MuscleMeat

Trainen in Tossa de Mar

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Mijn 10 dagen werken (15 uur p.d. :mad: ) in Tossa de Mar zitten er weer op :mad: , fantastische omgeving met een prachtig strand en boulevard, waarschijnlijk ga ik in september nog eens voor 10 dagen maar dan naar Malgrat de Mar :banana: .
Natuurlijk bij aankomst direct rond gekeken naar de verschillende gym's en ff gezocht naar BodyActive waar DBC heeft getraind ;) . Uiteindelijk kwam ik bij
Piscina Coberta Municipal uit in Tossa. Een groot sportcentrum met gym, zwembad etc.. De manager "Alex" was een vriendelijke gast die het wel mooi vond dat er eens een bb-er uit Nederland langs kwam, echter het mooiste waren die blikken van die Spaanse breezar boys die hun wereld in duigen zagen vallen :D :laugh: . De gym was niet groot maar kon er aardig uit de voeten op o.a. de nieuwste Techno Gym apparatuur, was wel eens leuk om op te trainen :dance:. Het trainen was wel prijzig (E 8,-. p.d. :eek: ) maar je moet toch wat, zeker een aanrader voor de dbb-ers die naar deze kant van Spanje gaan. Ook trouwens nog een mooie gym ontdekt in Barcelona vlak bij het Nou Camp stadion, daar ga ik volgende keer eens een kijkje nemen ;) .

Trouwens maar weinig bb-ers gezien, dus had er het rijk alleen :D
 
off-topic: ik was van de winter op jaja wintersport-vakantie en moest daar 20 euro per training betalen :( ben iets van 3 keer geweest in 10 dagen :(
 
nice man welkom trug
 
tswhey zei:
off-topic: ik was van de winter op jaja wintersport-vakantie en moest daar 20 euro per training betalen :( ben iets van 3 keer geweest in 10 dagen :(

AAAaaahhhh :eek: :hair:, hebben ze je flink afgezet bro :p
Werd me zelfs aangeboden om nog een keer gratis te trainen als ik nog wat tijd had :D. Wat me trouwens op viel is dat die jongens daar weinig van
supp's afwisten, viel daar ook moeilijk te krijgen volgens hun.... :o

Wel blij trouwens dat ik hier in Nederland weer kan trainen :dance:, werd daar
trouwens wel wat droger door de warmte :cool:
 
Trouwens kwark was daar bijna niet te krijgen en de paar potjes die ze hadden waren bijna de dubbele prijs van hier in Nederland :mad:
 
Wat voor werk doe je daar eigenlijk?
 
Iemand die nog een Gym in Caella wet te vinden?:)
 
Zelda zei:
Wat voor werk doe je daar eigenlijk?

Ben door het Psychiatrisch ziekenhuis waar ik voor werk (buiten mijn werkzaamheden voor mijn eigen sportvoedingsbedrijfje :spam: ) uitgeleend aan Radar, een reisbureau die speciaal reizen opzet voor clienten in de psychiatrie in heel Nederland. Gezien de problematiek wordt ik dus op enkele
reizen bij de staf gevoegd :thumbs: .

In september ga ik dus waarschijnlijk weer naar Malgrat de Mar en kan ook nog gevraagd worden voor Oostenrijk, Frankrijk en locaties in Duitsland.
Leuke job al is het wel hard werken, genieten doe ik altijd wel.......en trainen natuurlijk ook;)
 
Net de bevestiging van mijn baas binnen gekregen, van 12 t/m 22-9 verblijf ik weer in Malgrat de Mar :D
 
Iemand deze zomer in Malgrat geweest en getraind ??? en wat zijn je
ervaringen daar ;)
 
Dave Hawk zei:
het mooiste waren die blikken van die Spaanse breezar boys die hun wereld in duigen zagen vallen :D :laugh: .

Dave Hawk is een beest!!!
 
M@rsel zei:
Dave Hawk is een beest!!!
:roflol: :roflol: :roflol: :laugh:
Zal er dit jaar ook wel weer een stapel tegenkomen, als je tenminste in Malgrat een beetje kunt trainen ;) :D
 
Back
Naar boven