XXL Nutrition

traindirty on juice (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vandaag rug traps en biceps getrained, training echt heerlijk.

begon met deadlifts., ging niet zo lekker als ik hoopte maarja.
20x60kg
20x100kg ( tot dacht ik dat t echt goed zou gaan haha)
12x130kg
1x150 dikke fail straps zaten te strak waardoor mn pols een beetje ging bloeden
meteen terug gedraaid naar 130kg maar kon hier nog 2 reps uit trekken, hierna weer teruggegaan naar 100kg en hier nog 12 reps.

echt tyfus zat in een lekkere vibe en dacht dat ik easy 12reps uit 150kg kon trekken.

hierna 70kg barbel rows 3 setjes van 15 slow reps en hele rug aangespannen tijdens oefening. (is zeker proberen waard, gewicht droppen en tijdens de gehele set rug aanspannen)

one arm barbel row weinig gewicht en ook hier heel langzaam en rug aangespannen houden tijdens gehele set.
20x5kg aan barbel
20x10kg aan barbel
20x15kg aan barbel

gewichtjes waren 5kg zodat ik hele arm kon strekken.


lat pulldown supersetten met reverse pulldown
15x60kg latt puldown
meteen 8x reverse pulldown

dit 2x gedaan en daarna traps getrained

reverse fly machine 2 setjes samen met facepull beide tot fail (12reps+)

3 setjes shrugs
20x70kh
2x15x90kg

hierna bicep gesuperset
3x12x16kg bicep currls
meteen supersetten met barbel curls lege stang tot fail
 
vandaag benen getrained;

begon met squat
20x70kg
15x80kg
12x100kg
8x120kg

banded legpress (oefening word echt langzaam uitgevoerd, en tijdens gehele set quads aangespannen)
15x50kg en 18kg banded perkant
15x65kg en 18kg banded perkant
3x15x75kg en 18kg banded perkant

hierna hamstrings getrained en gesuperset met leg extension
lying leg curls
4 setjes 15x37,50kg langzaam uitgevoerd.

superset met legextension
4 setjes 12x45kg.

hierna kuiten getrained

standing calf press
3 setjes 15x100kg

superset met sitted legcurls
3 setjes 15x15kg perkant.

nog 3 setjes buik en naar huis gegaan.


clen doet goed zn werk, word in de avond wakker met spierkrampen en al. Vannacht ook een hele vage droog gehad, werd aangevallen door een hond? vrij bizar.
 
Vandaag borst, schouders en triceps getrained,

injectie was goed, en vandaag 1ml test e van primus gezet dus ben benieuwd.

begon vandaag met incline dbb press
20x32kg
15x38kg
12x42kg
8x46kg

dbb press
20x32kg
12x36kg
19x42kg

langzaam maar zeker begin ik weer kracht terug te krijgen, heb heel lang niet meer met dumbbels borst getrained. Pr staat op 55kg incline 8reps.

incline db fly's
3x15x 12kg, heel langzaam uitgevoerd en focus puur op de borst.

cable fly;s
3x 12x20kg perkant

machine shoulder press
25kg perkant 20reps
2x35kg perkant 12reps
40kg perkant 8reps

db front raise
3x 12x14kg

db one arm side raise
3x 12x8kg

tricep pulldown
3x25kg


dat was de training,
 
Hopelijk is die primus test beetje goed man !
 
Bro, enig idee waarom zoveel mensen laatste tijd voor ampuls gaan, krijg nu lijstje van mn supplier binnen en ampuls zijn echt twee keer zo duur als viasl van bijv UP dus twijfel beetje waar ik voor moet gaan. Tips?
Maybe Stunna
 
Een topbegeleider heeft ooit eens tegen mij gezegd , als je AS niet in ampullen zit dan gebruik je het niet. 10ml Vails gebruik je niet haha. Ik gebruik ook die 10 ml Vails hoor maar zijn zinnetje is me altijd wel bijgebleven.

Maar men voorkeur gaat de laatste tijd toch ook echt naar de ampullen.
 
Hopelijk is die primus test beetje goed man !
ik hoop t ook bro, hoor eigelijk niets negatiefs over primus tot nu.,

beter man , mijn vet zit vast gekoekt...:o
hahaha, bij mij gaat t helaas heel erg langzaam.

Bro, enig idee waarom zoveel mensen laatste tijd voor ampuls gaan, krijg nu lijstje van mn supplier binnen en ampuls zijn echt twee keer zo duur als viasl van bijv UP dus twijfel beetje waar ik voor moet gaan. Tips?
Maybe Stunna

ja ep is ook een zinkende schip (in mijn ogen), en ik kan die nu echt heel goedkoop kopen. Verder waren ampulles altijd duurder als vials, en al helemaal als het hg is of een goed merk.

Ik zou in iedergeval geen ep meer nemen (lees 2 of 3 pagina's terug naar mijn ervaring met 1gr tren e van ep), en up heb ik geen recente ervaring mee.

