XXL Nutrition

Trainen aan de Costa Brava: Lloret en Blanes

Bezoekers in dit topic

Wat een vette on-zin. Die Mossos die gewoon in dienst zijn, zijn zó eager om te slaan en klappen uit te delen, man die staan de hele avond strak terwijl er weinig gebeurt.

Ik ken undercover mensen in het veld van gezicht, dat zijn niet de minsten.
Allemaal erg intelligente mensen die heel zwaar werk doen. Zien eruit als 'een gelukkig stelltje' of als 'een derderangs zwerver' maar letten intussen goed op.
Te herkennen aan die porto die af en toe onder hun jas uitsteekt.

Wat een heerlijke Breezah-Lloret-stories komen er weer boven over de politie, echt vermakelijk :D :thumb:
 
wacht maar als de DBB-knokploeg eens richting Lloret gaat:D
 
:barf:

Ik wil graag zien hoe die 'virtuele knokploeg' de stad wordt uitgejaagd! :roflol:
 
:roflol: we sturen natuurlijk wel de belgische vertegenwoordigers he?:D
 
RobertHosper zei:
wacht maar als de DBB-knokploeg eens richting Lloret gaat:D

Gaat die nog dan? Ik ben dit jaar van de partij !:D
 
Dit jaar wordt het hoogstwaarschijnlijk Lloret, Opa!!!
 
Balboa18 zei:
:roflol:
ksta heus nie op elk feest in een blote bast ofzo hoor:p

@DBC.. dus dan komen al die irritante, gladde italiaantjes die het niet begrijpen als een meisje niet geinteresseerd is?

weet je dat dit eigenlijk heel veel lijkt op wat die lui in afrika nog steeds doen?
 
ParadiseFold zei:
weet je dat dit eigenlijk heel veel lijkt op wat die lui in afrika nog steeds doen?

Klopt. Een Marokkaanse grap gaat o.a. ook over de Italianen: 'Tasjes stelen komt van origine niet van ons, hebben we van de Italianen geleerd' :D:D:D

(Tasjes roven was crime #1 in het Italie van de '70'er en '80'er jaren).
 
Ben nu 2x in Lloret geweest en het is allemaal wel leuk, dat vakantiesfeertje, etc.
Maar zonder uit de hoogte te willen doen, Lloret vind ik absoluut geen hoogstaand vakantieoord. Beetje 'grijs' en vuil vind ik. En wat uitgaan betreft zeker geen toppers. Het is een beetje uitgaan voor 16-17-jarigen als je het met iets kunt vergelijken (misschien belachelijk dat je dat van mij hoort omdat ik binnenkort pas 20 wordt, maar het is gewoon zo)
Wat je er ook krijgt is een beetje een verkeerd beeld over Nederlanders maar ik vrees dat een minderheid gewoon zo opvalt dat het zo lijkt :D
Nu wil ik het zeker niet afdoen als een k*tplaats want ik heb me er 2x bijzonder geamuseerd, maar ik heb het wel zo'n beetje gezien daar.
Bovendien heb ik daar op zo'n korte tijden echt ziekelijke dingen zien gebeuren mbt mossos vs. jongeren.
 
Santoz zei:
Ben nu 2x in Lloret geweest en het is allemaal wel leuk, dat vakantiesfeertje, etc.
Maar zonder uit de hoogte te willen doen, Lloret vind ik absoluut geen hoogstaand vakantieoord. Beetje 'grijs' en vuil vind ik. En wat uitgaan betreft zeker geen toppers. Het is een beetje uitgaan voor 16-17-jarigen als je het met iets kunt vergelijken (misschien belachelijk dat je dat van mij hoort omdat ik binnenkort pas 20 wordt, maar het is gewoon zo)
Wat je er ook krijgt is een beetje een verkeerd beeld over Nederlanders maar ik vrees dat een minderheid gewoon zo opvalt dat het zo lijkt :D
Nu wil ik het zeker niet afdoen als een k*tplaats want ik heb me er 2x bijzonder geamuseerd, maar ik heb het wel zo'n beetje gezien daar.
Bovendien heb ik daar op zo'n korte tijden echt ziekelijke dingen zien gebeuren mbt mossos vs. jongeren.

:thumbs:
 
Ik zal nooit naar zulke plaatsen gaan in mijn leven, verschrikkelijke hekel aan dat simpele volk.Ik begijrp ook niet dat mensen trainen als ze op vakantie zijn maargoed.Ik zal wel een ander idee hebeben bij vakantie.
 
geef mij de Antillen maar, lekker sporten vanaf 5 uur 's ochtends en verder geen gezeik of problemen aan je hoofd.........behalve toeristen dan !

;)
 
Lloret is leuk..maar na 3x heb je het ook wel echt gezien:Dverbaas me nog steeds over het feit dat na3 jaar ze PRECIES dezelfde muziek draaien in de discotheken:D
 
Dat doen ze speciaal voor jou, RH
 
Gekke Gijs zei:
Ik zal nooit naar zulke plaatsen gaan in mijn leven, verschrikkelijke hekel aan dat simpele volk.Ik begijrp ook niet dat mensen trainen als ze op vakantie zijn maargoed.Ik zal wel een ander idee hebeben bij vakantie.

Sommige mensen vinden trainen leuk ofzo :dunno:
 
Tractortje zei:
Sommige mensen vinden trainen leuk ofzo :dunno:


idd, zoals Klus die op vakantie in Curacao 4 weken de sportschool in duikt !


( en de resterende tijd loopt te spammen op diverse forums:eek: )



ik ben blij dat ik er nu ga wonen; en misschien af en toe naar Nederland op vakantie kan gaan !!:D :D :D
 
thx men erg handig.. ik ga namelijk voor 2 maanden in Blanes aan het werk..:)

en nu kan ik er ook een beetje mijn training bijhouden..;)
 
Back
Naar boven