Fitness Seller

trainen in de hitte zuigt... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Wie heeft hier nog meer last van?

massaoefeningen gaan zwaar verrot door een tekort aan lucht en de hitte..

isolatie gaat nog wel..

Het zuigt in ieder geval zwaar..
 
Vind het nu nogal mee vallen. Kan wel even hard trainen alleen hou ik het minder lang vol!
 
Geen last van, perfect airco, mag ook wel , betaal 60 pleuro per maand:)
 
Lekker ziektes circuleren...
 
?, wat is dat voor onzin?
 
ik vind trainen in de hitte niet verkeerd. minder last van de gewrichten en gewoon genoeg drinken misschien iets minder gewicht dat je gebruikt maar daar krijg je wel een pomp voor terug.....
 
Originally posted by Riki
?, wat is dat voor onzin?

Nou bij ons in de gym hebben ze geen airco en ik vond dat ook altijd super irritant. Toen ik daar dus over begon kreeg ik te horen dat airco in de gym slecht is. Jah, ik stond ook verbaasd te kijken. Nou is het zo dat airco r op gebaseerd is dat de lucht gecirculeerd word. Dus de lucht uit de gym word aangezogen, gekoeld en weer terug de gym in gepompt. Dit proces herhaald zichzelf weer, enz enz.

Als iemand dus rondloopt met 1 of andere gekke ziekte, dan komt deze in de lucht die elke keer circuleerd en op die manier dus iedereen aan (kan) steekt.

Jah ik heb het me ook maar aan laten praten. Misschien had ik het ff wat minder lomp moeten posten;


Lekker ziektes circuleren...
edit: vergrootte kans ziek te worden

:)
 
Lol, nooit last van gehad:)
 
Neej, ik begin eigwenlijk zelf ook te twijfelen over de geloofwaardigheid van dit verhaal. Je zou toch denken dat ze daar wel iets tegen kunnen verzinnen (gewoon verse lucht van buiten aan zuigen en die 'gore' lucht uit de gym gewoon naar buiten pompen).

Misschien is het verhaal met de huidige techniek wel een beetje achterhaald en hebben ze tegenwoordig allang fatsoenlijke aircosystemen.
 
Originally posted by Rob G
Neej, ik begin eigwenlijk zelf ook te twijfelen over de geloofwaardigheid van dit verhaal. Je zou toch denken dat ze daar wel iets tegen kunnen verzinnen (gewoon verse lucht van buiten aan zuigen en die 'gore' lucht uit de gym gewoon naar buiten pompen).

Misschien is het verhaal met de huidige techniek wel een beetje achterhaald en hebben ze tegenwoordig allang fatsoenlijke aircosystemen.


hahaha, dat je daar bent ingetrapt zeg!
daar hebben ze je gewoon mee afgescheept zodat hun er goedkoop van afkomen. de enige zieke vent die er bij jou op de gym rondloop ben je waarschijnlijk zelf, gezien een of ander gedicht...:D
 
Originally posted by dandyman



hahaha, dat je daar bent ingetrapt zeg!
daar hebben ze je gewoon mee afgescheept zodat hun er goedkoop van afkomen. de enige zieke vent die er bij jou op de gym rondloop ben je waarschijnlijk zelf, gezien een of ander gedicht...:D


hahaha, ok, speciaal voor jou dandy:

roses are red,
violets are bleu,
my name is Rob G
and I love you!

is dat dan beter?


Maaruh, ff ontopic, ik dacht natuurlijk ook, BS dat kan nooit waar zijn (van die airco), maar ik heb het me toch echt door meerdere mensen laten vertellen. Niet alleen de eigenaar van die gym!
 
Originally posted by Rob G
Neej, ik begin eigwenlijk zelf ook te twijfelen over de geloofwaardigheid van dit verhaal. Je zou toch denken dat ze daar wel iets tegen kunnen verzinnen (gewoon verse lucht van buiten aan zuigen en die 'gore' lucht uit de gym gewoon naar buiten pompen).

Misschien is het verhaal met de huidige techniek wel een beetje achterhaald en hebben ze tegenwoordig allang fatsoenlijke aircosystemen.

LOL,waarom denk je dat de heer Michael Jackson een kapje over zijn mond, in het vliegtuig, draagt?
 
in elke trainingszaal airco
die momenteel niet in gebruik zijn, want de sportschool is heelaas t/m 2e paasdag gesloten.
 
Originally posted by CQ_Demolisher


LOL,waarom denk je dat de heer Michael Jackson een kapje over zijn mond, in het vliegtuig, draagt?

over kapjes over de mond gesproken, hoe kunnen die mensen in China en al die andere SARS geinfecteerde landen nou nog naar de tandarts:dunno:

bespaar je de moeite, zet m zelf wel neer :to:
 
Originally posted by dandyman


over kapjes over de mond gesproken, hoe kunnen die mensen in China en al die andere SARS geinfecteerde landen nou nog naar de tandarts:dunno:

bespaar je de moeite, zet m zelf wel neer :to:

En hoe kunnen die chinese meiden zo nog ppen...? Ik leef mee met die chinezen.... j/k :)
 
Hitte is lekker, ik zweet me de pleuris en ik wordt er ook droger van!!
 
k*t door te weinig zuurstof
 
Originally posted by Levrone@
Hitte is lekker, ik zweet me de pleuris en ik wordt er ook droger van!!

Precies, je gaat zweten als een beest, voelt je goor, alles is zwaarder, je hebt minder lucht...

Kortom, je hebt na de training nog een meer voldaan gevoel!!
 
Jah het is wel een lekker gevoel als je goed aan't zweten bent (als je teminste van te voren goed deo hebt gebruikt :)). Je lijkt het gevoel te krijgen nog fanatieker bezig te zijn en daardoor ga je nog verder!

Maar net als met benen trainen vind ik het wel lastig als je zo weinig lucht lijkt te krijgen door de hitte. Heb mijn zuurstof dan hard nodig!
 
Back
Naar boven