit weer, )
100mg mast prop ed (gisteren mee begonnen)
75mcg t3 ed

en vanaf morgen 2 tabs t6 met dmaa ehpendrine aspirine en caffeine.
 
word je niet flat van 75mcg t3?
ik heb het gevoel dat 50mcg niet veel doet eerlijk gezegd

misschien dat ik tren ooit weer probeer als ik wat raloxifene kan krijgen.
schijnt beter en sterker te zijn dan nolva, is ook een SERM.
 
word je niet flat van 75mcg t3?
ik heb het gevoel dat 50mcg niet veel doet eerlijk gezegd

ik heb hg t3, en van 75mcg word ik niet flat. tijdje op 100mcg gezeten leek alsof ik niet eens trainde alles werd letterlijk weggebrand, op 75mcg is mijn sweetspot heb sindsdien niet meer mee gekloot.

je kan je t3 na de ramadan verhogen naar 75mcg maar voor nu zou ik t even zo laten, zou niet tijdens de ramadan experimenteren :rolleyes:
 
ik heb hg t3, en van 75mcg word ik niet flat. tijdje op 100mcg gezeten leek alsof ik niet eens trainde alles werd letterlijk weggebrand, op 75mcg is mijn sweetspot heb sindsdien niet meer mee gekloot.

je kan je t3 na de ramadan verhogen naar 75mcg maar voor nu zou ik t even zo laten, zou niet tijdens de ramadan experimenteren :rolleyes:

we gaan t aankijken :) hoop paar % te zakken aankomende weken
 
Back
Naar boven