Een topbegeleider heeft ooit eens tegen mij gezegd , als je AS niet in ampullen zit dan gebruik je het niet. 10ml Vails gebruik je niet haha. Ik gebruik ook die 10 ml Vails hoor maar zijn zinnetje is me altijd wel bijgebleven.

Maar men voorkeur gaat de laatste tijd toch ook echt naar de ampullen.

Ik hoor meestal juist als je tren 200mg/ml is dan gebruik je t niet, hahah.

niet alle vials zijn perdirect slecht maar ik ga niet meer aan nederlandse ug merken meer ookal zou ik ze voor een 10tje verkrijgen.
 
Tren op 200mg/ml was idd not done maar ja ik zette ook gewoon EP en UP hoor. Het aanbod van buitenlandse ug stuff (ampullen) word groter hier en in januari start ik ook terug en het zal het met dat gerief zijn. Ben echt wel benieuwd of ik verschil ga voelen.
 
Gisteren rug, traps en biceps getrained; sick pump maar was al helemaal bezweet na mijn 2e set van mn eerste oefening.

db one arm row (SLOW en hele rug aangespannen tijdens set, armen uitstrekken en helemaal omhoog JOHN MEADOWS STYLE)
20x32kg
15x38kg
12x46kg
10x50kg

sitted machine rows
20x60kg
15x70kg
10x80kg

lat pulldown
15x60kg
12x70kg
10x80kg

reverse lat pulldown machine
3 setjes 15x 100kg

3 setjes hyperextensions

3 setjes reverse db fly's 12x12kg
4 setjes db shrugs 12x32kg superset met bb shoulder pres behind the back zonder gewicht.

4 setjes bicep curls tot fail 16kg superset met barbel curls zonder gewicht tot fail (-8reps)
 
Tren op 200mg/ml was idd not done maar ja ik zette ook gewoon EP en UP hoor. Het aanbod van buitenlandse ug stuff (ampullen) word groter hier en in januari start ik ook terug en het zal het met dat gerief zijn. Ben echt wel benieuwd of ik verschil ga voelen.
ik ben zeer benieuwd naar je resultaten dan.

ben nu overgestapt op primus en als dit mij teleutsteld (wat ik overigens niet verwacht) ga ik over op malay. Nederlandse ug's is voormij over, ga dan liever op poolse (bionische heerlijke tren).
 
had vanmiddag benen getrained;

squat
10x60kg (voelde niet goed)
20x60kg
20x80kg
12x100kg

leggpress
20x100kg perkant
20x 125kg perkant
15x 150kg perkant
15x 175kg perkant

legpress banded (18kg bands perkant)
4 setjes 20x50kg perkant

schuin op de legpress liggend (op je zij dus) en 15kg perkant + bands 3 setjes van 10reps gedaan. Erg fijne oefening krijg alleen altijd kramp in mn zij,

4 setjes hamstrings superset met leg extensions

hierna wat kuitwerk en 2 oefeningen buik.

verveel me thuis echt tering hard, heb voor de rest alleen op bank gelegen.
 
ik ben zeer benieuwd naar je resultaten dan.

ben nu overgestapt op primus en als dit mij teleutsteld (wat ik overigens niet verwacht) ga ik over op malay. Nederlandse ug's is voormij over, ga dan liever op poolse (bionische heerlijke tren).

Heb jij de tren van malay al geprobeerd?
 
Heb jij de tren van malay al geprobeerd?
nee heb die voor 2 vrienden geinjecteerd maandje of 4 terug. 500 test e / 600 tren e, hij ging er echt hard op en telkens als ik een ampulle brak ruikte hele kamer gewoon chemisch. MT zn producten zijn altijd g2g, heb in mijn omgeving niemand slecht over mt horen praten.
 
nee heb die voor 2 vrienden geinjecteerd maandje of 4 terug. 500 test e / 600 tren e, hij ging er echt hard op en telkens als ik een ampulle brak ruikte hele kamer gewoon chemisch. MT zn producten zijn altijd g2g, heb in mijn omgeving niemand slecht over mt horen praten.

Ik vind het vreemd dat ik van die tren mix van primus geen trenhoest krijg... Misschien toch maar eens die van malay proberen
 
Ik vind het vreemd dat ik van die tren mix van primus geen trenhoest krijg... Misschien toch maar eens die van malay proberen

sexytrunks zit op de tren a van primus, en uit fotos van de afgelope 2 weken kan niemand mij wijsmaken dat primus zn tren A niet goed is, evenals hun parabolan. Trenmix weet ik niet maar de transformatie van sexytrunks is ongelovelijk haha.
 
Welke foto's?
 
Ja sexybroekje SHOWEN DIE FOTOS
 
hahaha ik ga em niet geven, als sexy trunks em zelf wilt posten moet je em ff pm sturen.
 
Back
Naar boven