AndroidHealthClinic

Trainen aan de Costa Brava: Lloret en Blanes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Ben ik d'r bij?

Ach lieverd toch, ik heb genoeg in petto voor jou en je Claudje! :D
Hou dit forum maar goed in de gaten als je in Lloret bent, voor je het weet heeft Miss DragonFly meer posts dan jij! :devil:

PS doe de groeten aan de jongens van de internetshop aan Plaza de Paris! :D


oooh:P verrassingen!:D daar hou ik van;)
Is goed DBC...ik doe ze de groeten ..schijnt dat er daaro ook n supplementen store zit...dus ik kom er wel in de buurt;)
 
Die internetshop zit 3 minuten van de gym BodyActive vandaan, dus niet dicht aan het strand.
 
ooooooo ok..ik zat te denken aan die internet shop bij t strand
 
DBC01 zei:
Wohooooooo ze is lid! :D :thumbs:

En Claumans, ben jij ook vaak in de gym te vinden?

Dat zou nu echt het laatste zijn dat ik zou doen, m'n vriendin introduceren op DBB :D
 
Santoz zei:
Dat zou nu echt het laatste zijn dat ik zou doen, m'n vriendin introduceren op DBB :D

Als ze sterk in d'r schoenen staat is er niks aan de hand ;)
 
RobertHosper zei:
ooooooo ok..ik zat te denken aan die internet shop bij t strand

Ik weet welke je bedoelt. Imo wel de relaxte internetshop.

Maar voor de supps moet je je echt begeven naar de Carrer Sant Josep, daaraan ligt een internetcafe en 2 deuren verder een supllementenwinkel.

Zoek hier anders even op waar je moet zijn.
 
partysander zei:
Ik weet welke je bedoelt. Imo wel de relaxte internetshop.

Maar voor de supps moet je je echt begeven naar de Carrer Sant Josep, daaraan ligt een internetcafe en 2 deuren verder een supllementenwinkel.

Zoek hier anders even op waar je moet zijn.

Ik kocht m'n supplementen altijd in Blanes; meer keus en lagere prijzen.
En je bent nogeens een leuk middagje uit want Blanes heeft veel winkels en een leuk strand te bieden! :)
 
@ Robert, als je dit nog leest, je moet s'avonds eens goed rondkijken in Lloret of je een grote gespierde vent in een hemd met een zwarte paardestaart ziet lopen, die is altijd dronken:D Een beetje rock type. Kistjes aan enzo.
 
haha of ik vaak te vinden ben in de gym.. ach twee keer per week. maar das zeker nix bij jullie haha

En Robert heeft mij niet geintroduceert bij DBB ;) Ik zit hier al een tijdje stil te zijn :P
 
M@rsel zei:
@ Robert, als je dit nog leest, je moet s'avonds eens goed rondkijken in Lloret of je een grote gespierde vent in een hemd met een zwarte paardestaart ziet lopen, die is altijd dronken:D Een beetje rock type. Kistjes aan enzo.
Denk dat dat niet meer gaat lukken ;) hij zit al vanaf vanmorgen in Lloret :P
Maar zal t tegen hem zeggen als ik hem aan de telefoon heb.. wie moet dat eigenlijk zijn dan :P
 
M@rsel zei:
@ Robert, als je dit nog leest, je moet s'avonds eens goed rondkijken in Lloret of je een grote gespierde vent in een hemd met een zwarte paardestaart ziet lopen, die is altijd dronken:D Een beetje rock type. Kistjes aan enzo.

ik heb gisteren in de gym getraind en zag een grote gast met een zwarte paardestaart...twas alleen een duitser...ga me nie me niet vertellen dat jij dat was Mars ;) zei dat ie wel steeds zat te zuipe :D
 
Hahaha, dat kan hem best eens zijn ja!
 
RobertHosper zei:
ik heb gisteren in de gym getraind en zag een grote gast met een zwarte paardestaart...twas alleen een duitser...ga me nie me niet vertellen dat jij dat was Mars ;) zei dat ie wel steeds zat te zuipe :D

Hoe was de kwali van de gym? Ben benieuwd hoe het er nu uit ziet...
 
RobertHosper zei:
ik heb gisteren in de gym getraind en zag een grote gast met een zwarte paardestaart...twas alleen een duitser...ga me nie me niet vertellen dat jij dat was Mars ;) zei dat ie wel steeds zat te zuipe :D

Je sups kunnen vinden?
 
Ik vertrek binnen enkele uurtjes, bij deze m'n afscheid voor 10 dagen.
Hou het hier wat proper en see you around lieve membertjes.
 
M@rsel zei:
Hahaha, dat kan hem best eens zijn ja!

eeeh...heb jij dan getraind in Olympic Park Marcel? ik wist niet dat je een duitser was:D en dat eej een bandje om je elleboog droeg
 
DBC01 zei:
Hoe was de kwali van de gym? Ben benieuwd hoe het er nu uit ziet...

nou DBC...de gym is verbouwd...kmoet zeggen...dr is VEEL verbeterd...tis wel geen hardcore gym:( en deadliften,behind neckpress met barbell en squatten (in een powerrack dan ...wel was een een smithmachine)was niet mogelijk maar veeeeeeeeeel moegelijkheden om alles te te trainen...Supps werden ook verkocht daaro...mwaar wel voor een dikke 44.77 per 1,3 kilo voor een pot whey:eek::mad::( GElukkig kon een locale BB'er me vertellen waar je in Lloret sups kon krijgen..jep DBC!je had gelijk!:D:bow: Naast sups wist ie ook adresje voor "minder gezonde" sups:D

Kon wel voluit gaan met benchen:D verbaasde me nog dat ik 6x 115 kon terwijl ik niet op vakantie goed gegeten heb..terwijl dat me in nederland niet lukteals ik goed eet de laatste weken???

Verders vollop cardio-apparaatuur...wat dat betreft was dat het neusje van de zalm..ook vollop aerobische activiteiten verzorgd..bodypump/combat enzo...

Conclusie: voor een hardcore BB'er is het niet THE place to be..maar als je alles wilt bijhouden en wilt roeien met de riemen die je hebt...kun je daar egwoon je gang gaan...dumbbells gingen tot 45 kilo
 
Santoz zei:
Ik vertrek binnen enkele uurtjes, bij deze m'n afscheid voor 10 dagen.
Hou het hier wat proper en see you around lieve membertjes.

have fun bro:D jammer dat ik me vakantie moest afbreken:( anders hadden wel ff wat ijzer gepompt:D
 
Opa's tips zijn zo gek nog niet :D

Wie was die lokale BB'er?
 
Back
Naar boven