MuscleMeat

Trainen in het openbaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blain

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
546
Waardering
4
Ik doe het wel eens, op mijn werk of waar ook maar mogelijk. Als ik in het bos loop dan even wat dips op een bankje, optrekken aan een boom oid.

Maar wat ik eigenlijk mis is een reeks toestellen op het strand, pullbars, dipbars etc.
Dit zie je wel veel op stranden in Amerika of Brazilie, maar niet in NL. Zo was ik gisteren in Zandvoort (geen geweldig strand) maar daar heb je totaal niets. Ik kan me ook niet heugen dat ze zoiets in Scheveningen of bloemendaal hebben.

Ik denk persoonlijk dat er wel animo voor is... zou er business voor zijn?

dat je dat soort toestellen gaat leveren en verkopen aan gemeentes of bedrijven die zich daar op het strand bevinden?
 
mss ook basketbalvelden aanleggen en boomboxradio's verkopen ???

nu even serieus.. je wilt er dus een venice beach van maken? weet niet of dit hier effect zou hebben, zou leuk zijn

spijtig genoeg zijn homo en emo gemeenschap zijn hier wel in trek :army:
 
Het hoeft niet een Muscle Beach te worden zoals op Venice Beach, maar gewoon wat apparaten zou best aangenaam zijn. Muscle Beach meot je persee lid zijn voor zover ik heb vernomen, en ik vind dat de gemeente dit dan gratis moet maken. Gewoon lekker voor de pomp!

De apparaten bestaan, en zijn over het algemeen goed beschermd tegen vandalisme.
Maar het kunnen ook eenvoudige apparaten zijn zoals (pull/dip)bars ofzo.

Ik weet bijna wel zeker dat er veel mensen gebruik van zullen maken.

aanvulling: ja ook voetbalveldjes en basketballveldjes vind ik iets goeds, eveneens als een volleybal veld op het strand. gewoon lekker actief zijn, pompen of gewoon sporten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het hoeft niet een Muscle Beach te worden zoals op Venice Beach, maar gewoon wat apparaten zou best aangenaam zijn. Muscle Beach meot je persee lid zijn voor zover ik heb vernomen, en ik vind dat de gemeente dit dan gratis moet maken. Gewoon lekker voor de pomp!

De apparaten bestaan, en zijn over het algemeen goed beschermd tegen vandalisme.
Maar het kunnen ook eenvoudige apparaten zijn zoals (pull/dip)bars ofzo.

Ik weet bijna wel zeker dat er veel mensen gebruik van zullen maken.

aanvulling: ja ook voetbalveldjes en basketballveldjes vind ik iets goeds, eveneens als een volleybal veld op het strand. gewoon lekker actief zijn, pompen of gewoon sporten!

Omdat? :o
 
:roflol: Dit doet me denken aan een ex-collega die altijd stoer wou doen op m'n vorige werk, ging altijd tussen de bureaus lopen dippen als ik in de buurt was, k*tecto.
 
Zie half Marokko al gangsta staan op het strand.
 
hoezo train jij op werk?

ot: afgelopen zomer zag ik het ook al in turkije, ik vond het wel geinig.
 
Omdat het erg aanstekelijk werkt. Als iemand daar bezig is komen de anderen ook. Jongens onder elkaar is altijd even krachtmeten met elkaar. Ik durf er vergif op in te nemen dat wanneer je een benchpress like apparaat neerzet, hij vrijwel de hele dag bezet is.
 
:roflol: Dit doet me denken aan een ex-collega die altijd stoer wou doen op m'n vorige werk, ging altijd tussen de bureaus lopen dippen als ik in de buurt was, k*tecto.
Wat suggereer je?
 
hoezo train jij op werk?

ot: afgelopen zomer zag ik het ook al in turkije, ik vond het wel geinig.

Ik voetbal op het werk, elke dag ongeveer een halfuurtje... en tussendoor wat dips hier en daar in mijn stoel ;) gewoon lekker voor het gevoel.
 
Deze toestellen zijn idd wel vet. Kzou het zeker gebruiken moest er hier in de buurt zoiets staan.
 
Ik vind het maar lame.
 
Omdat het erg aanstekelijk werkt. Als iemand daar bezig is komen de anderen ook. Jongens onder elkaar is altijd even krachtmeten met elkaar. Ik durf er vergif op in te nemen dat wanneer je een benchpress like apparaat neerzet, hij vrijwel de hele dag bezet is.

Nja, dan kun je je wel afvragen of het wenselijk is. Wat als er een ongeluk gebeurd, of als alle schijven o.i.d. gejat worden. :o

Bovendien is die shit erg vandaalgevoelig geloof ik, en als het een keertje warm wordt (30 graden +) lijkt het me niet dat mensen bovenop een bench gaan liggen.
 
Back
Naar boven