AndroidHealthClinic

trainen en aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickklomp2003

Cool Novice
Lid geworden
11 mrt 2018
Berichten
43
Waardering
3
Lengte
1m65
Massa
52kg
hoi,

Ik doe al een tijdje een 5x5 schema maar omdat ik volgend jaar de VEVO opleiding wil gaan doen wil ik mijn schema veranderen naar
Maandag, Woensdag en Vrijdag: hardlopen(beginnend bij 6 km en daarvandaan opbouwen)in een paar bomen klimmen, push ups, crunches en pull ups.
dinsdag en donderdag naar de sportschool: deadlift, barbell curl, cable triceps pushdown en barbell shoulder press.

Ik ben van plan om over een paar weken te starten(eerst naar de fysio mijn anterior pelvic tilt aanpakken) en ik wil weight geiner gaan gebruiken omdat ik het moeilijk vind veel te eten en om een vast eetschema aan te houden.

iemand hier een mening over?
 
Hey welkom!

Bedoel je de Veva opleiding? 1 advies vanuit eigen ervaring, ga alsjeblieft een normaal papiertje halen in die 2 jaar tijd en ga dan gewoon werken bij defensie....dan heb je daarnaast altijd nog een basis. Met Veva kun je je reet afvegen.

Als je hiervoor fit wilt zijn , ga lekker focussen op kracht uithoudings vermogen en conditie. Lopen met bepakking , hardlopen , zwemmen en bodyweight. Zou niet teveel focussen op compounds.

Overigens een weight gainer is geld verspillen...gebruik een blender en stel je eigen weight gainer samen met o.a. havermout , melk , whey, banaan enz.

edit: hardlopen ook afwisselen en of combineren met kracht oefeningen.

duurloopjes, hersteltrainingen, interval. niet te snel willen! wissel ook af met intensiteit.
 
Is naar mijn ervaring nog de meest veelzijdige en vermoeiende oefening.
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Daar krijg je tenminste bruikbare spieren van. Niet van die fitness spiertjes waarmee je niet eens fatsoenlijk een dag in de bouw kunt werken.
 
Daar krijg je tenminste bruikbare spieren van. Niet van die fitness spiertjes waarmee je niet eens fatsoenlijk een dag in de bouw kunt werken.

:roflol: goed verhaal want spieren die in de gym gekweekt zijn, zijn andere spieren dan die je in de bouw (of boom) gecreëerd hebt.
 
lekker eigenwijs doen
 
VEVA opleiding is echt een afrader.
heb je 0.0 aan zo als hierboven al werd aangegeven ga eerst een 2 jarige opleiding doen.
en vervolgens gewoon solliciteren bij het leger heb je ook direct een backup als je het leger niets vind.
 
Hey welkom!

Bedoel je de Veva opleiding? 1 advies vanuit eigen ervaring, ga alsjeblieft een normaal papiertje halen in die 2 jaar tijd en ga dan gewoon werken bij defensie....dan heb je daarnaast altijd nog een basis. Met Veva kun je je reet afvegen.



duurloopjes, hersteltrainingen, interval. niet te snel willen! wissel ook af met intensiteit.

Idd niet pushen,blessures wil je niet oplopen voor je binnen moet.
 
Plus alles wat je op veva leert , leer je in de echte opleiding binnen 12 weken ofzo.....en je word tegenwoordig toch wel aangenomen want we kampen met flinke tekorten aan personeel.

Maak niet dezelfde fout als ik en zorg voor een fatsoenlijke voor opleiding....6 jaar geleden haalde 80% de opleiding niet die vanaf veva kwamen omdat ze ineens wel hard aan werden gepakt en niet als scholiertje werden behandeld. Overigens word je glashard uitgelachen en iedereen heeft een schurfthekel aan die kutopleiding....
 
Dit soort figuren kreeg ik tijdens een ondersteuning.....moet wel een doorslag gevende factor zijn om het niet te doen :o

Screenshot_20180725-145929_Gallery.jpg
 
Ik ken niemand uit de sportschool die 3 zakken beton dag in dag uit de trap op sleept..... Mensen in de sportschool denken alleen aan uiterlijk en hoe sterk ze wel niet zijn...
 
oke maar als jij het allemaal beter weet ,wat doe je dan op een forum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven