Fitness Seller

Trainen aan de Costa Brava: Lloret en Blanes

Bezoekers in dit topic

Balboa18 zei:
:roflol:
ksta heus nie op elk feest in een blote bast ofzo hoor:p

@DBC.. dus dan komen al die irritante, gladde italiaantjes die het niet begrijpen als een meisje niet geinteresseerd is?

Juist de Italiaantjes die met 10.000 man Lloret bevolken en zo een heren-overschot bewerkstelligen van 80% en op die manier voor een gay-achtige sfeer zorgen met hier en daar rellen. Volkomen verkloot dat dorp rond die tijd.
 
DBC01 zei:
heren-overschot bewerkstelligen van 80% en op die manier voor een gay-achtige sfeer zorgen met hier en daar rellen. Volkomen verkloot dat dorp rond die tijd.

is dat serieus zo ja?:(
tjah we moetten wel in die periode want iemand die meegaat is marinier en kan alleen in die periode..
 
Ik heb al veel verhalen gehoord over hoe de politie in en rond Lloret omgaat met drugs maar hoe zit het nu effectief als je betrapt wordt op eigen gebruik of zelf op dealen?
 
calibre zei:
Ik heb al veel verhalen gehoord over hoe de politie in en rond Lloret omgaat met drugs maar hoe zit het nu effectief als je betrapt wordt op eigen gebruik of zelf op dealen?

allebei de gevallen de bak in/land uit:D
 
en die straffen zullen denk ik wel zwaarder zijn dan in NL:help:
 
Niemand die weet wat ze juust zijn?
 
Wat is er zo belangrijk aan om de juiste straffen te weten die staan op drugshandel in Spanje? Ben je zelf van plan om een seizoentje als propper te gaan werken en wil je 5000 pillen meenemen? Je zal de eerste niet zijn! :roflol:

Beetje je kansen lopen inschatten? Kijken of 't het waard is? Ik zal je alvast vertellen: Nee het is t niet waard. Een standaard straf staat op 10 jaar en 4 maanden. Die krijg je ook snel, na een jaar voorarrest, :D om je als voorbeeld te laten dienen. Jij zit lekker vast terwijl je maatjes die ook dealden nog vrolijk rondlopen want die werkten voor een zetbaas die ze beschermd en jij was alleen.
 
Kga in aug. ook naar Lloret, maar ga dan niet trainen... Vergeet het maar, lekker de hele dag aan het bier en op het strand liggen uitslapen :)
 
DBC01 zei:
Lekker tussen de hitsige Italiaantjes :roflol:

Italiaantjes komen dus eind juli aan in dat gebied, als ik het goed begrijp?
 
DBC01 zei:
Wat is er zo belangrijk aan om de juiste straffen te weten die staan op drugshandel in Spanje? Ben je zelf van plan om een seizoentje als propper te gaan werken en wil je 5000 pillen meenemen? Je zal de eerste niet zijn! :roflol:

Beetje je kansen lopen inschatten? Kijken of 't het waard is? Ik zal je alvast vertellen: Nee het is t niet waard. Een standaard straf staat op 10 jaar en 4 maanden. Die krijg je ook snel, na een jaar voorarrest, :D om je als voorbeeld te laten dienen. Jij zit lekker vast terwijl je maatjes die ook dealden nog vrolijk rondlopen want die werkten voor een zetbaas die ze beschermd en jij was alleen.

Kerel alsof ik zin heb om in een land als Spanië met 5000 pillen te zitten. Eigen gebruik en alleen eigen gebruik zal het daar zijn, heb de mogelijke gevolgen van dealen al van te dichtbij kunnen zien om dat risico te nemen. Straffen voor dealen is dus zuiver uit interesse omdat er zoveel cowboyverhalen gaan over de politie in Lloret.
 
Laatst bewerkt:
nou ja er zitten ook 100000 NL en duitsers enzo dus zoon ramp zijn die maffiozos niet denk ik
 
calibre zei:
Kerel alsof ik zin heb om in een land als Spanië met 5000 pillen te zitten. Eigen gebruik en alleen eigen gebruik zal het daar zijn, heb de mogelijke gevolgen van dealen al van te dichtbij kunnen zien om dat risico te nemen. Straffen voor dealen is dus zuiver uit interesse omdat er zoveel cowboyverhalen gaan over de politie in Lloret.

En die cowboyverhalen zijn WAAR. :thumbs:

Ik ken de Mossos persoonlijk, verder heb je nog de Policia Local en dat zijn echte etters. Guardia Civil zie je in uitzonderlijke gevallen, komt zelden voor. Voor de taken van de Guardia is de Mossos d' Esquadra in het leven geroepen; Catalaanse autonome politie, sinds winter 1995.
 
DBC01 zei:
En die cowboyverhalen zijn WAAR. :thumbs:

Ik ken de Mossos persoonlijk, verder heb je nog de Policia Local en dat zijn echte etters. Guardia Civil zie je in uitzonderlijke gevallen, komt zelden voor. Voor de taken van de Guardia is de Mossos d' Esquadra in het leven geroepen; Catalaanse autonome politie, sinds winter 1995.

sjonge Opa...niet zo eng hey!!!het klinkt wel alsof het doodseskaders zijn:(
 
Ze hebben me aardig wat werk uit handen genomen met die vervelende puber-etters uit elkaar te slaan, heerlijk! :D

En dat allemaal in ruil voor wat shirtjes van de zaak :D:D
 
hmm...vraag me af hoelang het duurt tot het eerste dodelijke slachtoffer valt doordat iemand "per ongeluk":rolleyes:een geweer met scherp had geladen ipv rubberen kogels:D
 
DBC01 zei:
En die cowboyverhalen zijn WAAR. :thumbs:

Ik ken de Mossos persoonlijk, verder heb je nog de Policia Local en dat zijn echte etters. Guardia Civil zie je in uitzonderlijke gevallen, komt zelden voor. Voor de taken van de Guardia is de Mossos d' Esquadra in het leven geroepen; Catalaanse autonome politie, sinds winter 1995.

Mossos?

Mij is er vorig jaar verteld over excriminele zware mannen die door politie werden aangenomen om bij rellen de boel wat kort en klein te gaan slaan. Geen overdreven verhaal?
 
Die politie in Lloret gaat eerst slaan met knuppels en dan pas praten. Zag een jongen met een hoofd dat helemaal onder het bloed zat en moest op zn knietjes voor die gasten. Ze geven nergens om. Hij zal het wel verdient hebben.
 
calibre zei:
Mossos?

Mij is er vorig jaar verteld over excriminele zware mannen die door politie werden aangenomen om bij rellen de boel wat kort en klein te gaan slaan. Geen overdreven verhaal?

Idioot verhaal.

De politie in Spanje weet JUIST wat de jeugd uit Europa enórm aanspreekt: eerst klappen, dan praten. Dát werkt bij jonge mensen die niet eens respect voor elkaar hebben, ruzie zoeken, meisjes lastig vallen, en denken dat ze helemaal de pimp zijn met een Holland vlag over hun balkon en een krat bier op schoot. Rammen op die gasten want wat blijkt? Na een pets luisteren ze ineens héél graag! :)
 
Haha dat was ook wat ik dacht toen een gastje me dat vertelde.

En treden ze alleen op bij grote overlast of gaan ze ook preventief te werk (drugsrazzias, undercover politie die probeert aan drugs te raken, ...)
 
Back
Naar boven