XXL Nutrition

Trainen jullie alleen of met iemand anders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kamikaza

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
2.775
Waardering
25
Hey mensen,

Ik heb een vraagje aan jullie allemaal :D
Ik vroeg me dus af of jullie alleen trainen of samen met iemand bijvoorbeeld met je maat of iemand anders. Ik zelf train met een maat van me , Hij is een beetje lui , als het gaat om trainen. We trainen altijd een uurtje , en gaan samen naar de sportschool. Ik wil eigenlijk altijd langer blijven..maar heb geen zin om alleen naar huis te fietsen ( 25 min met de fiets ) Ook gaan we vaak niet omdat hij niet kan.

Hebben jullie dit ook gehad en hoe gingen jullie ermee om? ;)
 
Ik train altijd met een maatje van mij, soms met zijn 3e maar meestal met zijn 2e
 
Als je trainingspartner niet bevalt zou ik (subtiel) op zoek gaan naar een andere. Jij bent gemotiveerd om resultaten te halen, als iemand dat in de weg zit, tsja..

Trouwens een uur krachttraining is al meer dan genoeg, hoor.
 
ik train samen met een maatje die net zo gedreven is als ik zelf. trainingspartner vind ik ZEEEERR belangrijk. je kan dan altijd tot de max gaan wat net dat ene verschil in progressie uitmaakt! overigens train ik thuis dus is er verder niemand die mij verder kan bijstaan tijdens zware training. :D
 
lionel zei:
Als je trainingspartner niet bevalt zou ik (subtiel) op zoek gaan naar een andere. Jij bent gemotiveerd om resultaten te halen, als iemand dat in de weg zit, tsja..

Trouwens een uur krachttraining is al meer dan genoeg, hoor.

Daar heb je gelijk in, en ik zal gewoon wat vaker alleen gaan.... dan hoef ik niet aan iemand anders te denken en kan ik me lekkr bezig houden met me zelf. Owjah ik train niet 1 uur alleen krachttraining, we doen meestal helft cardio en nog een beetje kracht :( . Terwijl ik nog liever doorga
 
ik train veel alleen en om dan tot het uiterste te gaan gebruik ik een soort smithmachine met koorden. Dan heb je nog het gevoel zoals met een vrije baar. Best is natuur met 2 maar de gedrevenheid moet dan ook hetzelfde zijn. Groetjes
 
Train nu weer alleen , laatste trainingsmaatje kwam ineens niet meer opdagen. lazy bitch :eek:
 
Ik zou wel een trainingsmaat willen maar eentje die ALLEEN mij helpt en niet dat ik hem daarna moet helpen !!

:D

Dus iemand de me elke dag tot het uiterste helpt !! Die zich aanpast aan mijn tijden,mijn oefeningen, mijn dieet alles !!!

Ik denk dat dit voor echte goeie progressie kan zorgen.

Lijkt me behoorlijk lekker iemand die net 3 reps meer laat maken met alle oefeningen.....

Ze zijn alleen moeilijk te vinden !
 
Ik train altijd alleen. Heel soms vraag ik voor een 1rm met bankdrukken of iemand mij wel helpen. De rest kan ik zelf wel inschatten en anders rol ik gewoon de stang van mijn buik af zonder problemen. Gisteren ook weer gebeurd helaas.....
Moet wel zeggen dat ik wel graag een trainingspartner zou willen hebben omdat een hoop spotters gewoon belachelijk slecht spotten. Stang aanraken , te snel ingrijpen etc....
 
Ik train altijd alleen omdat: 1. ik geen trainingspartner vind die gelijkwaardig is aan mij (qua gewicht dan)
2. Mocht ik er één vinden dan heb ik geen zin om altijd af te spreken alsof we boezemvriendjes zijn. Ik wil gaan trainen als het mij goed uitkomt.
3. Ik geen trainingspartner wil die jarloers is op mijn vooruitgang.
4. Ik, op het vlak van training, een associaal type ben. Ik sta bvb nooit te praten tijdens een sessie en heb soms een hekel aan van die gasten die 5min trainen en een uur staan te lullen, dat ze op café gaan lullen buiten mijn gehoor en uit mijn zicht.
 
Ik heb altijd alleen getraind, maar nu toch wel met "maat". Probleem: ik heb om 5u gedaan met werken en zit om 5 na 5 in fitness te wachten tot hij om 6u komt. Dikwijls is hij er dan pas om half zeven en de belangrijkste dagen: maandag: benen en vrijdag borst is hij er soms niet omdat hij weg moet of naar de zee is ofzo...

Is wel hatelijk, zou een maat moeten hebben die altijd op tijd is en even strikt als ik, een training overslaan kan nu eenmaal niet. Maar totdat we vervanger gevonden hebben, zullen we maar blijven voortdoen zeker?
 
Ik train altijd alleen omdat ik mij dan lekker op mezelf kan concentreren. En er lopen altijd wel mensen rond die ik ken en die mij in de gaten houden tijdens zware sets.
 
Ik train meestal alleen, ik vind het echt een kleine moeite om mensen in de gym te vragen effe te spotten. Ik ken er vele mensen en ze doen het vaak automatisch.
Natuurlijk is een vaste trainingspartner wel beter maar het lukt perfect zo.
 
Ik train alleen, weleens geprobeerd met een partner maar dat duurt me allemaal te lang, vooral als degene lichter traint dan jezelf. Dan kan je elke keer die k*tgewichten gaan vervangen.

Als ik hulp nodig heb vraag ik het wel aan iemand, jammer genoeg kunnen sommige mensen idd niet spotten
 
Ik train altijd met een ander. Het is altijd het laatste paar reps die hij mij op kan fokken dat et em doet bij mij :)
 
Santoz zei:
Ik train meestal alleen, ik vind het echt een kleine moeite om mensen in de gym te vragen effe te spotten. Ik ken er vele mensen en ze doen het vaak automatisch.
Natuurlijk is een vaste trainingspartner wel beter maar het lukt perfect zo.


inderdaad same here
 
Ik ga altijd met mijn vriend naar de sportschool, zo stimuleren we elkaar om te gaan. Maar we trainen allebij apart, aangezien hij sterker is dan ik en dus zwaardere gewichten gebruikt. Wel helpen we elkaar met de bench press om nog enkele reps extra te kunnen.

Ik vind alleen trainen gewoon fijner aangezien ik geen vriendinnen heb die serieus willen krachttrainen (zij doen alleen cardio en lesjes).
 
ik heb een vaste trainingspartner. vindt ik wel beter, kan net dat beetje extra geven dan. Je moet trouwens wel een goede trainingsmaat hebben, anders kan je beter in je eentje trainen.
 
Met z'n drieën begonnen, toen haakte er eentje af. De ander had ook steeds meer excuses om niet te gaan, maar bleef nog wel een jaar lid ??? Daarna altijd alleen gegaan en bevalt me goed. Kan gaan wanneer ik wil!
 
Back
Naar boven