MuscleMeat

Trainen in de sportschool... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Zo, ik train sinds maandag in de sportschool. Gewoon veel beter! Betere sfeer en natuurlijk meer apparaten, al probeer ik zoveel losse gewichten te gebruiken. Kheb 2 maanden geleden een lat-pulley, dip-station besteld, maar kheb die nog niet binnen! Bel morgen maar weer eens het bedrijf, niet om te weten waar dat ding in godsnaam is, maar om de bestelling lekker te annuleren! **** it, ik ga in de sportschool trainen!!!

ik weet het, vele hebben mij voor gek verklaard om thuis te gaan trainen, al lukte het wel aardig alleen de sportschool rulezzz :cool:

BTW. Bestel NIETS BIJ MATREA (www.matrea.com) Ze beloven je terug te bellen maar doen ze niet... :mad:
 
Hij heeft eindelijk het licht gezien! Halleluja!!!
 
:lol:
 
Originally posted by f*cking ecto

BTW. Bestel NIETS BIJ MATREA (www.matrea.com) Ze beloven je terug te bellen maar doen ze niet... :mad:

Ik heb zelf positieve ervaringen met matrea, alleen zijn ze redelijk duur in vergelijking met anderen. Zeker in vergelijking met de prijzen hier.

Dus voorlopig maar posten dan kan ik ook bestellen.:D
 
Sportschool 4-life :D Je kan zo veel meer varieren dan thuis. Jammergenoeg heb ik op het moment niet genoeg €€€ :(
 
eindelijk :D en wat dacht je van al die lekkere chickies die er rondlopen ;) goeie motivatie
 
Originally posted by BIGTANK
eindelijk :D en wat dacht je van al die lekkere chickies die er rondlopen ;) goeie motivatie

hmmz ik word er altijd door afgeleid :$


al paar keer last van mijn grote vriend gehad :D

haha
 
Ja, idd er was toch een lekkere chick steeds naast me aan het trainen :D. Alleen wel vervelend, leidt af. Maar aan de andere kant pusht het me om meer gewicht te gebruiken :p
 
ik heb een keer een verrekking gehad door zo'n lekker wijffie.... was ik aant dumbbellpressen, loopt er zo'n schatje langs.. wat doe ik draai ik me hoofd om dat grietje te bekijken :( toen schoot et in me nek.
 
Originally posted by KaLe
ik heb een keer een verrekking gehad door zo'n lekker wijffie.... was ik aant dumbbellpressen, loopt er zo'n schatje langs.. wat doe ik draai ik me hoofd om dat grietje te bekijken :( toen schoot et in me nek.


God straft onmiddelijk, hahaha :P
 
Originally posted by KaLe
ik heb een keer een verrekking gehad door zo'n lekker wijffie.... was ik aant dumbbellpressen, loopt er zo'n schatje langs.. wat doe ik draai ik me hoofd om dat grietje te bekijken :( toen schoot et in me nek.

lol dat heb ik elke keer :P
 
Nou, die bestelling annuleren kan niet meer. Werd 's morgens 8 uur gebeld dat ze in Zoetermeer waren. Kheb nu dus een lat-pulley en een dip-station in mijn kamer staan. Maar die lat-pulley is echt wel goed. Kan 160 kilo op :p. Denk alleen toch dat ik gewoon in de sportschool ga trainen en dan is dit als ik niet veel tijd heb ofzo...
 
Originally posted by f*cking ecto
........ Denk alleen toch dat ik gewoon in de sportschool ga trainen en dan is dit als ik niet veel tijd heb ofzo...
Vertrouw mij maar, dat ding ga je heel weinig gebruiken. Als je gewoon een keer of 4 naar de sportschool gaat, en je hebt een keer geen tijd dan doe je thuis ook niets hoor. Gewoon omdat je thuis niet dat gevoel/zin hebt wat je op de sportschool wel hebt.
 
ehm..nou daar ben ik niet mee eens. Vond het thuis ook altijd leuk om te trainen.
 
Wat heb je volgens jullie eigenlijk minimum nodig om thuis goed te kunnen trainen?
Kun je gemakkelijk aan 2e hands trainingsmateriaal geraken? Ik heb hier namelijk thuis erg veel plaats, maar weinig geld. Zou wel graag een eigen trainingsruimte hebben! Heb ook enkele vrienden en vriendinnen die trainen.
Wat mag je rekenen voor een 2e hands - squatrek met min. 120 kg aan gewichten?
 
Originally posted by Olimantado
Wat heb je volgens jullie eigenlijk minimum nodig om thuis goed te kunnen trainen?
Kun je gemakkelijk aan 2e hands trainingsmateriaal geraken? Ik heb hier namelijk thuis erg veel plaats, maar weinig geld. Zou wel graag een eigen trainingsruimte hebben! Heb ook enkele vrienden en vriendinnen die trainen.
Wat mag je rekenen voor een 2e hands - squatrek met min. 120 kg aan gewichten?

denk wel rond de 400 euro
 
das wel veel geld....
 
Maar met een squatrek een bank met staanders om te bench pressen en halter met genoeg losse gewichten en een hoop dummbels kun je eigenlijk goed trainen...
 
Back
Naar boven