Fitness Seller

TrainedByJoost (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Ano_261020

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
3.508
Waardering
6.827
Lengte
1m81
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Nieuw trainingslog.

19 jaar
1,81m
82kg
13% gok ik

Dag 1: Pull / Medium day
Dag 2: Push / High day
Dag 3: Legs / Medium day
Dag 4: Off + cardio / Low day
Repeat
Training is logboekfocus

M1:
3 hele eieren in 5g kokosolie
50g champignons
60g havermout (high) / 40g havermout (medium + low)
70g frambozen
20g whey
Groene thee
Pink himalaya zout, zwarte peper
Multivit, D3, stoelgangkruiden
Citroen-/ en limoensap

M2:
130g kip
50g rijst (high) / 30g rijst (medium + low)
100-150g broccoli
20g pinda's
Pink himalaya zout, kip- en knoflookkruiden, rozemarijn, peterselie
0-kcal sweet chili saus

M3:
120g mager rundergehakt
50g rijst (high) / 30g rijst (medium + low)
100-150g broccoli
20g amandelen
Pink himalaya zout, gehaktkruiden, ketjap, peterselie

M4:
130g kip
70g rijst (high) / 50g rijst (medium + low)
200g Italiaanse roerbakgroenten
20g amandelen
Pink himalaya zout, kip- en knoflookkruiden, rozemarijn, peterselie

Pre (alleen op trainingsdagen):
6g Beta-alanine
6g L-citrulline
2.5g L-arginine
2g zeezout
200-300mg cafeïne

Intra (alleen op trainingsdagen):
20g EAA
30g maltodextrine
2g taurine
1g pink himalaya zout[
500ml kokoswater
1.5L water

Post (alleen op trainingsdagen):
30g whey
30g perfect oats (als deze op ga ik rijstpoeder gebruiken)
5g creatine
1 banaan

Op off-dagen neem ik de banaan met een shake met EAA/beta-alanine/L-citrulline en creatine

M5:
250g skyr
30g granola
125g blauwe bessen
100g komkommer
ZMA, Omega-3, stoelgangkruiden


High: 3307 kcal – 108V – 326K – 242E

Medium: 3019 kcal – 107V – 269K – 235E

Low: 2609 kcal – 102V – 202K – 206E

Ga nu reverse dieten dus de komende tijd ga ik carbs uppen als gewichtstoename/progressie stokt.


31-8-2020: Legs
81,7kg / High day - 3300 kcal

Adductor x 12 , x 9
Leg ext x 8 , x 10
Hack squat x 5 + 1 spot , x 8
Leg press x 7 + 2 RP , x 10
DB split squat x 12 , drop
Leg curl x 8 , x 11
Glute bridge x 8 + 3 RP , x 9
DB stiff x 8 , x 9 + 2 RP , stretch
Calf raise x 9 , x 13 , x 11 + 5 RP , stretch

Prima training. Laatste legday was 3 weken geleden dus pre-contest loads aangehouden en op gevoel gedaan. Hier en daar een rep ingeleverd maar vorm was prima.


1-9-2020: Push
82,1kg / High day - 3300 kcal

Cuffed lateral raise x 10 , x 13
Incline smith x 4 + 1 spot , x 7
Seated DB press x 3 + 2 spot , x 9
Machine press x 7 + 2 RP , x 10
Incline press x 9 , x 12
Pec deck x 11 , x 12 + 5 RP , stretch
Prime handle pushdown x 7 , x 10 , x 9 + 4 RP
Rope overhead ext x 10 , x 14 , x 11 , drop
Machine lateral raise x 9 , x 11 + 5 RP , drop
Cable crunch x 13 , x 9

Elke oefening progressie terwijl laatste push-rotatie 2 dagen geleden was. Vanavond pull.
 
First in.:cheer:
Apc34v2.gif
 
Aardig wat oefeningen. Is er een reden dat je 2 lateral raise-oefeningen, 2 shoulder press- en 2 incline chest press-oefeningen doet? Leg-training is ook flink, maar ik zie wel dat je 2 setjes per oefening hanteert. Ben benieuwd of je dit schema zelf hebt ontworpen?

Vrij strikt en clean voedinggschema voor na de contest. :P
Ben verder benieuwd of er een specifieke reden voor juist die kruiden is (rozemarijn, peterselie), ik zou wat meer varieren, maakt het ook wat minder eentonig.

Interessant schema wel:)
En dedicated met voeding en supps. Een tijdje even niets gebruiken is trouwens ook niet verkeerd, ik merk ik erg wen aan beta-alanine, citrulline, cafeine.
 
in!
 
In
 
in :)
 
Aardig wat oefeningen. Is er een reden dat je 2 lateral raise-oefeningen, 2 shoulder press- en 2 incline chest press-oefeningen doet? Leg-training is ook flink, maar ik zie wel dat je 2 setjes per oefening hanteert. Ben benieuwd of je dit schema zelf hebt ontworpen?

Vrij strikt en clean voedinggschema voor na de contest. :P
Ben verder benieuwd of er een specifieke reden voor juist die kruiden is (rozemarijn, peterselie), ik zou wat meer varieren, maakt het ook wat minder eentonig.

Interessant schema wel:)
En dedicated met voeding en supps. Een tijdje even niets gebruiken is trouwens ook niet verkeerd, ik merk ik erg wen aan beta-alanine, citrulline, cafeine.

