XXL Nutrition

Trainen jullie met een partner of liever alleen ?

Trainen jullie met partner of alleen ?


  • Totaal stemmers
    144
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

met een partner, je kan dan toch net ff verder pushen imo
 
Momenteel alleen, m'n trainingsmaat kon en wilde mij niet meer bij benen...

Dan wilde ik 120kg gaan sldl'en en zei hij:"zullen we 60 kg doen vandaag?"

En spotters lopen er genoeg in de zaal, waarvan de meesten wel bereid zijn even te helpen..:D

Geeft toch niet, ik heb ook altijd getraind met mensen die lichter trainen dan ik. Jij hoeft je toch niet aan zijn gewichten te houden, en andersom ook niet?
 
Geeft toch niet, ik heb ook altijd getraind met mensen die lichter trainen dan ik. Jij hoeft je toch niet aan zijn gewichten te houden, en andersom ook niet?

Ik zie er het nut niet van in om met iemand te trainen als diegene expres licht wil gaan, eerlijk gezegd.
 
Ik train alleen, ik ken verder niemand in de buurt die ook traint... :)
 
Geeft toch niet, ik heb ook altijd getraind met mensen die lichter trainen dan ik. Jij hoeft je toch niet aan zijn gewichten te houden, en andersom ook niet?

Maar hij had zo'n "ik wil niet meer groeien want ik ben groot genoeg instelling(@1.80 bij 69kg @12%)":rolleyes::rolleyes:
 
Meestal met partner. En dat is iemand die net zo gemotiveerd is als ik, dus dat werkt heel goed samen. Elkaar een beetje opstoken en elkaar tot het uiterste pushen!
 
IK zie veel gasten vooral praatjes maken als ze in groep(jes) "trainen".:o
 
Train al heel lang met dezelfde partner, en samen trainen is echt veel fijner dan alleen.
Als je (vrijwel) hetzelfde schema + tempo hebt, heeft het alleen maar voordelen vind ik.
Extra motivatie, altijd een spotter, oefeningen die je in je eentje misschien stiekem over zou slaan doe je toch wel, omdat die ander die juist fijn vindt, etc.
 
gewoon erheen wanneer ik wil, alleen dus en daar zijn altijd wel mensen die je kent of je kan iets van te voren afspreken
 
gewoon erheen wanneer ik wil, alleen dus en daar zijn altijd wel mensen die je kent of je kan iets van te voren afspreken
+1, meestal alleen en eens in de zoveel tijd met een mede DBBer
 
Ik zie er het nut niet van in om met iemand te trainen als diegene expres licht wil gaan, eerlijk gezegd.

Nee, maar expres licht gaan is wat anders dan trainen met iemand van een minder niveau. Als iemand z'n training maar half slapjes doet en zich niet in zet is het natuurlijk niet fijn om daarmee te trainen, maar dat bedoelde ik ook niet.

Maar hij had zo'n "ik wil niet meer groeien want ik ben groot genoeg instelling(@1.80 bij 69kg @12%)":rolleyes::rolleyes:

Tsja, zulke heb je er altijd bij zitten. Ik trek me eigenlijk nooit zo heel veel aan wat m'n trainingspartner doet eerlijk gezegd :D Zo lang we elkaar helpen, spotten en aanmoedigen vind ik het eigenlijk wel prima. Of die ander nou met 10kg of met 100kg traint boeit me niet zoveel, maar ik zie wel graag inzet inderdaad.
 
Ik beul hem altijd helemaal af... en hij mij! Schreeuwen, vloeken en tieren is meer regel dan uitzondering
 
met een partner, je kan dan toch net ff verder pushen imo
zeker mee eens!
je gaat verder, want je ben er ook zeker van dat er iemand is als je niet meer kan. je pushed meer.
 
Nee, maar expres licht gaan is wat anders dan trainen met iemand van een minder niveau. Als iemand z'n training maar half slapjes doet en zich niet in zet is het natuurlijk niet fijn om daarmee te trainen, maar dat bedoelde ik ook niet.



Tsja, zulke heb je er altijd bij zitten. Ik trek me eigenlijk nooit zo heel veel aan wat m'n trainingspartner doet eerlijk gezegd :D Zo lang we elkaar helpen, spotten en aanmoedigen vind ik het eigenlijk wel prima. Of die ander nou met 10kg of met 100kg traint boeit me niet zoveel, maar ik zie wel graag inzet inderdaad.

Mee eens, miss heb ik het verkeerd gelezen, maar dacht uit Skatermarvin z'n post op te maken dat z'n partner juist niet zwaar wilde gaan. Anyway het maakt niet uit, we zitten op dezelfde lijn.
 
Nee, maar expres licht gaan is wat anders dan trainen met iemand van een minder niveau. Als iemand z'n training maar half slapjes doet en zich niet in zet is het natuurlijk niet fijn om daarmee te trainen, maar dat bedoelde ik ook niet.



Tsja, zulke heb je er altijd bij zitten. Ik trek me eigenlijk nooit zo heel veel aan wat m'n trainingspartner doet eerlijk gezegd :D Zo lang we elkaar helpen, spotten en aanmoedigen vind ik het eigenlijk wel prima. Of die ander nou met 10kg of met 100kg traint boeit me niet zoveel, maar ik zie wel graag inzet inderdaad.

Dat bedoel ik...hij motiveerde niet meer..het werkte eerder demotiverend! Nu ga ik weer op mijn eigen tempo!!
 
soms zou ik er wel eens iemand bij willen hebben maar meestal ben ik blij dat er niet aan me kop wordt gezeurd
 
Ik train liever met een partner, even gezellig praatje maken tussen de setjes, elkaar beetje moed in praten, beetje spotten(little helpen als het gewicht niet meer in beweging komt) alleen het probleem is dat ik altijd ga, en sommige vrienden hebben soms wel wat waardoor ze niet trainen, dus dan ga ik gewoon alleen, en is er altijd wel iemand in de sportschool die even bij mij wilt spotten.
 
Back
Naar boven