Ja zelf ontworpen. 2 sets (1 top en 1 back-off) is genoeg voor mij. Wil graag op side delt wat hoger volume draaien en doe dan liever 2 oefeningen 2 sets ipv 4 sets 1 oefening. Alleen DB press is direct schouderwerk btw. Incline is lacking dus doe er daar 2.

Op papier lijkt het veel, ca. 20 sets, maar zit ook veel isolatie bij. Op legdays zijn 2 sets adductor en 3 sets kuiten niet heel taxing behalve voor target muscle. Op pulldagen heb ik ook 2 sets onderarmen en 3 kuiten, 2 rear delt. Kijk eens goed tussen de regels door en je zult zien dat de meeste taxing oefeningen (hack, leg press, DB/smith press, etc.) aan het begin zijn geplaatst en dat ik daaruit meer isolatie doe.

Edit: het zou niet kunnen als je bv op pushdag zou doen:
DB side raise
Flat BB
Incline BB
Flat DB
DB fly
CG bench
.... etc.

Daarom heavy compounds aan het begin en daarna naar machinewerk, minder CNS belasting en makkelijker te loaden op plate-loaded machines
 
Laatst bewerkt:
Daarom heavy compounds aan het begin en daarna naar machinewerk, minder CNS belasting en makkelijker te loaden op plate-loaded machines
Duidelijk.

Helemaal mee eens. Het viel mij juist op dat je op je beendag met isolatiewerk begint, of is dat om los te worden en bloedcirculatie/pomp op gang te brengen. Ik begin daar juist altijd met de compounds en zwaar machine werk (squat, leg press e.d.), vervolgens RDL/SLDL en daarna isolatie (Leg Curl, Leg Extension en kuiten en adductor op het eind).
 
Duidelijk.

Helemaal mee eens. Het viel mij juist op dat je op je beendag met isolatiewerk begint, of is dat om los te worden en bloedcirculatie/pomp op gang te brengen. Ik begin daar juist altijd met de compounds en zwaar machine werk (squat, leg press e.d.), vervolgens RDL/SLDL en daarna isolatie (Leg Curl, Leg Extension en kuiten en adductor op het eind).

Ja beide. Beetje afgeleid van mountaindogtraining:

Side delt variatie voor een zware press
Pull-up/pulldown voor een heavy pull
Leg ext. voor een hack squat

Doe ook adductors aan het begin, omdat ik aan het einde van mijn training soms niet meer kan focussen en ze snel klaar wil hebben. Plus voelt prima als 1e oefening.
 
Mix je 1,5L water met 500ml cocoswater en flikker je daar alle intra workout poeders bij? Of water met poeders en cocoswater los?
 
Mix je 1,5L water met 500ml cocoswater en flikker je daar alle intra workout poeders bij? Of water met poeders en cocoswater los?

Nee is 1 shake in zon grote 2L frisdrankfles waar ik de hele training op teer
 
Mooi dat je DBB toch boven de unief verkiest :p

In natuurlijk.
 
Nee is 1 shake in zon grote 2L frisdrankfles waar ik de hele training op teer
Ah oke, mijne zal alleen EAA's en malto gaan bevatten denk ik wanneer ik iets meer speelruimte heb voor de malto. Is dat uberhaupt wat te haggelen? Cocoswater voor de elektrolyten neem ik aan? Vraag me af of het echt wat toevoegt tbh.
 
Eet je echt elke dag het zelfde?
 
Ah oke, mijne zal alleen EAA's en malto gaan bevatten denk ik wanneer ik iets meer speelruimte heb voor de malto. Is dat uberhaupt wat te haggelen? Cocoswater voor de elektrolyten neem ik aan? Vraag me af of het echt wat toevoegt tbh.
Als de EAA smaak bevat (de mijne heeft watermeloen) is het goed te drinken. Sowieso is het vrij zoet door de zoetstoffen in EAA/maltodextrine. Kokoswater is somewhat voor elektrolyten/dorstlessend effect, maar vooral omdat het gewoon lekker is :o
Eet je echt elke dag het zelfde?
Op het moment wel ja. Zal wel groenten gaan variëren en kan ook kip weleens switchen voor witvis/ander vlees etc. Vind mijn maaltijden prima op het moment en houd van structuur
 
2-9-2020: Pull
82,4kg / Medium day - 3000kcal

Weighted pull-ups x 8
RDL x 5 , x 7
Chest supp BB row x 7 + 3 RP , x 13
Low row x 9 , x 11
Lat pulldown x 10 , x 12
Pullover x 14 + 7 RP , stretch
Smith shrugs x 11 + 7 RP
Reverse pec deck x 14 , x 12 , drop
DB curl x 7 , x 10 , x 9 + 5 RP
Rope hammer curl x 9 , x 14 , x 14 , drop
BB wrist curl x 14 , x 12
Calf raise x 10 , x 13 , x 11 + 5 RP , stretch

Prima training weer. BW/kracht gaat omhoog en oog nog lean. Morgen push weer (eergister had ik eigenlijk rust gepland maar wilde toch trainen). RDL vorm moet iets tighter zijn .
 
  • Like
Waarderingen: Apw
In, komen er nog progress / start pics?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven